Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    roti22

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 15 lutego 2013 - 21:37
    Ostatnio: 13 grudnia 2013 - 19:01
    O sobie:

    kocham tiry i amerykańskie samochody np: Dodge Charger, Peterbilt Ford Mustang, Ford cl 9000, kenworth :D

    • Materiałów na głównej: 8 z 10 (2 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 533
    • Komentarzy: 6
    • Punktów za komentarze: 3
     
    62 Ford Thunderbird – Ludzie o tych samochodach zapomnieli
    Ludzie o tych samochodach zapomnieli
    16 lutego 2013, 9:03 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peterbilt 379 – Dlaczego to nie jest Polskie dzieło?
    Dlaczego to nie jest Polskie dzieło?
    16 lutego 2013, 11:16 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    A co to? –
    16 lutego 2013, 11:48 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Cl 9000 – jak ludzie mogą nie lubić takich bryk
    Jak ludzie mogą nie lubić takich bryk
    16 lutego 2013, 9:17 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mack b61 tir w moim stylu – Szkoda że takich tirów już tak mało jest na świecie
    Szkoda że takich tirów już tak mało jest na świecie
    15 lutego 2013, 23:49 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Rico – RiCö Internationale Transporte und Logistik GmbH – niemiecka firma spedycyjna, założona w roku 1992 w Osterode am Harz, mająca swoje zagraniczne oddziały w innych krajach (w Polsce spółką-córką RiCö jest PRP sp. z o.o. w Polkowicach – bazy: Polkowice, Wrocław, Swarzędz, Tarnowskie Góry, poza tym na Ukrainie, a od II połowy 2007 w pobliżu Moskwy i na Białorusi). Specjalizuje się w przewozach ładunków w Europie Środkowej i Wschodniej.

Od 2005 centrala firmy swą siedzibę ma w Schopsdorf, na południowy zachód od Berlina, przy autostradzie A2.

Dysponująca w chwili utworzenia sześcioma ciągnikami siodłowymi i ośmioma naczepami firma wykorzystuje w 2008 dwa tysiące pojazdów różnego rodzaju, w tym także zestawy z przyczepą, naczepy niskopodwoziowe do transportu ciężarówek i wywrotki – tak budowlane, jak zbożowe. W lutym 2008 rozpoczęła odbiór pierwszych z serii trzystu zamówionych ciągników siodłowych najnowszej generacji – MAN TGX V8 z ośmiocylindrowym silnikiem w układzie widlastym, o mocy 680 KM.

Na początku marca 2008 z dnia na dzień kierowcy zatrudnieni przez Ricö zaskoczeni zostali niewypłacalnością firmy, przejawiającą się m.in. tym, że niektórzy z nich, przebywający poza granicami kraju, nie mogli korzystać z kart płatniczych na zakup paliwa i przejazd autostradami.

5 marca w godzinach południowych oficjalnie ogłoszono, że zarząd RiCö złożył wniosek o upadłość firmy.
    RiCö Internationale Transporte und Logistik GmbH – niemiecka firma spedycyjna, założona w roku 1992 w Osterode am Harz, mająca swoje zagraniczne oddziały w innych krajach (w Polsce spółką-córką RiCö jest PRP sp. z o.o. w Polkowicach – bazy: Polkowice, Wrocław, Swarzędz, Tarnowskie Góry, poza tym na Ukrainie, a od II połowy 2007 w pobliżu Moskwy i na Białorusi). Specjalizuje się w przewozach ładunków w Europie Środkowej i Wschodniej.

    Od 2005 centrala firmy swą siedzibę ma w Schopsdorf, na południowy zachód od Berlina, przy autostradzie A2.

    Dysponująca w chwili utworzenia sześcioma ciągnikami siodłowymi i ośmioma naczepami firma wykorzystuje w 2008 dwa tysiące pojazdów różnego rodzaju, w tym także zestawy z przyczepą, naczepy niskopodwoziowe do transportu ciężarówek i wywrotki – tak budowlane, jak zbożowe. W lutym 2008 rozpoczęła odbiór pierwszych z serii trzystu zamówionych ciągników siodłowych najnowszej generacji – MAN TGX V8 z ośmiocylindrowym silnikiem w układzie widlastym, o mocy 680 KM.

    Na początku marca 2008 z dnia na dzień kierowcy zatrudnieni przez Ricö zaskoczeni zostali niewypłacalnością firmy, przejawiającą się m.in. tym, że niektórzy z nich, przebywający poza granicami kraju, nie mogli korzystać z kart płatniczych na zakup paliwa i przejazd autostradami.

    5 marca w godzinach południowych oficjalnie ogłoszono, że zarząd RiCö złożył wniosek o upadłość firmy.
    16 lutego 2013, 0:24 przez roti22 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    I kto mówił że amerykanie nie potrafią? – Charger to super samochód.
    Charger to super samochód.
    15 lutego 2013, 22:00 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ci ludzie ciężko pracują, ale warto
    16 lutego 2013, 0:15 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z człowiekiem jest coś nie teges pierwsze się cieszy że są takie rzeczy jak to a potem je porzuca
    16 lutego 2013, 1:00 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Mack titan – Mack Titan: 10 ton chromu i stali, silnik o mocy 605 koni mechanicznych i możliwość holowania naczep o wadze: 200t.
    Mack Titan: 10 ton chromu i stali, silnik o mocy 605 koni mechanicznych i możliwość holowania naczep o wadze: 200t.
    16 lutego 2013, 8:23 przez roti22 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj

    1