Do napędu prototypów Warsa zastosowano dwie wersje, 4-cylindrowych, rzędowych silników benzynowych.Pierwsza jednostka o pojemności skokowej 1092 cm³ osiągała moc maksymalną 54 KM. Drugi silnik o pojemności 1290 cm³ dysponował mocą 61 KM, osiąganą przy 5200 obr./min. oraz maksymalnym momentem obrotowym 93 Nm przy 2800 obr./min. Jednostki napędowe zblokowane zostały z 5-biegową manualną skrzynią biegów, poprzez którą napęd przekazywany był na przednie koła. Prototyp z mocniejszym silnikiem osiągał prędkość maksymalną 150 km/h, natomiast średnie zużycie paliwa wynosiło około 6,5 l/100 km.
Bardzo ciekawy sportowy samochodzik produkowany w latach 1972-1989. Dostępny w dwóch wersjach silnikowych:
1499 cm³ 85 KM i R4 1290 cm³ 73 KM
0-100 km/h - 11,4 sekundy
V-Max 180/170 km/h (zależnie od silnika)
W Polsce dostępny za około 10 tysięcy.