Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Autofil

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 10 listopada 2013 - 20:46
    Ostatnio: 8 września 2018 - 20:15
    • Materiałów na głównej: 28 z 33 (5 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 658
    • Komentarzy: 109
    • Punktów za komentarze: 151
     
    Nieograniczony garaż marzeń cz.6 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA – W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
Czego chcieć więcej?
    W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
    Czego chcieć więcej?
    Nieograniczony garaż marzeń cz.5 Alfa Romeo GTV6 – W części 5 przedstawiam bardzo rzadki widok na naszych drogach. Alfa Romeo GTV6 była produkowana w latach 1972-1985. Jest to wersja coupe modelu Alfetta. 
Czym zaskarbiła sobie miejsce w garażu? Auto posiada układ transaxle (silnik z przodu, skrzynia biegów z tyłu), pod maską znajduje się Busso v6 w wersji 12 zaworowej. Do tego należy dodać niepowtarzalny wygląd.
Szkoda tylko, że ciężko ją znaleźć i jest droga (np. w Szwajcarii ceny zaczynają się od 15000 Franków).
Pozdrawiam i do kolejnej części.
    W części 5 przedstawiam bardzo rzadki widok na naszych drogach. Alfa Romeo GTV6 była produkowana w latach 1972-1985. Jest to wersja coupe modelu Alfetta.
    Czym zaskarbiła sobie miejsce w garażu? Auto posiada układ transaxle (silnik z przodu, skrzynia biegów z tyłu), pod maską znajduje się Busso v6 w wersji 12 zaworowej. Do tego należy dodać niepowtarzalny wygląd.
    Szkoda tylko, że ciężko ją znaleźć i jest droga (np. w Szwajcarii ceny zaczynają się od 15000 Franków).
    Pozdrawiam i do kolejnej części.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.4 Alfa Romeo Brera – Oto część 4 listy, w której występuje Alfa Romeo Brera. Auto produkowane od 2005 do 2010 roku i pokrewne z modelem 159.
Czemu chciałbym mieć Brerę? Po pierwsze...wygląda zabójczo, po drugie wnętrze wygląda...równie zabójczo. Można do tego dodać silnik 1750 TBi i wychodzi ciekawa maszyna, chociaż trochę za ciężka co przekłada się na prowadzenie. 
Ale styl jest bezbłędny.
    Oto część 4 listy, w której występuje Alfa Romeo Brera. Auto produkowane od 2005 do 2010 roku i pokrewne z modelem 159.
    Czemu chciałbym mieć Brerę? Po pierwsze...wygląda zabójczo, po drugie wnętrze wygląda...równie zabójczo. Można do tego dodać silnik 1750 TBi i wychodzi ciekawa maszyna, chociaż trochę za ciężka co przekłada się na prowadzenie.
    Ale styl jest bezbłędny.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.3 Acura RSX – Zgodnie z zapowiedzią cz.3 i kontynuacja literki A. 
Acura RSX, samochód zbliżony do Hondy Civic VII generacji. Niestety nie występował Europie, na rynkach azjatyckich była to Honda Integra, a w USA i Kanadzie Acura RSX. 
Autko ma zabójczy wygląd, silnik z hondowskiej K serii. Do tego ma wielki potencjał do rozwoju.
Dlatego ląduje na liście.
Pozdrawiam i do następnej części. ;)
    Zgodnie z zapowiedzią cz.3 i kontynuacja literki A.
    Acura RSX, samochód zbliżony do Hondy Civic VII generacji. Niestety nie występował Europie, na rynkach azjatyckich była to Honda Integra, a w USA i Kanadzie Acura RSX.
    Autko ma zabójczy wygląd, silnik z hondowskiej K serii. Do tego ma wielki potencjał do rozwoju.
    Dlatego ląduje na liście.
    Pozdrawiam i do następnej części. ;)
    Nieograniczony garaż marzeń cz.2 Abarth 500 Biposto – Zgodnie z zapowiedzą kolejny obiekt do kolekcji: Abarth 500 Biposto
Autko stworzone z zwykłego Fiata 500.
Jednak specjaliści z Abarth'a dodali 190 konny silni, pakiet hamulców Brembo, wnętrze z samochodu wyścigowego (klatka bezpieczeństwa w standardzie) oraz sekwencyjną skrzynię biegów. Ten uroczy potworek rozpędza się do 100 w 5,9s. Bardzo fajna zabawka i dlatego chciałbym go mieć.
Pozdrawiam i do następnego przedstawiciela z literki A. ;)
    Zgodnie z zapowiedzą kolejny obiekt do kolekcji: Abarth 500 Biposto
    Autko stworzone z zwykłego Fiata 500.
    Jednak specjaliści z Abarth'a dodali 190 konny silni, pakiet hamulców Brembo, wnętrze z samochodu wyścigowego (klatka bezpieczeństwa w standardzie) oraz sekwencyjną skrzynię biegów. Ten uroczy potworek rozpędza się do 100 w 5,9s. Bardzo fajna zabawka i dlatego chciałbym go mieć.
    Pozdrawiam i do następnego przedstawiciela z literki A. ;)
    21 stycznia 2018, 22:20 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.autokult.pl

    Seria: Nieograniczony garaż marzeń cz.1 – Witam wszystkich MOTOKillerowiczów. Z racji, że dawno nic nie dodawałem, postanowiłem rozpocząć swoją serię o wymownym tytule "Nieograniczony garaż marzeń". O co chodzi? Założenia są takie: gdybym miał nieograniczony budżet i przestrzeń magazynową to założył bym kolekcje samochodów. A seria będzie stanowić listę tych "motomarzeń". Kolejne wpisy będą porządkowane alfabetycznie i będą zawierały krótką informację o samochodzie i dlaczego dostał się do kolekcji.
Na początek Abarth Grande Punto.
Uroczy kropek z 1.4 T-jet, hamulcami Brembo i sympatycznym wnętrzem. Bardzo ciekawe ustrojstwo z potencjałem.
    Witam wszystkich MOTOKillerowiczów. Z racji, że dawno nic nie dodawałem, postanowiłem rozpocząć swoją serię o wymownym tytule "Nieograniczony garaż marzeń". O co chodzi? Założenia są takie: gdybym miał nieograniczony budżet i przestrzeń magazynową to założył bym kolekcje samochodów. A seria będzie stanowić listę tych "motomarzeń". Kolejne wpisy będą porządkowane alfabetycznie i będą zawierały krótką informację o samochodzie i dlaczego dostał się do kolekcji.
    Na początek Abarth Grande Punto.
    Uroczy kropek z 1.4 T-jet, hamulcami Brembo i sympatycznym wnętrzem. Bardzo ciekawe ustrojstwo z potencjałem.
    21 stycznia 2018, 22:15 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.autokult.pl

    Alfa Romeo 4C Zender – Ten samochód w serii już zmiata wyglądem, ale z pakietem to już mistrzostwo. 
Jedno z niewielu współczesnych aut, które chciałbym mieć w swojej kolekcji.
    Ten samochód w serii już zmiata wyglądem, ale z pakietem to już mistrzostwo.
    Jedno z niewielu współczesnych aut, które chciałbym mieć w swojej kolekcji.
    1 lipca 2017, 22:14 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zendergroup.com

    Co się stanie jak Alfa trafi do Japonii... – Japończycy zrobią z niej totalną maszynę do ścigania.
    Japończycy zrobią z niej totalną maszynę do ścigania.
    30 czerwca 2017, 20:39 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    speedhunters.com

    Honda Integra Type-R – Wspaniała Honda Integra Type-R z japońskim frontem.
Mimo, że najbardziej lubię włoszczyznę to ta maszyneria jest równie wysoko w osobistym rankingu.
    Wspaniała Honda Integra Type-R z japońskim frontem.
    Mimo, że najbardziej lubię włoszczyznę to ta maszyneria jest równie wysoko w osobistym rankingu.
    27 listopada 2015, 17:41 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    speedhunters.com

    Alfa Romeo 156 z pakietem Zender – Alfa Romeo 156 z pakietem stylistycznym Zender, bardzo ładnie się to komponuje.
    Alfa Romeo 156 z pakietem stylistycznym Zender, bardzo ładnie się to komponuje.