Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Autofil

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 10 listopada 2013 - 20:46
    Ostatnio: 8 września 2018 - 20:15
    • Materiałów na głównej: 28 z 33 (5 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 658
    • Komentarzy: 109
    • Punktów za komentarze: 151
     
    Nieograniczony garaż marzeń cz.16 Audi S4 B6 – W części 16 coś dla tych, którzy już mieli dość Alfy.
Przed Państwem Audi S4 B6 w wersji sedan.
Dlaczego jest na liście w garażu?
Otóż przemawia do mnie idea niedużego sedana z silnikiem V8 i stałym napędem na 4 koła.
344KM i 5,6 s do 100 km/h z pewnością musi zadowalać.
Pozdrawiam.
    W części 16 coś dla tych, którzy już mieli dość Alfy.
    Przed Państwem Audi S4 B6 w wersji sedan.
    Dlaczego jest na liście w garażu?
    Otóż przemawia do mnie idea niedużego sedana z silnikiem V8 i stałym napędem na 4 koła.
    344KM i 5,6 s do 100 km/h z pewnością musi zadowalać.
    Pozdrawiam.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.14 Alfa Romeo 75 – Czołem Motokillerzy!
Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
    Czołem Motokillerzy!
    Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
    W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
    Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.15 Alfa Romeo 156 GTA – W części 15 serii, ostatnia Alfa na liście i za razem absolutna motoryzacyjna miłość mojego życia, czyli Alfa Romeo 156 GTA.
Najwyższa wersja modelu 156 z silnikiem 3.2 v6 Busso. Do tego dedykowany bodykit, dedykowane fotele, felgi 17", czarne wykończenie przednich lamp. Prędkość maksymalna 250 KM/H, 0-100 w 6,3s. 
Nic więcej do dodania. ;)
    W części 15 serii, ostatnia Alfa na liście i za razem absolutna motoryzacyjna miłość mojego życia, czyli Alfa Romeo 156 GTA.
    Najwyższa wersja modelu 156 z silnikiem 3.2 v6 Busso. Do tego dedykowany bodykit, dedykowane fotele, felgi 17", czarne wykończenie przednich lamp. Prędkość maksymalna 250 KM/H, 0-100 w 6,3s.
    Nic więcej do dodania. ;)
    Nieograniczony garaż marzeń cz.12 Alfa Romeo Spider – W części 12 prezentuję klasyka i jednocześnie jeden z najdłużej produkowany model w historii marki Alfa Romeo, czyli Spider. Auto było wytwarzane w latach 1966-1993. ZA projekt nadwozia odpowiadało studio Pinifarina, a za napęd odpowiadał silnik 2.0 8v DOHC 125KM wraz z 5-giegową skrzynią biegów. Przy masie ok. 1 tony samochód dawał dużą frajdę z jazdy. Dlatego ten uroczy kabriolet ląduje na liście.
    W części 12 prezentuję klasyka i jednocześnie jeden z najdłużej produkowany model w historii marki Alfa Romeo, czyli Spider. Auto było wytwarzane w latach 1966-1993. ZA projekt nadwozia odpowiadało studio Pinifarina, a za napęd odpowiadał silnik 2.0 8v DOHC 125KM wraz z 5-giegową skrzynią biegów. Przy masie ok. 1 tony samochód dawał dużą frajdę z jazdy. Dlatego ten uroczy kabriolet ląduje na liście.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.13 Alfa Romeo 155 Q4 – Pechowa 13, w teoretycznie niesławnej części przedstawiam czterolistną koniczynkę w postaci Alfy Romeo 155. Auto jest specjalną wersją, która powstała z "ożenku" podzespołów z Lancii Delty Integrale z Nadwoziem i zawieszeniem 155. W efekcie otrzymujemy sedana z stałym napędem na 4 koła i silnikiem 2.0 15v Turbo o mocy 190KM.
Krótko mówiąc auto jest "ponadprzeciętne" i dlatego ląduje na liście.
Pozdrawiam.
    Pechowa 13, w teoretycznie niesławnej części przedstawiam czterolistną koniczynkę w postaci Alfy Romeo 155. Auto jest specjalną wersją, która powstała z "ożenku" podzespołów z Lancii Delty Integrale z Nadwoziem i zawieszeniem 155. W efekcie otrzymujemy sedana z stałym napędem na 4 koła i silnikiem 2.0 15v Turbo o mocy 190KM.
    Krótko mówiąc auto jest "ponadprzeciętne" i dlatego ląduje na liście.
    Pozdrawiam.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.11 Alfa Romeo GTV – W części 11 motoryzacyjnego marzycielstwa prezentuję auto, które zaczyna nabierać wartości po okresie znacznego spadku, czyli Alfa Romeo GTV.
Auto w sprzedaży od 1995 do 2005 roku. Projekt wspólny studia Pinifarina i Waltera de Silvy.
Alfa Romeo GTV to najprawdopodobniej najbardziej szalony pomysł starej kadry Alfa Romeo, na który się zgodził zarząd Fiata. Niska, szeroka, z progami grubszymi niż w niejednym wanie, silniki od 1.8 do 3,2 v6. To nie jest eleganckie gran turismo do podróżowania, to ostre coupe bez ściemy, na tylnej kanapie można posadzić co najwyżej średniego pieska, a w bagażniku z 4 niezbyt duże plecaki. 
I przez te wszystkie rzeczy Alfa Romeo GTV jest taka fajna i ląduje na liście.
    W części 11 motoryzacyjnego marzycielstwa prezentuję auto, które zaczyna nabierać wartości po okresie znacznego spadku, czyli Alfa Romeo GTV.
    Auto w sprzedaży od 1995 do 2005 roku. Projekt wspólny studia Pinifarina i Waltera de Silvy.
    Alfa Romeo GTV to najprawdopodobniej najbardziej szalony pomysł starej kadry Alfa Romeo, na który się zgodził zarząd Fiata. Niska, szeroka, z progami grubszymi niż w niejednym wanie, silniki od 1.8 do 3,2 v6. To nie jest eleganckie gran turismo do podróżowania, to ostre coupe bez ściemy, na tylnej kanapie można posadzić co najwyżej średniego pieska, a w bagażniku z 4 niezbyt duże plecaki.
    I przez te wszystkie rzeczy Alfa Romeo GTV jest taka fajna i ląduje na liście.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.9 Alfa Romeo 33 Stradale – W zaginionej części 9 przedstawiam samochód, który należy do światowej czołówki, jeśli chodzi o cenę rynkową i brak dostępności, czyli Alfa Romeo 33 Stradale. Auto powstało w 1967 roku i było "produkowane" seryjnie do 1969 roku. Liczba powstałych egzemplarzy to 18.
Dlaczego jest na liście? Oto lista:
- nadwozie wykonane z materiałów lekkich t.j.  aluminium, plexiglass i tworzywa sztuczne
- silnik to 2.0 V8 kręcące się do 10000 obr./min. posiadający dwie świece na cylinder i wtrysk paliwa Spica, 230 KM oraz 200 Nm
- samochód powstał jako drogowa wersja samochodu wyścigowego (na potrzeby homologacji)
- od 0 do 100 km/h w 5.5s oraz 260 km/h w 1967 roku
- jest przykładem samochodu wykonanego bez kompromisów 
Dlatego ląduje na liście. ;)
    W zaginionej części 9 przedstawiam samochód, który należy do światowej czołówki, jeśli chodzi o cenę rynkową i brak dostępności, czyli Alfa Romeo 33 Stradale. Auto powstało w 1967 roku i było "produkowane" seryjnie do 1969 roku. Liczba powstałych egzemplarzy to 18.
    Dlaczego jest na liście? Oto lista:
    - nadwozie wykonane z materiałów lekkich t.j. aluminium, plexiglass i tworzywa sztuczne
    - silnik to 2.0 V8 kręcące się do 10000 obr./min. posiadający dwie świece na cylinder i wtrysk paliwa Spica, 230 KM oraz 200 Nm
    - samochód powstał jako drogowa wersja samochodu wyścigowego (na potrzeby homologacji)
    - od 0 do 100 km/h w 5.5s oraz 260 km/h w 1967 roku
    - jest przykładem samochodu wykonanego bez kompromisów
    Dlatego ląduje na liście. ;)
    Nieograniczony garaż marzeń cz. 8 Alfa Romeo 4C – Zgodnie z założeniami dzisiaj część 9 serii i kontynuacja literki "A". Dla niecierpliwych mogę zdradzić, że przy tej literce zostało 7 samochodów.
Dzisiaj prezentuję "dziecko nowej ery" pt. Alfa Romeo 4C. Auto jest produkowane od 2013 roku w Modenie (obok Maserati). 
Dlaczego wdarło się na listę? Ponieważ ten wynalazek jest surową i absolutnie bezwzględną maszyną do świrowania. Całość waży niecałe 900KG, do produkcji stosuje się włókno węglowe, aluminium oraz laminowane tworzywa sztuczne. Autko jest pozbawione wszystkiego co zbędne (radio jest darmową opcja, ale producent tego nie zaleca, aby nie podwyższać masy.) Miałem okazję siedzieć w tej Alfie i jestem oczarowany. Jest proste i piękne.
    Zgodnie z założeniami dzisiaj część 9 serii i kontynuacja literki "A". Dla niecierpliwych mogę zdradzić, że przy tej literce zostało 7 samochodów.
    Dzisiaj prezentuję "dziecko nowej ery" pt. Alfa Romeo 4C. Auto jest produkowane od 2013 roku w Modenie (obok Maserati).
    Dlaczego wdarło się na listę? Ponieważ ten wynalazek jest surową i absolutnie bezwzględną maszyną do świrowania. Całość waży niecałe 900KG, do produkcji stosuje się włókno węglowe, aluminium oraz laminowane tworzywa sztuczne. Autko jest pozbawione wszystkiego co zbędne (radio jest darmową opcja, ale producent tego nie zaleca, aby nie podwyższać masy.) Miałem okazję siedzieć w tej Alfie i jestem oczarowany. Jest proste i piękne.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.10 Alfa Romeo Montreal – W części 10 coraz większego garażu prezentuję unikalny pojazd, nie tylko ze względu na liczbę wyprodukowanych egzemplarzy, ale również ze względu na konstrukcję, czyli Alfa Romeo Montreal.
Samochód produkowany w latach 1971-1977. Nazwa została przyjęta od miejsca pierwszej premiery konceptu.
Dlaczego jest na liście? Po pierwsze, jest to praktycznie rzecz ujmując jedyna masowo produkowana Alfa Romeo z silnikiem V8. Jednostka pochodziła z modelu 33 Stradale, ale została "ucywilizowana", zwiększono pojemność do 2,6l i obniżono maksymalną prędkość obrotową. W takiej specyfikacji silnik osiągał 200KM i posiadał mechaniczny wtrysk firmy Spica. Po za tym auto wygląda i ma kilka fajnych bajerów np. składane osłony przednich lamp.
Pozdrawiam i do następnej części.
    W części 10 coraz większego garażu prezentuję unikalny pojazd, nie tylko ze względu na liczbę wyprodukowanych egzemplarzy, ale również ze względu na konstrukcję, czyli Alfa Romeo Montreal.
    Samochód produkowany w latach 1971-1977. Nazwa została przyjęta od miejsca pierwszej premiery konceptu.
    Dlaczego jest na liście? Po pierwsze, jest to praktycznie rzecz ujmując jedyna masowo produkowana Alfa Romeo z silnikiem V8. Jednostka pochodziła z modelu 33 Stradale, ale została "ucywilizowana", zwiększono pojemność do 2,6l i obniżono maksymalną prędkość obrotową. W takiej specyfikacji silnik osiągał 200KM i posiadał mechaniczny wtrysk firmy Spica. Po za tym auto wygląda i ma kilka fajnych bajerów np. składane osłony przednich lamp.
    Pozdrawiam i do następnej części.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.7 Alfa Romeo Giulietta QV – W części 7 Nieograniczonego garażu marzeń przedstawiam ducha nowoczesności: Alfę Romeo Giulietta QV. Samochód jest na rynku od 2010 roku i zastąpił model 147. 
Dlaczego jest na liście? Primo silnik 1,75 TBi 235KM i możliwością rozwoju, dobrze jeździ, jest ładna i można ją ogarnąć bez super niesamowitego zaplecza technicznego (uwaga: dotyczy tylko wersji przed pierwszym liftem). Ogólnie zacny, stosunkowo młody samochód.
Pozdrawiam.
    W części 7 Nieograniczonego garażu marzeń przedstawiam ducha nowoczesności: Alfę Romeo Giulietta QV. Samochód jest na rynku od 2010 roku i zastąpił model 147.
    Dlaczego jest na liście? Primo silnik 1,75 TBi 235KM i możliwością rozwoju, dobrze jeździ, jest ładna i można ją ogarnąć bez super niesamowitego zaplecza technicznego (uwaga: dotyczy tylko wersji przed pierwszym liftem). Ogólnie zacny, stosunkowo młody samochód.
    Pozdrawiam.