Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały

    Według autora filmu - wyprzedzał on inny samochód, kiedy dojechało do niego Audi, któremu nie spodobało się wyprzedzanie przez ciężarówkę. A potem to już standard, czyli mruganie światłami i to co widać na filmie. 

    6 listopada 2022, 6:00 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Supercar wśród SUVów. Dlaczego? Opowiadam w najnowszym vlogu. Zapraszam serdecznie.

    SPECKA:
    4.0 V8 TT
    640PS
    850Nm
    AWD
    2220kg
    AT 8B Tiptronic S
    PCCB - standard
    RWS - standard
    Tytanowy wydech - standard
    22” kute obręcze
    100km/h w około 3s
    200km/h w około 12s
    312km/h top speed
    90L zbiornik paliwa
    $€£¥: od 987 000 zł ten: 1 136 878 zł
    21 kwietnia 2022, 12:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Triumph Spitfire Mk2 – Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.
    Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.
    6 kwietnia 2022, 21:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi Quattro S1 E2 – Quattro S1 E2, należące niegdyś do zespołu fińskiego kierowcy rajdowego Hannu Mikkola, przeżyło swoje drugie udane życie na brytyjskiej scenie wyścigów górskich.
Chociaż napęd na wszystkie koła Audi quattro pomógł umieścić Ingolstadt w centrum uwagi już w latach osiemdziesiątych, to właśnie ur-Quattro sprawiło, że firma stała się rozpoznawalna na całym świecie. Pojawiło się ono we właściwym czasie, na samym początku ery rajdów Grupy B. Gdy tylko Quattro wbiło wszystkie cztery koła głęboko w ziemię, ustanowiło standard, którego do dziś przestrzegają wszyscy konkurenci. A kiedy te małe silniki osiągały ogromną moc dzięki turbosprężarkom, doładowaniom, a czasem obu tym rozwiązaniom, wysyłanie tej mocy na wszystkie zakręty było przesądzone.

Co się jednak dzieje, gdy te bestie opuszczają wielką scenę? W przypadku jednego Quattro S1 E2, należało pokonać kilka wzniesień. Firma HillClimb Monsters odnalazła niedawno rzadki materiał filmowy przedstawiający to Audi, prowadzone na brytyjskiej scenie wyścigów górskich przez nieżyjącego już Toma Hammonda.

"Jeden z najbardziej uwielbianych Monsterów HillClimbowych, jakie kiedykolwiek startowały w Wielkiej Brytanii" - czytamy w HillClimb Monsters - "to Audi Quattro S1 E2 Toma Hammonda, była jednostka fabryczna Hannu Mikkola, którą zmarły pan Hammond prowadził przez kilka lat na brytyjskiej scenie HillClimb, bijąc w tym czasie wiele rekordów samochodów zamkniętych".

Zmarły Mikkola rozpoczął swoją karierę rajdową w samochodach różnych marek, zanim w 1981 roku przeszedł do fabrycznego zespołu Audi. W 1983 roku wraz z Arne Hertzem zdobył tytuł Mistrza Świata WRC, stając się tym samym najstarszym kierowcą, który do dziś zdobył koronę.

"Z pięciocylindrowym silnikiem turbo o pojemności 2,1 l, który w szczytowym momencie produkował 700 KM i ważył niewiele ponad 1000 kg, miał zamontowane nadwozie w wersji Pikes Peak i z pewnością przyciągał wzrok" - powiedział Hillclimb Monsters.

Jeśli chodzi o to, w jaki sposób Hammond nabył Quattro, DriveTribe twierdzi, że szukał on w Niemczech wersji drogowej, kiedy zauważył samochód Mikkoli. Jakkolwiek się to stało, Hammond powrócił do Wielkiej Brytanii "w wielkim stylu" wraz z samochodem grupy B i pojazdem do jego holowania.

Nieczęsto można zobaczyć taką bestię jak Quattro w miejscu publicznym, a co dopiero usłyszeć. Bądźmy wdzięczni, że ten materiał filmowy istnieje i przypomina nam, jak fajne były takie maszyny z Grupy B.
    Quattro S1 E2, należące niegdyś do zespołu fińskiego kierowcy rajdowego Hannu Mikkola, przeżyło swoje drugie udane życie na brytyjskiej scenie wyścigów górskich.
    Chociaż napęd na wszystkie koła Audi quattro pomógł umieścić Ingolstadt w centrum uwagi już w latach osiemdziesiątych, to właśnie ur-Quattro sprawiło, że firma stała się rozpoznawalna na całym świecie. Pojawiło się ono we właściwym czasie, na samym początku ery rajdów Grupy B. Gdy tylko Quattro wbiło wszystkie cztery koła głęboko w ziemię, ustanowiło standard, którego do dziś przestrzegają wszyscy konkurenci. A kiedy te małe silniki osiągały ogromną moc dzięki turbosprężarkom, doładowaniom, a czasem obu tym rozwiązaniom, wysyłanie tej mocy na wszystkie zakręty było przesądzone.

    Co się jednak dzieje, gdy te bestie opuszczają wielką scenę? W przypadku jednego Quattro S1 E2, należało pokonać kilka wzniesień. Firma HillClimb Monsters odnalazła niedawno rzadki materiał filmowy przedstawiający to Audi, prowadzone na brytyjskiej scenie wyścigów górskich przez nieżyjącego już Toma Hammonda.

    "Jeden z najbardziej uwielbianych Monsterów HillClimbowych, jakie kiedykolwiek startowały w Wielkiej Brytanii" - czytamy w HillClimb Monsters - "to Audi Quattro S1 E2 Toma Hammonda, była jednostka fabryczna Hannu Mikkola, którą zmarły pan Hammond prowadził przez kilka lat na brytyjskiej scenie HillClimb, bijąc w tym czasie wiele rekordów samochodów zamkniętych".

    Zmarły Mikkola rozpoczął swoją karierę rajdową w samochodach różnych marek, zanim w 1981 roku przeszedł do fabrycznego zespołu Audi. W 1983 roku wraz z Arne Hertzem zdobył tytuł Mistrza Świata WRC, stając się tym samym najstarszym kierowcą, który do dziś zdobył koronę.

    "Z pięciocylindrowym silnikiem turbo o pojemności 2,1 l, który w szczytowym momencie produkował 700 KM i ważył niewiele ponad 1000 kg, miał zamontowane nadwozie w wersji Pikes Peak i z pewnością przyciągał wzrok" - powiedział Hillclimb Monsters.

    Jeśli chodzi o to, w jaki sposób Hammond nabył Quattro, DriveTribe twierdzi, że szukał on w Niemczech wersji drogowej, kiedy zauważył samochód Mikkoli. Jakkolwiek się to stało, Hammond powrócił do Wielkiej Brytanii "w wielkim stylu" wraz z samochodem grupy B i pojazdem do jego holowania.

    Nieczęsto można zobaczyć taką bestię jak Quattro w miejscu publicznym, a co dopiero usłyszeć. Bądźmy wdzięczni, że ten materiał filmowy istnieje i przypomina nam, jak fajne były takie maszyny z Grupy B.
    23 marca 2022, 20:21 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Naprawa jednostki MIB2 standard po nieudanej próbie aktualizacji oprogramowania, co skutkowało bootloop'em.
    20 marca 2022, 12:54 przez ShotFix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube.com/ShotFix

    Wycieczka szkolna autokarem - jak bezpiecznie podróżować – Podejmując przedsięwzięcie jakim jest organizacja wycieczki szkolnej zawsze powinniśmy zachować podstawowe zasady związane z bezpieczeństwem podczas podróży zarówno gdy są to krótkie wycieczki, wyjazdy jednodniowe oraz kilkudniowe dalsze wyjazdy na zielone szkoły, wakacje czy obozy. W celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu uczestnikom wyjazdu, organizator wycieczki autokarowej zmuszony jest dopełnić kilku obowiązków gdyż każda forma wyjazdu dzieci organizowana przez szkołę lub inną organizację oświatową ma określone zasady.
Obowiązki organizatora wycieczki. 
 Dyrekcja szkoły w której organizowany jest wyjazd uczniów, powinien wyznaczyć kierownika wycieczki i z nim być w stałym kontakcie podczas jej trwania. Ponadto określona musi zostać liczba uczestników wyjazdu przypadająca na jednego opiekuna oraz otrzymać zgody rodziców na wyjazd dzieci. Kolejną kwestią do której należy podjeść z uwagą jest wybór firmy przewozowej oferującej wynajem autokarów lub busów. Często szkoły mają podpisane umowy ze sprawdzonymi przewoźnikami ale niejednokrotnie jest też tak, że to wychowawca szuka busa lub autokaru dla swoich podopiecznych. Ta kwestia jest niebywale ważna gdyż jak podają służby z roku na rok standard oferowanych usług transportowych stale się podnosi ale dalej można natknąć się na firmę która kosztem jakości chce świadczyć najtańsze usługi. "Jestem wychowawcą w szóstej klasie szkoły podstawowej w Krakowie, na wycieczkę klasową jeździmy 2-3 razy do roku i w sprawie organizacji transportu zawszę dzwonię do sprawdzonej firmy M Bus Kraków - wynajem autokarów. Nigdy się nie zawiodłam, zawsze są punktualni, kierowcy bardzo mili i pomocni a pojazdy nowoczesne i co istotne w przystępnej cenie. W poprzednich latach eksperymentowaliśmy z transportem aż trafiliśmy na właściwego przewoźnika na którym można polegać co bardzo ważne podczas całej organizacji wyjazdu".
W podróży: 
 Kolejnym ważnym aspektem podczas podróży jest przekazanie uczestnikom wyjazdu co wolno a czego nie mogą robić podczas podróży autokarem.Pasy bezpieczeństwa. Priorytetem jest obowiązek zapinania pasów bezpieczeństwa jeśli autokar je posiada. Zgodnie z ustawą autobus wyprodukowany po 2006 roku musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa 2 lub 3 punktowe na każdym fotelu a więc już praktycznie każdy autokar który chcemy wynająć takie posiada i pasażerowie są zobligowani do korzystania z nich. W trakcie jazdy pasażerowie powinni zostać na swoich miejscach, zakazane jest spacerowanie oraz siadanie tyłem - tu ważna rola opiekunów i kierowcy aby przed wyjazdem takie informację dzieciom przekazać i egzekwować.Bagaże. Każdy autokar i bus turystyczny powinien posiadać odpowiednią przestrzeń aby móc tam umieścić torby, plecaki i walizki osób podróżujących. W autobusach przeważnie są to luki bagażowe pod pokładem natomiast busy turystyczne taką przestrzeń posiadają z tyłu pojazdu. To bardzo ważne w kwestii bezpieczeństwa i komfortu aby wszystkie bagaże zmieściły się w odpowiednim do tego przeznaczonym miejscu. Jest absolutny zakaz aby bagaże znajdowały się w przejściu co w razie ewentualnych nieprzewidzianych sytuacji może utrudnić ewakuacje z pojazdu - policja oraz ITD do tego przykładają szczególną uwagę. Na pokład można zabrać niewielki plecaczek w którym będziemy mieć prowiant na drogę i niezbędne osobiste rzeczy - informacja o tym również powinna być przekazana przez organizatora wyjazdu.Oznaczenie pojazdu. Autobus który przewozi zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży w wieku do 18 lat powinien być odpowiednio oznaczony a więc z tyłu i z przodu pojazdu umieszczone muszą być żółte tabliczki z symbolem dzieci.
Aby podróż była bezpieczna, miła i komfortowa należy przestrzegać zasad związanych z bezpieczeństwem i przed wyjazdem przekazać je uczestnikom. Prawie każdy z nas lubi podróże, tym bardziej jeśli uczestniczymy w nich wraz z grupą znajomych, przyjaciół czy kolegów  i koleżanek ze szkoły - dokładając starań w wyborze odpowiedniego przewoźnika i kierując się zasadami bezpiecznego podróżowania każdy z wyjazdów powinien być udany i niezapomniany.
Tekst opracowany z pomocą M Bus Kraków wynajem busów i autokarów

    Podejmując przedsięwzięcie jakim jest organizacja wycieczki szkolnej zawsze powinniśmy zachować podstawowe zasady związane z bezpieczeństwem podczas podróży zarówno gdy są to krótkie wycieczki, wyjazdy jednodniowe oraz kilkudniowe dalsze wyjazdy na zielone szkoły, wakacje czy obozy. W celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu uczestnikom wyjazdu, organizator wycieczki autokarowej zmuszony jest dopełnić kilku obowiązków gdyż każda forma wyjazdu dzieci organizowana przez szkołę lub inną organizację oświatową ma określone zasady.

    Obowiązki organizatora wycieczki. 

    Dyrekcja szkoły w której organizowany jest wyjazd uczniów, powinien wyznaczyć kierownika wycieczki i z nim być w stałym kontakcie podczas jej trwania. Ponadto określona musi zostać liczba uczestników wyjazdu przypadająca na jednego opiekuna oraz otrzymać zgody rodziców na wyjazd dzieci. Kolejną kwestią do której należy podjeść z uwagą jest wybór firmy przewozowej oferującej wynajem autokarów lub busów. Często szkoły mają podpisane umowy ze sprawdzonymi przewoźnikami ale niejednokrotnie jest też tak, że to wychowawca szuka busa lub autokaru dla swoich podopiecznych. Ta kwestia jest niebywale ważna gdyż jak podają służby z roku na rok standard oferowanych usług transportowych stale się podnosi ale dalej można natknąć się na firmę która kosztem jakości chce świadczyć najtańsze usługi. "Jestem wychowawcą w szóstej klasie szkoły podstawowej w Krakowie, na wycieczkę klasową jeździmy 2-3 razy do roku i w sprawie organizacji transportu zawszę dzwonię do sprawdzonej firmy M Bus Kraków - wynajem autokarów. Nigdy się nie zawiodłam, zawsze są punktualni, kierowcy bardzo mili i pomocni a pojazdy nowoczesne i co istotne w przystępnej cenie. W poprzednich latach eksperymentowaliśmy z transportem aż trafiliśmy na właściwego przewoźnika na którym można polegać co bardzo ważne podczas całej organizacji wyjazdu".

    W podróży: 

    Kolejnym ważnym aspektem podczas podróży jest przekazanie uczestnikom wyjazdu co wolno a czego nie mogą robić podczas podróży autokarem.Pasy bezpieczeństwa. Priorytetem jest obowiązek zapinania pasów bezpieczeństwa jeśli autokar je posiada. Zgodnie z ustawą autobus wyprodukowany po 2006 roku musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa 2 lub 3 punktowe na każdym fotelu a więc już praktycznie każdy autokar który chcemy wynająć takie posiada i pasażerowie są zobligowani do korzystania z nich. W trakcie jazdy pasażerowie powinni zostać na swoich miejscach, zakazane jest spacerowanie oraz siadanie tyłem - tu ważna rola opiekunów i kierowcy aby przed wyjazdem takie informację dzieciom przekazać i egzekwować.Bagaże. Każdy autokar i bus turystyczny powinien posiadać odpowiednią przestrzeń aby móc tam umieścić torby, plecaki i walizki osób podróżujących. W autobusach przeważnie są to luki bagażowe pod pokładem natomiast busy turystyczne taką przestrzeń posiadają z tyłu pojazdu. To bardzo ważne w kwestii bezpieczeństwa i komfortu aby wszystkie bagaże zmieściły się w odpowiednim do tego przeznaczonym miejscu. Jest absolutny zakaz aby bagaże znajdowały się w przejściu co w razie ewentualnych nieprzewidzianych sytuacji może utrudnić ewakuacje z pojazdu - policja oraz ITD do tego przykładają szczególną uwagę. Na pokład można zabrać niewielki plecaczek w którym będziemy mieć prowiant na drogę i niezbędne osobiste rzeczy - informacja o tym również powinna być przekazana przez organizatora wyjazdu.Oznaczenie pojazdu. Autobus który przewozi zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży w wieku do 18 lat powinien być odpowiednio oznaczony a więc z tyłu i z przodu pojazdu umieszczone muszą być żółte tabliczki z symbolem dzieci.

    Aby podróż była bezpieczna, miła i komfortowa należy przestrzegać zasad związanych z bezpieczeństwem i przed wyjazdem przekazać je uczestnikom. Prawie każdy z nas lubi podróże, tym bardziej jeśli uczestniczymy w nich wraz z grupą znajomych, przyjaciół czy kolegów i koleżanek ze szkoły - dokładając starań w wyborze odpowiedniego przewoźnika i kierując się zasadami bezpiecznego podróżowania każdy z wyjazdów powinien być udany i niezapomniany.

    Tekst opracowany z pomocą M Bus Kraków wynajem busów i autokarów

    23 grudnia 2021, 2:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Specyfikacja:

    2021 Porsche Panamera Turbo S (lift)
    Silnik: 4.0 V8
    Turbo: tak (nawet 2)
    Napęd: na 4 koła
    Moc: 630KM
    Moment: 820Nm
    Hybryda: NIE
    Skrzynia: 8B PorszeDopelKuplungsGetribe
    Zawias: adaptacyjny, trzykomorowy
    Hamulce: PCCB (standard)
    Tylna skrętna oś: TAK
    Vmax: 315km/h
    O-1OO: 3.1s (2.9s podobno real)
    O-2OO: 11.2s
    Bak: 90L
    Koła: 21” SportDesign
    Opony: zimowe, 325/30/R21 (tył)
    Masa: 2080kg (sucha)
    Burmester 3D: TAK (opcjonalny)
    Cena: od 879 000zł bruto (ten: 1 097 000zł brutto)
    20 marca 2021, 11:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    10 lutego 2021, 23:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj