Audi RS e-tron GT
Wnętrze wersji RS.Oczywiście znajdziemy wspólne systemy te multimedialne jak i bezpieczeństwa jazdy.
Audi RS e-tron GT
Audi e-tron GT Quattro będzie kosztował co najmniej 99 800 euro (447 000 zł), natomiast RS e-tron GT – minimum 138 200 euro (ok 619 000 zł).
Audi RS e-tron GT
Czym się rózni Audi e-tron GT od wersji RS? Oczywiście że mocą! W Audi e-tron GT dzięki dwóm silnikom generuję moc na poziomie 476 KM i 630Nm. Jeśli jednak potrzebujemy dodatkowej mocy(tryb boost), to na około 2,5 s możemy z nich wycisnąć 530 KM i 640 Nm.
Jak przekłada się to na prędkość od 0 do 100km/h? W Audi e-tron GT setkę osiągniemy po 4,1s. Natomiast kierowca wersji RS zobaczy setkę po 3,3s. Oczywiście w obu wersjach mamy tryb boostu.
Według procducenta wersja e-tron GT przejedzie 487 km, natomiast RS – 472 km. Jednak są to dane producenta przeprowadzane w idealnych warunkach.
Audi RS e-tron GT Concept
Tak wyglądał koncept fajnie, że wprowadzają tylko drobne zmiany kosmetyczne w finalnej wersji.
Audi RS e-tron GT Concept
Co myślicie o nowym elektryku na rynku?
Komentarze