Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Range Rover Evoque – Samochód produkowany pod brytyjską marką Land Rover od 2011 roku. Druga generacja Evoque po raz pierwszy została zaprezentowana w listopadzie 2018 roku. Styliści Land Rovera upodobnili drugą generację Evoque do większego modelu Velar przedstawionego rok wcześniej, co obrazują dłuższe tylne lampy, subtelniejsze przetłoczenia na karoserii i charakterystyczne, chowane klamki na drzwiach aktywujące się po naciśnięciu. Silniki w momencie wprowadzenia na rynek to diesle o mocy 150 KM z napędem przednim i 180 i 240 KM AWD oraz benzyny AWD o mocy 200, 250 i 300 KM.
    Samochód produkowany pod brytyjską marką Land Rover od 2011 roku. Druga generacja Evoque po raz pierwszy została zaprezentowana w listopadzie 2018 roku. Styliści Land Rovera upodobnili drugą generację Evoque do większego modelu Velar przedstawionego rok wcześniej, co obrazują dłuższe tylne lampy, subtelniejsze przetłoczenia na karoserii i charakterystyczne, chowane klamki na drzwiach aktywujące się po naciśnięciu. Silniki w momencie wprowadzenia na rynek to diesle o mocy 150 KM z napędem przednim i 180 i 240 KM AWD oraz benzyny AWD o mocy 200, 250 i 300 KM.
    Auto części - gdzie i jak kupić części do samochodu – Przeciętny wiek samochodu w Polsce to 15 lat. Nie oszukujmy się, nie jesteśmy społeczeństwem bogatym i kupujemy to, na co nas stać. A stare samochody wymagają troski. Czasem się w nich coś popsuje, czasem trzeba wymienić rzeczy eksploatacyjne. Niemniej samochód trzeba przywrócić do sprawności.
Po ocenie co się zepsuło można zacząć szukać właściwej części. I nie zawsze musi być to część fabrycznie nowa, bowiem w przypadku kupna klamki czy maski lub wymiany drzwi nie widzę sensu kupowania rzeczy nowych dla ponad 15 letniego samochodu. Tak samo sprawa się ma chociażby z taką maglownicą. Dobrze jest kupić cześć zregenerowaną. Natomiast amortyzatory, tarcze i klocki hamulcowe to już obowiązkowo trzeba zakupić nowe. Ale niekoniecznie muszą to być rzeczy oryginalne. Możemy poprzestać na dobrej jakości zamiennikach. Tak więc po ocenie zakresu niezbędnego remontu przychodzi czas na zakupy. 
Po części używane możemy udać się na lokalny punkt kasacji pojazdów. Na pewno po długich poszukiwaniach na którymś tam placu znajdziemy wszystko co potrzebne. Jeżeli poszukujemy części nowych udajemy się do lokalnego sklepu. Tam zamówią co potrzeba i za kilka dni będziemy sobie mogli odebrać potrzebne części. W przypadku regeneracji jestem pewien, że w okolicy znajdzie się ktoś, kto będzie takie usługi oferował. Można i owszem oddać samochód do mechanika i on nam auto naprawi, ale wtedy to najczęściej mechanik zadecyduje jakie części wstawi do samochodu.  Jeżeli zlecimy mu naprawę na konkretnych częściach, to nie mamy wpływu na ceny owych części. Chyba, że jest to dobry znajomy mechanik i powie, co jest uszkodzone i pozwoli zakupić nam potrzebne do remontu auta części. I wtedy zaczyna się poszukiwanie i bieganie po sklepach i placach…
A gdyby tak było takie miejsce, gdzie można kupić wszystkie potrzebne części i to z dostawą do domu lub do mechanika? Gdyby można było sobie posortować asortyment po konkretnej marce, modelu oraz jego generacji? Gdyby można było sobie zaznaczyć, że szukamy tylko błotnika, albo reflektora przedniego? Gdyby był wybór części nowych oryginalnych i zamienników, części używanych i regenerowanych? Gdyby w tym miejscu ogłaszały się specjalistyczne zakłady oferujące usługę regeneracji wybranych części? Pięknie by było, co nie?
Otóż nie, nie było by pięknie, tylko jest pięknie. Od ponad 20 lat istnieje Allegro. I tam kupisz wszystko co potrzebne do samochodu i wszystko, co wyżej masz dostępne w jednym miejscu. I co ważne – możesz porównać ceny tego samego elementu u różnych sprzedawców i kupić tan po cenie najkorzystniejszej. A potem zamówić paczkę i czekać na nią bez wychodzenia z domu. Gdzie można znaleźć takie cudeńka? W dziale części samochodowe. I można tam wyszukać części do naprawdę egzotycznych marek i modeli. I mówię serio, bo sam osobiście byłem w szoku jak po wpisaniu w wyszukiwarkę De Tomaso i znalazło mi 100 stron z częściami do tej marki. I jeszcze dwie ważne rzeczy. Pierwsza to taka, przedsiębiorca może zakupić część w cenie netto, bo Allegro uruchomiło opcję takich zakupów oraz podczas zakupów na stronie działa program ochrony kupujących. A sprzedającego można zweryfikować na podstawie systemu ocen i komentarzy. I wszystko to siedząc w domu przed komputerem…

    Przeciętny wiek samochodu w Polsce to 15 lat. Nie oszukujmy się, nie jesteśmy społeczeństwem bogatym i kupujemy to, na co nas stać. A stare samochody wymagają troski. Czasem się w nich coś popsuje, czasem trzeba wymienić rzeczy eksploatacyjne. Niemniej samochód trzeba przywrócić do sprawności.

    Po ocenie co się zepsuło można zacząć szukać właściwej części. I nie zawsze musi być to część fabrycznie nowa, bowiem w przypadku kupna klamki czy maski lub wymiany drzwi nie widzę sensu kupowania rzeczy nowych dla ponad 15 letniego samochodu. Tak samo sprawa się ma chociażby z taką maglownicą. Dobrze jest kupić cześć zregenerowaną. Natomiast amortyzatory, tarcze i klocki hamulcowe to już obowiązkowo trzeba zakupić nowe. Ale niekoniecznie muszą to być rzeczy oryginalne. Możemy poprzestać na dobrej jakości zamiennikach. Tak więc po ocenie zakresu niezbędnego remontu przychodzi czas na zakupy.

    Po części używane możemy udać się na lokalny punkt kasacji pojazdów. Na pewno po długich poszukiwaniach na którymś tam placu znajdziemy wszystko co potrzebne. Jeżeli poszukujemy części nowych udajemy się do lokalnego sklepu. Tam zamówią co potrzeba i za kilka dni będziemy sobie mogli odebrać potrzebne części. W przypadku regeneracji jestem pewien, że w okolicy znajdzie się ktoś, kto będzie takie usługi oferował. Można i owszem oddać samochód do mechanika i on nam auto naprawi, ale wtedy to najczęściej mechanik zadecyduje jakie części wstawi do samochodu. Jeżeli zlecimy mu naprawę na konkretnych częściach, to nie mamy wpływu na ceny owych części. Chyba, że jest to dobry znajomy mechanik i powie, co jest uszkodzone i pozwoli zakupić nam potrzebne do remontu auta części. I wtedy zaczyna się poszukiwanie i bieganie po sklepach i placach…

    A gdyby tak było takie miejsce, gdzie można kupić wszystkie potrzebne części i to z dostawą do domu lub do mechanika? Gdyby można było sobie posortować asortyment po konkretnej marce, modelu oraz jego generacji? Gdyby można było sobie zaznaczyć, że szukamy tylko błotnika, albo reflektora przedniego? Gdyby był wybór części nowych oryginalnych i zamienników, części używanych i regenerowanych? Gdyby w tym miejscu ogłaszały się specjalistyczne zakłady oferujące usługę regeneracji wybranych części? Pięknie by było, co nie?

    Otóż nie, nie było by pięknie, tylko jest pięknie. Od ponad 20 lat istnieje Allegro. I tam kupisz wszystko co potrzebne do samochodu i wszystko, co wyżej masz dostępne w jednym miejscu. I co ważne – możesz porównać ceny tego samego elementu u różnych sprzedawców i kupić tan po cenie najkorzystniejszej. A potem zamówić paczkę i czekać na nią bez wychodzenia z domu. Gdzie można znaleźć takie cudeńka? W dziale części samochodowe. I można tam wyszukać części do naprawdę egzotycznych marek i modeli. I mówię serio, bo sam osobiście byłem w szoku jak po wpisaniu w wyszukiwarkę De Tomaso i znalazło mi 100 stron z częściami do tej marki. I jeszcze dwie ważne rzeczy. Pierwsza to taka, przedsiębiorca może zakupić część w cenie netto, bo Allegro uruchomiło opcję takich zakupów oraz podczas zakupów na stronie działa program ochrony kupujących. A sprzedającego można zweryfikować na podstawie systemu ocen i komentarzy. I wszystko to siedząc w domu przed komputerem…

    15 marca 2021, 14:32 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Fiat Tipo Street – Nowa wersja stylistyczna Fiata Tipo. Bazuje na wersji POP, została wzbogacona o czarne felgi aluminiowe, przyciemniane szyby, oraz kontrastowe ciemne akcenty (oprawa lusterek oraz zewnętrzne i wewnętrzne klamki drzwi), światła dzienne LED i specjalny emblemat.
    Nowa wersja stylistyczna Fiata Tipo. Bazuje na wersji POP, została wzbogacona o czarne felgi aluminiowe, przyciemniane szyby, oraz kontrastowe ciemne akcenty (oprawa lusterek oraz zewnętrzne i wewnętrzne klamki drzwi), światła dzienne LED i specjalny emblemat.
    Sprzedam klamki z Audi - – Opis poszedł wycinać szybę przednią dookoła
    Opis poszedł wycinać szybę przednią dookoła
    3 maja 2017, 18:51 przez ~ZlosliwySzyderca | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Golf – Czarne, plastikowe listwy, klamki i lusterka zostały pomalowane w kolor auta.
Golfik dostał też alufelgi na lato. 
Moim zdaniem poprawiłem jego wygląd.
Z silnika 1.9 TDI 90 KM udało się wyciągnąć 134 KM, dzięki czemu wyprzedzanie przestało być uciążliwe.
    Czarne, plastikowe listwy, klamki i lusterka zostały pomalowane w kolor auta.
    Golfik dostał też alufelgi na lato.
    Moim zdaniem poprawiłem jego wygląd.
    Z silnika 1.9 TDI 90 KM udało się wyciągnąć 134 KM, dzięki czemu wyprzedzanie przestało być uciążliwe.
    4 czerwca 2015, 16:56 przez Koru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Tarpan 235 – Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, na rynek polski wszedł "samochód dla wsi", jakim był Tarpan produkowany w Zakładzie Samochodów Rolniczych (ZSR) w Antoninku koło Poznania. Samochód ulegał stopniowym modyfikacjom, w miarę napływu informacji od użytkowników oraz wyników kolejnych badań. Planowano wdrożenie do produkcji wersji z napędem na 4 koła. Nowo konstruowane podwozie, miało umożliwić montaż zarówno nadwozi Tarpana, jak i Żuka, Nysy tudzież jeszcze innego oraz układu napędowego tak na jedną jak i na dwie osie. Początkowo zamierzano zbudować prototyp z napdem na 2 koła, a późniek "dołożyć" napęd na dwa kolejne.
W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.
    Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, na rynek polski wszedł "samochód dla wsi", jakim był Tarpan produkowany w Zakładzie Samochodów Rolniczych (ZSR) w Antoninku koło Poznania. Samochód ulegał stopniowym modyfikacjom, w miarę napływu informacji od użytkowników oraz wyników kolejnych badań. Planowano wdrożenie do produkcji wersji z napędem na 4 koła. Nowo konstruowane podwozie, miało umożliwić montaż zarówno nadwozi Tarpana, jak i Żuka, Nysy tudzież jeszcze innego oraz układu napędowego tak na jedną jak i na dwie osie. Początkowo zamierzano zbudować prototyp z napdem na 2 koła, a późniek "dołożyć" napęd na dwa kolejne.
    W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.
    Audi 80 DELIK – AIRride

Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T

SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.

UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.

ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.

BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.

KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.

CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    AIRride

    Model:
    Audi 80 - B4
    Rok Produkcji - 1993
    Nadwozie - Sedan
    Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
    Kolor - Niebieska perła LZ5T

    SPECYFIKACJA:
    SILNIK:
    - Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
    - Sterownik silnika ABT do Vki.

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.

    UKŁAD WYDECHOWY:
    - Custom 2" ostatni tłumik ori.

    ZAWIESZENIE:
    - Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint, ;-)
    - Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
    - Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.

    UKŁAD HAMULCOWY:
    - Pompa z V6,
    - Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
    - Tylne zaciski od V6.

    BODY-KIT:
    - Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
    - Zderzak tył S2,
    - Soczewki hella ori,
    - Blenda pod tablice USA,
    - Ori lampy ciemne treser.

    KOŁA:
    - Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.

    ŚRODEK:
    - 4x Elektryczne szyby,
    - Auto Check,
    - Board Computer,
    - Termometr ori w liczniku,
    - Ringi zegarów od dido,
    - Kierownica s-line,
    - Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
    - Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
    - Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
    - Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
    - Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
    - Climatronic.

    CAR-AUDIO:
    - Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).

    INNE:
    - Halogeny,
    - Centralny zamek pneumatyczny ori,
    - Alarm,
    - Przyciemnione szyby tył,
    - Ksenon 4300 K,
    - Podgrzewane zamki,
    - Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.

    Obecnie coś się dzieje?
    - Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo, ;-)
    - Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
    - Z maski wylatują spryski szyby,
    - Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
    - Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
    - Błotniki przednie również na gładko,
    - Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.

    PLANY?
    - Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.

    OSIĄGNIĘCIA:
    - Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
    - Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
    - Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.

    To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    Ford Fiesta 1.7 VCT – Efekt końcowy po ponad 7 miesiącach pracy.
Taka mała niepozorna pchełka. 
Po remoncie blacharskim, swapie z 1.25 na 1.7 VCT z Pumy i polakierowaniu wygląda tak. Z wyglądu zewnętrznego dostała tylko inne felgi i klamki zostały polakierowane pod kolor nadwozia. Największe zmiany są pod maską... 1.7+ nowe sportowe wałki rozrządu, dolot ze zderzaka, podniesienie ciśnienia pompy paliwa o 0,3 bara i mapowanie. Wydech seria.
142KM/171NM
    Efekt końcowy po ponad 7 miesiącach pracy.
    Taka mała niepozorna pchełka.
    Po remoncie blacharskim, swapie z 1.25 na 1.7 VCT z Pumy i polakierowaniu wygląda tak. Z wyglądu zewnętrznego dostała tylko inne felgi i klamki zostały polakierowane pod kolor nadwozia. Największe zmiany są pod maską... 1.7+ nowe sportowe wałki rozrządu, dolot ze zderzaka, podniesienie ciśnienia pompy paliwa o 0,3 bara i mapowanie. Wydech seria.
    142KM/171NM
    20 grudnia 2014, 16:52 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Świecące klamki – Mała rzecz a cieszy. Jak na pierwszą tego typu operacje jestem ogromnie z siebie dumny i zadowolony, ponieważ przerosło to moje oczekiwania. Na żywo wygląda to znacznie lepiej.
Dzięki @mundki2 za pomysł i podpowiedz.
    Mała rzecz a cieszy. Jak na pierwszą tego typu operacje jestem ogromnie z siebie dumny i zadowolony, ponieważ przerosło to moje oczekiwania. Na żywo wygląda to znacznie lepiej.
    Dzięki @mundki2 za pomysł i podpowiedz.
    13 listopada 2014, 19:07 przez drzycim03 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne