Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Cynio

Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: 30 marca 2012 - 12:16
Ostatnio: 1 października 2016 - 16:22
O sobie:

http://motokiller.pl/forum/topic/1514-seat-leon-1m/

  • Materiałów na głównej: 188 z 217 (28 usunietych przez adm.)
  • Punktów za materiały: 12495
  • Komentarzy: 594
  • Punktów za komentarze: 427
 
Maserati –
19 czerwca 2015, 21:01 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Bentley –
18 czerwca 2015, 16:19 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Wycieczka do Londynu
27 kwietnia 2015, 22:16 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Mercedes Brabus –
8 kwietnia 2015, 16:15 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
29 stycznia 2015, 22:34 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
Leon 1M – I marzenie się spełniło. Link w źródle.
I marzenie się spełniło. Link w źródle.
Golf? Vento? – Moje miasto mnie zaskakuje projektami
Moje miasto mnie zaskakuje projektami
9 stycznia 2015, 23:41 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
Ostatnie legendy – "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
"Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."