Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 837 takich materiałów
    12 września 2017, 10:44 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R to zdecydowanie jedno z najszybszych seryjnie produkowanych aut w cenie około 500 tys PLN. Potrafi się pokazać z dobrej strony zarówno na torze jak i w wyścigach na 1/4 mili. Dzięki silnikowi 3,8 V6 TwinTurbo do dyspozycji mamy, aż 570 KM i 637 Nm. Te parametry pozwalają osiągnąć setkę w około 3 sekundy i prędkość maksymalną w granicach 330 km/h. Po drugiej stronie mamy Audi TT RS, które z każdą kolejną wersją staje się coraz mocniejsze. Teraz może się pochwalić mocą 400 KM i 480 Nm z 5 cylindrowego silnika o pojemności zaledwie 2,5 litra. Dźwięk jest fenomenalny, a osiągi też niczego sobie. Producent deklaruje przyspieszenie do 100 km/h w 3,7s. Wszystko jednak swoje kosztuje i dobrze doposażone, Audi TT RS, potrafi osiągnąć cenę nawet 450 tys PLN, a to już tylko 60 tys mniej od GT-Ra. Na papierze pojedynek wygrywa GT-R, bez dwóch zdań, zobaczcie jednak jak to wygląda w rzeczywistości.
    7 września 2017, 18:42 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 500 –
    3 września 2017, 12:41 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 500 –
    2 września 2017, 11:27 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 sierpnia 2017, 9:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To już koniec jadowitej żmii – Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością. 

W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością.

    W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

    Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

    Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    27 sierpnia 2017, 19:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zarezerwujcie sobie 7 minut czasu i wygodnie usiądźcie w fotelu, by obejrzeć niesamowity przejazd Porsche 911 GT3 RS po Nurburgringu. Za kierownicą znajduje się Christian Gebhardt redaktor niemieckiego Sport Auto. Uzyskał on czas 7:09.59 na pokładzie GT3 RS MR, które zostało delikatnie zmodyfikowane w stosunku do serii. Samochód zyskał wyczynowe amortyzatory z 911 GT3 R oraz lżejsze magnezowe felgi. Silnik pozostał bez zmian i jest to 500 konny bokser o pojemności 4 litrów. Dzięki czemu udało się wykręcić minimalnie lepsze okrążenie od AMG GT R.
    21 sierpnia 2017, 22:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj