Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Cynio

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 30 marca 2012 - 12:16
    Ostatnio: 7 lipca 2017 - 15:16
    O sobie:

    http://motokiller.pl/forum/topic/1514-seat-leon-1m/

    • Materiałów na głównej: 191 z 220 (28 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 12880
    • Komentarzy: 592
    • Punktów za komentarze: 716
     
    Leon 1M – I marzenie się spełniło. Link w źródle.
    I marzenie się spełniło. Link w źródle.
    Golf? Vento? – Moje miasto mnie zaskakuje projektami
    Moje miasto mnie zaskakuje projektami
    Ostatnie legendy – "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

    Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    Fiat 125p V12 – Takie coś powstaje w Radomiu. Na potrzeby zdjęcia włożone chwilowo V8
    Takie coś powstaje w Radomiu. Na potrzeby zdjęcia włożone chwilowo V8
    zarchiwizowany
    23 października 2014, 21:16 przez Cynio (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Szybcy i Wściekli

    Lancer VI – Opuszczony Lancer spotkany na parkingu. Na zdjęciach może nie widać, ale byl pod grubą warstwą kurzu.
    Opuszczony Lancer spotkany na parkingu. Na zdjęciach może nie widać, ale byl pod grubą warstwą kurzu.
    18 października 2014, 10:53 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Huracán –
    18 października 2014, 10:39 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    zarchiwizowany
    Outlander – Co wam przypomina z tylu?
    Co wam przypomina z tylu?
    18 października 2014, 10:19 przez Cynio (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Cupra –
    13 sierpnia 2014, 9:34 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)