Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    W tym odcinku zobaczycie prawdziwy unikat! Pierwszy w historii motocykl BRABUSA. Jest to efekt współpracy BRABUSA i KTM - powstał na bazie KTM Super Duke 1290 EVO. Wyprodukowano jedynie 154 sztuki na cały świat - z czego 77 sztuki w prezentowanym malowaniu "Magma Red". Brabus 1300R jest typowo kolekcjonerskim motocyklem, którego wartość, obecnie szacuje się na około 300 000zł.
    15 września 2022, 17:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    22 lutego 2021, 13:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KTM 1290 Super Duke GT – Turystyka extremalna!
    Turystyka extremalna!
    20 maja 2016, 23:23 przez barczu400 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KTM 1290 Super Duke R Black Series –
    14 października 2015, 9:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 128 – Fiat 128 – samochód osobowy klasy niższej-średniej, pierwszy przednionapędowy model FIATa, produkowany w latach 1969-1985. Zastąpił Fiata 1100. W 1970 został samochodem roku. Występował z nadwoziami typu sedan (dwu i czterodrzwiowe), kombi (trzydrzwiowe), Sport Coupe (1971-1975) i coupe 3P (od 1975). Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1116 cm³ (55-65 KM) i 1290 cm³ (60-75 KM). W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1970 samochód zajął 1. pozycję. W 1978 przeprowadzono facelifting modelu.

W 1979 roku w koncernie Fiat podstawowa wersja zastąpiona została modelem Ritmo.

Licencja na model 128 została kupiona przez Jugosłowiańską firmę Zastava, która produkowała go od 1971 roku jako Zastavę 1100. Samochód ten posiadał zmienione w tylnej części nadwozie, co czyniło z niego pięciodrzwiowego hatchbacka.

W Polsce pod nazwą Polski Fiat 128p montowano w Warszawie (FSO) odmianę 3P i Sport Coupe
    Fiat 128 – samochód osobowy klasy niższej-średniej, pierwszy przednionapędowy model FIATa, produkowany w latach 1969-1985. Zastąpił Fiata 1100. W 1970 został samochodem roku. Występował z nadwoziami typu sedan (dwu i czterodrzwiowe), kombi (trzydrzwiowe), Sport Coupe (1971-1975) i coupe 3P (od 1975). Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1116 cm³ (55-65 KM) i 1290 cm³ (60-75 KM). W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1970 samochód zajął 1. pozycję. W 1978 przeprowadzono facelifting modelu.

    W 1979 roku w koncernie Fiat podstawowa wersja zastąpiona została modelem Ritmo.

    Licencja na model 128 została kupiona przez Jugosłowiańską firmę Zastava, która produkowała go od 1971 roku jako Zastavę 1100. Samochód ten posiadał zmienione w tylnej części nadwozie, co czyniło z niego pięciodrzwiowego hatchbacka.

    W Polsce pod nazwą Polski Fiat 128p montowano w Warszawie (FSO) odmianę 3P i Sport Coupe
    28 sierpnia 2014, 10:14 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KTM super duke 1290 – Moje marzenie a wy co myślicie o tej  "BESTII"
    Moje marzenie a wy co myślicie o tej "BESTII"
    7 marca 2014, 8:38 przez szymo135 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    KTM Super duke 1290 –
    10 grudnia 2013, 20:14 przez comandertop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KTM Super Duke 1290 –
    2 listopada 2013, 22:01 przez comandertop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo – Giulia GT 1300 Junior
śilnik 1290 cm³ o mocy 103 KM 
V max= 173 km/h
    Giulia GT 1300 Junior
    śilnik 1290 cm³ o mocy 103 KM
    V max= 173 km/h
    7 sierpnia 2013, 15:47 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)