Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 115 takich materiałów
    Giulietta –
    14 czerwca 2018, 18:56 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.facebook.com/NotBland
    GMC Sprint –
    16 maja 2018, 23:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziennikarze z Motorsport Magazine, przy pomocy Lamborghini Huracana Performante, ustanowili rekordowe okrążenie na torze Circuit de Nevers Magny-Cours.

    Wersję Performante napędza jednostka 5,2-litrowa, silnik V10 o mocy 640 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.

    Chris Harris prezenter Top Gear, wypowiedział się o Lambo w samych superlatywach. Jak to powiedział? Określił je najlepszym sportowym samochodem produkcyjnym dostępnym na rynku.

    Jego masa własna wyrażana jest w 1382 kg na sucho, a stosunek mocy do wagi wynosi 2,15 kg/KM. Standardem jest system napędu na obie osie, który w razie konieczności może przekazać do 70% momentu obrotowego na tylną oś.

    Auto zostało również perfekcyjnie dopracowane pod względem aerodynamiki, co podkreśla cudowny spoiler, na klapie silnika.
    25 kwietnia 2018, 15:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Falcon Sprint –
    13 lutego 2018, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieograniczony garaż marzeń cz.6 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA – W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
Czego chcieć więcej?
    W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
    Czego chcieć więcej?
    Alfa Romeo Sprint Zagato SZ nr 950/1030 1991r.
    To już koniec jadowitej żmii – Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością. 

W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    Ogłoszenie zakończenia produkcji kultowego modelu miało miejsce już kilka miesięcy temu, teraz jednak stało się faktem. Jak poinformował koncern FCA 17 sierpnia 2017 zjechał z taśm produkcyjnych fabryki Conner Avenue Assembly w Detroit ostatni Dodge Viper. Powodem zakończenia produkcji legendarnego sportowca było niespełnianie najnowszych norm bezpieczeństwa. Wymagają one stosowania bocznych kurtyn powietrznych. Z racji bardzo ciasnej kabiny nie ma możliwości zamontowania ich w Viperze. Dostosowanie auta do nowych przepisów wiązałoby się z zmianą jego całej konstrukcji, a to zbyt wielkie koszta, tym bardziej, że samochód cieszył się coraz mniejsza popularnością.

    W ostatnich miesiącach sprzedaż trochę wzrosła, było to jednak związane z informacją o zakończeniu produkcji auta. Historia zaczęła się w roku 1992, kiedy pokazany został pierwszy model z ogromnym silnikiem 8 litrowym V10 o mocy 400 KM. Auto powstało w odpowiedzi na Chevroleta Corvetta i cechowało się bardzo dużą narowistością.

    Druga generacja zwiększyła pojemność do 8,3 i moc do 500 KM, jej produkcję rozpoczęto w roku 2002.

    Trzecia i zarazem ostatnia generacja, produkowana jest od roku 2012. Pod maskę trafił jeszcze większy silnik o pojemności 8,4 litra V10. W czasie produkcji tego auta, był to największy silnik produkowany w seryjnych samochodach. Moc wzrosła do 645 KM i pozwalała rewelacyjnie rozpędzać tego 1,5 tonowego sportowca. Sprint do setki zajmował zaledwie 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 330 km/h. Viper w wersji ACR Extreme osiągnął dodatkowo rewelacyjny czas na Nurburgringu 7:03.45, plasując samochód na 7 pozycji wśród najszybszych aut dopuszczonych do ruchu drogowego na torze.
    27 sierpnia 2017, 19:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj