Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    H22A

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 8 września 2015 - 15:37
    Ostatnio: 1 czerwca 2016 - 10:26
    • Materiałów na głównej: 6 z 7 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 277
    • Komentarzy: 16
    • Punktów za komentarze: 31
     
    7 marca 2016, 20:19 przez H22A (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (26)
    PKiP – Prawdziwy projekt nie powinien być oceniany ilością wsadzonej kasy, tylko wylanych potu, krwi i piwa.
    Prawdziwy projekt nie powinien być oceniany ilością wsadzonej kasy, tylko wylanych potu, krwi i piwa.
    King – Prawdziwy król silników lat 90tych.
    Prawdziwy król silników lat 90tych.
    10 września 2015, 18:02 przez H22A (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    NSX – Piękny 700hp, takie powinny wychodzić w standardzie.
    Piękny 700hp, takie powinny wychodzić w standardzie.
    10 września 2015, 17:55 przez H22A (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Czy to już klasyk? – Civic IV generacji, zaprezentowany w 1987r. Myślę że jeszcze wtedy producent nie wiedział że stworzył auto, które będzie miało tak wielki wpływ na tuning na świecie. Ciekawa stylistyka jak na owe czasy sprawiły że od samego początku był bardzo popularny w USA. Moda na Civa IV do nas przyszła niestety troszkę później, bo dopiero w połowie lat 90-tych. Największym atutem czwórki były jednak osiągi, najsłabsza wersja robiła pierwszą setkę w 11 sekund dużo? Dla przyrównania Golf IV z silnikiem 1.9, 100 koni robi 11.3. Osoby szukające nieco wiecej wrażeń miały do dyspozycji wersję z silnikiem B16a1 z systemem VTEC, gwarantującym zabawę, od 0 do 100km/h niewiele ponad 7s.
    Civic IV generacji, zaprezentowany w 1987r. Myślę że jeszcze wtedy producent nie wiedział że stworzył auto, które będzie miało tak wielki wpływ na tuning na świecie. Ciekawa stylistyka jak na owe czasy sprawiły że od samego początku był bardzo popularny w USA. Moda na Civa IV do nas przyszła niestety troszkę później, bo dopiero w połowie lat 90-tych. Największym atutem czwórki były jednak osiągi, najsłabsza wersja robiła pierwszą setkę w 11 sekund dużo? Dla przyrównania Golf IV z silnikiem 1.9, 100 koni robi 11.3. Osoby szukające nieco wiecej wrażeń miały do dyspozycji wersję z silnikiem B16a1 z systemem VTEC, gwarantującym zabawę, od 0 do 100km/h niewiele ponad 7s.
    RX7... – Auto na dziś, jest jak duch, widmo. Wielu słyszało o tym samochodzie, tak naprawdę chyba nie wielu widziało ze względu na jego ilość egzemplarzy dostępną w europie... Moim zdaniem jedno z najpiękniejszych Coupe lat 90tych. Mowa o Mazdzie i to nie byle jakiej bo RX7. Linia nadwozia to kwestia gustu, wielu może się ona nie podobać, za to osiągi, w tym pułapie Rx7 wyprzedzała konkurencję, dlaczego? Chyba nie trzeba tłumaczyć, serce tego pięknego auta to wankiel, 1300 pojemności, 239 koni mechanicznych, 294 nm, a to wszystko dzięki dwóm turbosprężarką. Efini bo tak nazywany był samochód w europie, potrafił zawstydzić nie jednego europejskiego rywala. Szybkość tego auta może odzwierciedlić wam jego przyśpieszenie 5.3s do setki dla porównania Audi S5 w dzisiejszych czasach ma 5.1....
    Auto na dziś, jest jak duch, widmo. Wielu słyszało o tym samochodzie, tak naprawdę chyba nie wielu widziało ze względu na jego ilość egzemplarzy dostępną w europie... Moim zdaniem jedno z najpiękniejszych Coupe lat 90tych. Mowa o Mazdzie i to nie byle jakiej bo RX7. Linia nadwozia to kwestia gustu, wielu może się ona nie podobać, za to osiągi, w tym pułapie Rx7 wyprzedzała konkurencję, dlaczego? Chyba nie trzeba tłumaczyć, serce tego pięknego auta to wankiel, 1300 pojemności, 239 koni mechanicznych, 294 nm, a to wszystko dzięki dwóm turbosprężarką. Efini bo tak nazywany był samochód w europie, potrafił zawstydzić nie jednego europejskiego rywala. Szybkość tego auta może odzwierciedlić wam jego przyśpieszenie 5.3s do setki dla porównania Audi S5 w dzisiejszych czasach ma 5.1....

    1