Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    Toyota MR2 AW11 –
    5 listopada 2022, 19:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota MR2 AW11 –
    21 października 2016, 20:16 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota MR2 – Moje małe motoryzacyjne marzenie. Nie są jeszcze takie drogie, a pod "maską" legendarny 4A-GE.
    Moje małe motoryzacyjne marzenie. Nie są jeszcze takie drogie, a pod "maską" legendarny 4A-GE.
    AW11 i SW20 –
    2 lutego 2014, 14:57 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja mr2 aw11 – Jest blask! rant rant!
    Jest blask! rant rant!
    6 maja 2013, 16:58 przez ~MarcinSzn | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Toyota MR2 AW11 (1984-1989r.) – Historia MR2 z pierwszej generacji sięga 1976 roku. Wtedy padł pomysł wyprodukowania niewielkiego, ekonomicznego i sportowego samochodu, dającego "radość z jazdy", jednak nie była jeszcze znana ostateczna konfiguracja silnika i napędu, w dodatku prace spowalniał kryzys paliwowy i wzrastające ceny paliw.
Konkretne prace zaczęły się w 1979 roku, natomiast w 1981 roku pojawiła się pierwsza zapowiedź MR2, a mianowicie prototyp SA-X, który posiadał silnik (centralnie) i napęd (RWD) w miejscu, w którym pozostały do zakończenia produkcji wszystkich generacji. Zaczęły się testy na torach wyścigowych itp. W 1983 roku, na targach Japan Motor Show, zaprezentowany został koncept SV-3. Samochód spotkał się z dużym zainteresowaniem, pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne.
Ostatecznie, wersja produkcyjna otrzymała nazwę MR2, w topowej wersji posiadała wolnossący silnik 1.6L 130 KM 149 Nm (znany też np. z modeli Levin / Trueno AE86) i masę 950 kg, sprzedaż została zaplanowana na połowę 1984 roku na rynek japoński (1985 r. dla reszty świata). Był to pierwszy seryjne produkowany, japoński samochód z centralnie umieszczonym silnikiem. W 1986 r. do gamy silników dołączyła doładowana (sprężarka rootsa) wersja 1.6L, która miała 145 KM i 186 Nm.
    Historia MR2 z pierwszej generacji sięga 1976 roku. Wtedy padł pomysł wyprodukowania niewielkiego, ekonomicznego i sportowego samochodu, dającego "radość z jazdy", jednak nie była jeszcze znana ostateczna konfiguracja silnika i napędu, w dodatku prace spowalniał kryzys paliwowy i wzrastające ceny paliw.
    Konkretne prace zaczęły się w 1979 roku, natomiast w 1981 roku pojawiła się pierwsza zapowiedź MR2, a mianowicie prototyp SA-X, który posiadał silnik (centralnie) i napęd (RWD) w miejscu, w którym pozostały do zakończenia produkcji wszystkich generacji. Zaczęły się testy na torach wyścigowych itp. W 1983 roku, na targach Japan Motor Show, zaprezentowany został koncept SV-3. Samochód spotkał się z dużym zainteresowaniem, pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne.
    Ostatecznie, wersja produkcyjna otrzymała nazwę MR2, w topowej wersji posiadała wolnossący silnik 1.6L 130 KM 149 Nm (znany też np. z modeli Levin / Trueno AE86) i masę 950 kg, sprzedaż została zaplanowana na połowę 1984 roku na rynek japoński (1985 r. dla reszty świata). Był to pierwszy seryjne produkowany, japoński samochód z centralnie umieszczonym silnikiem. W 1986 r. do gamy silników dołączyła doładowana (sprężarka rootsa) wersja 1.6L, która miała 145 KM i 186 Nm.
    Moja Toyota MR2 AW11 z 1987r. – Moja Toyota MR2 AW11 z 1987r. 
centralnie położony silnik, tył napęd, 130KM.

Pozdro dla wszystkich którzy nie mogą się doczekać założenia z powrotem alufelg do swoich bolidów!
    Moja Toyota MR2 AW11 z 1987r.
    centralnie położony silnik, tył napęd, 130KM.

    Pozdro dla wszystkich którzy nie mogą się doczekać założenia z powrotem alufelg do swoich bolidów!
    28 stycznia 2013, 12:31 przez ~MarcinSzn | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne