zarchiwizowany
Od 2005 centrala firmy swą siedzibę ma w Schopsdorf, na południowy zachód od Berlina, przy autostradzie A2.
Dysponująca w chwili utworzenia sześcioma ciągnikami siodłowymi i ośmioma naczepami firma wykorzystuje w 2008 dwa tysiące pojazdów różnego rodzaju, w tym także zestawy z przyczepą, naczepy niskopodwoziowe do transportu ciężarówek i wywrotki – tak budowlane, jak zbożowe. W lutym 2008 rozpoczęła odbiór pierwszych z serii trzystu zamówionych ciągników siodłowych najnowszej generacji – MAN TGX V8 z ośmiocylindrowym silnikiem w układzie widlastym, o mocy 680 KM.
Na początku marca 2008 z dnia na dzień kierowcy zatrudnieni przez Ricö zaskoczeni zostali niewypłacalnością firmy, przejawiającą się m.in. tym, że niektórzy z nich, przebywający poza granicami kraju, nie mogli korzystać z kart płatniczych na zakup paliwa i przejazd autostradami.
5 marca w godzinach południowych oficjalnie ogłoszono, że zarząd RiCö złożył wniosek o upadłość firmy.
Komentarze