Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Postrach Europejczyków, Camaro Z/28

    Postrach Europejczyków, Camaro Z/28 – -Jak najlepiej zwiększyć moc?
-Hm, wsadźmy tam dwa razy większy silnik niż w serii, woula!
-Let's do it!
Tok myślenia amerykanów nie jest zbyt kreatywny, ale za to ich kocham.
Camaro Z/28 czyli zwykłe trochę utwardzone i z silnikiem LS7 Vetty o pojemności 7l. Ma jeździć lepiej niż Mustang Laguna Seca, czyli robi okrążenie Nurburgring robi szybciej niż BMW M3 coupe, AM DBS czy Audi R8. Hamuje lepiej niż 911 S, ale gorzej od 911 Turbo. Czy europejscy producenci będą musieli się bardziej postarać w produkcji sportowych aut? Czy naprawdę da radę naszym naszprycowanym elektronikom, zabawkom? Zobaczymy w 2014.
    -Jak najlepiej zwiększyć moc?
    -Hm, wsadźmy tam dwa razy większy silnik niż w serii, woula!
    -Let's do it!
    Tok myślenia amerykanów nie jest zbyt kreatywny, ale za to ich kocham.
    Camaro Z/28 czyli zwykłe trochę utwardzone i z silnikiem LS7 Vetty o pojemności 7l. Ma jeździć lepiej niż Mustang Laguna Seca, czyli robi okrążenie Nurburgring robi szybciej niż BMW M3 coupe, AM DBS czy Audi R8. Hamuje lepiej niż 911 S, ale gorzej od 911 Turbo. Czy europejscy producenci będą musieli się bardziej postarać w produkcji sportowych aut? Czy naprawdę da radę naszym naszprycowanym elektronikom, zabawkom? Zobaczymy w 2014.
    28 października 2013, 12:47 przez Cappy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…