Reklama
Nowa Gelenda
Teraz, z całkowicie zmodernizowanym wnętrzem i licznym nowymi funkcjami, Klasa G przechodzi największą transformację w swojej historii, zarówno od strony technicznej, jak i stylizacyjnej.
Nowa Gelenda
Jak wygląd z zewnątrz praktycznie nie uległ zmianie, tak wnętrze to zupełnie inna bajka
Nowa Gelenda
Na całe szczęście panel instrumentów w standardzie składa się z ponadczasowych, analogowych zegarów. Innymi słowy, miłośnicy klasycznych, okrągłych zegarów nie pod tym względem nie powinni być zawiedzeni nową Klasą G.
Nowa Gelenda
Tak jak zapowiadaliśmy pod koniec października zeszłego roku, w przypadku nowej wersji modelu próżno szukać silnika V12, jak również 5,5-litrowej V-ósemki, która zostanie wyparta przez 4-litrowe V8 biturbo
Nowa Gelenda
Reklama
Komentarze