Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • zarchiwizowany

    Rico

    Rico – RiCö Internationale Transporte und Logistik GmbH – niemiecka firma spedycyjna, założona w roku 1992 w Osterode am Harz, mająca swoje zagraniczne oddziały w innych krajach (w Polsce spółką-córką RiCö jest PRP sp. z o.o. w Polkowicach – bazy: Polkowice, Wrocław, Swarzędz, Tarnowskie Góry, poza tym na Ukrainie, a od II połowy 2007 w pobliżu Moskwy i na Białorusi). Specjalizuje się w przewozach ładunków w Europie Środkowej i Wschodniej.

Od 2005 centrala firmy swą siedzibę ma w Schopsdorf, na południowy zachód od Berlina, przy autostradzie A2.

Dysponująca w chwili utworzenia sześcioma ciągnikami siodłowymi i ośmioma naczepami firma wykorzystuje w 2008 dwa tysiące pojazdów różnego rodzaju, w tym także zestawy z przyczepą, naczepy niskopodwoziowe do transportu ciężarówek i wywrotki – tak budowlane, jak zbożowe. W lutym 2008 rozpoczęła odbiór pierwszych z serii trzystu zamówionych ciągników siodłowych najnowszej generacji – MAN TGX V8 z ośmiocylindrowym silnikiem w układzie widlastym, o mocy 680 KM.

Na początku marca 2008 z dnia na dzień kierowcy zatrudnieni przez Ricö zaskoczeni zostali niewypłacalnością firmy, przejawiającą się m.in. tym, że niektórzy z nich, przebywający poza granicami kraju, nie mogli korzystać z kart płatniczych na zakup paliwa i przejazd autostradami.

5 marca w godzinach południowych oficjalnie ogłoszono, że zarząd RiCö złożył wniosek o upadłość firmy.
    RiCö Internationale Transporte und Logistik GmbH – niemiecka firma spedycyjna, założona w roku 1992 w Osterode am Harz, mająca swoje zagraniczne oddziały w innych krajach (w Polsce spółką-córką RiCö jest PRP sp. z o.o. w Polkowicach – bazy: Polkowice, Wrocław, Swarzędz, Tarnowskie Góry, poza tym na Ukrainie, a od II połowy 2007 w pobliżu Moskwy i na Białorusi). Specjalizuje się w przewozach ładunków w Europie Środkowej i Wschodniej.

    Od 2005 centrala firmy swą siedzibę ma w Schopsdorf, na południowy zachód od Berlina, przy autostradzie A2.

    Dysponująca w chwili utworzenia sześcioma ciągnikami siodłowymi i ośmioma naczepami firma wykorzystuje w 2008 dwa tysiące pojazdów różnego rodzaju, w tym także zestawy z przyczepą, naczepy niskopodwoziowe do transportu ciężarówek i wywrotki – tak budowlane, jak zbożowe. W lutym 2008 rozpoczęła odbiór pierwszych z serii trzystu zamówionych ciągników siodłowych najnowszej generacji – MAN TGX V8 z ośmiocylindrowym silnikiem w układzie widlastym, o mocy 680 KM.

    Na początku marca 2008 z dnia na dzień kierowcy zatrudnieni przez Ricö zaskoczeni zostali niewypłacalnością firmy, przejawiającą się m.in. tym, że niektórzy z nich, przebywający poza granicami kraju, nie mogli korzystać z kart płatniczych na zakup paliwa i przejazd autostradami.

    5 marca w godzinach południowych oficjalnie ogłoszono, że zarząd RiCö złożył wniosek o upadłość firmy.
    16 lutego 2013, 0:24 przez roti22 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…