Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 41 takich materiałów
Olej do wyczynowych silników - co polecamy? – Pytanie tytułowe u mnie stosowany motul widoczny na zdjęciu.
Pytanie tytułowe u mnie stosowany motul widoczny na zdjęciu.
19 września 2016, 23:44 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
Źródło: własne
Honda – Vanos prawie jak twoja.
Vanos prawie jak twoja.
23 lipca 2016, 17:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
BMW E46 Touring –
4 lipca 2016, 22:14 przez ~hUYT | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Źródło: własne
Moje BMW E36 Touring – Moje BMW z silnikiem M52B25 2.5 Vanos 170KM. Więcej z zdjęć na Fanpage link w źródle, zapraszam.
Moje BMW z silnikiem M52B25 2.5 Vanos 170KM. Więcej z zdjęć na Fanpage link w źródle, zapraszam.
E36 M50B25 Non Vanos – Wygląd zewnętrzny prawie skończony. Na wiosnę dojdą jeszcze ringi i Styling 44 17" w czarnym macie z e46.
Wygląd zewnętrzny prawie skończony. Na wiosnę dojdą jeszcze ringi i Styling 44 17" w czarnym macie z e46.
25 grudnia 2015, 11:53 przez adam014 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: własne
Mój pierwszy i wymarzony wóz – Niedawno, bo 27.07.2015r. stałem się właścicielem wymarzonego i ukochanego BMW e34. Ponad 2,5 roku szukałem odpowiedniego modelu, wreszcie znalazłem, choć do ideału mu daleko, co będę starał się sukcesywnie zmieniać.

A teraz o BMW:
Silnik M50B25 bez Vanosa oczywiście. 
Środek w skórze z 7er, klima, elektryka, boczne tylne rolety.
Auto stoi na 225/60/16, felgi z e46, które będę zmieniał na BBSy.
Lusterka mam już oryginalne, tylko muszę założyć, bo te są porażką.
Silnik ma nastukane skromne 388720 na dzień dzisiejszy, więc nie jest źle. Powiem tak - jak trzeba to zbiera się jak powinna.  Tylne szyby przyciemnione, z atestem.
Aaa i Visco do wymiany, ale o dziwo silnik się nie grzeje, temperatura w normie. 
Co o niej sądzicie?
Niedawno, bo 27.07.2015r. stałem się właścicielem wymarzonego i ukochanego BMW e34. Ponad 2,5 roku szukałem odpowiedniego modelu, wreszcie znalazłem, choć do ideału mu daleko, co będę starał się sukcesywnie zmieniać.

A teraz o BMW:
Silnik M50B25 bez Vanosa oczywiście.
Środek w skórze z 7er, klima, elektryka, boczne tylne rolety.
Auto stoi na 225/60/16, felgi z e46, które będę zmieniał na BBSy.
Lusterka mam już oryginalne, tylko muszę założyć, bo te są porażką.
Silnik ma nastukane skromne 388720 na dzień dzisiejszy, więc nie jest źle. Powiem tak - jak trzeba to zbiera się jak powinna. Tylne szyby przyciemnione, z atestem.
Aaa i Visco do wymiany, ale o dziwo silnik się nie grzeje, temperatura w normie.
Co o niej sądzicie?
30 lipca 2015, 10:12 przez vanos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
Źródło: Własne
Powrót z majówki – Troszkę brudna ale parę kilometrów zrobiła.
Troszkę brudna ale parę kilometrów zrobiła.
2 maja 2015, 22:41 przez Hokeyteam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: własne
Vanos – Jest to dwustopniowa regulacja faz rozrządu firmy BMW.
Składa się z:
zawór elektromagnetyczny
wałek przesuwny
skośne koło zębate, powodujące obrót wałka rozrządu
układ uruchamiający
element regulacyjny
Zasada działania:
Elektroniczne urządzenie sterujące, wykorzystując sygnał z czujników obciążenia i prędkości obrotowej silnika, określa sygnał sterujący wykonawczego układu hydraulicznego. Sygnał sterujący ustala położenie zaworu elektromagnetycznego umożliwiające przepływ oleju do układu uruchamiającego. Siła pochodząca od ciśnienia oleju powoduje przesunięcie wałka połączonego z elementem regulacyjnym, który znajduje się w piaście koła łańcuchowego napędu wałka rozrządu. Ten zmienia swoje położenie kątowe, powodując zmianę faz rozrządu (w tym przypadku zaworu dolotowego). W zakresie niskich prędkości element regulacyjny obraca wałkiem rozrządu, zmniejszając kąt początku otwarcia zaworów dolotowych. W średnim zakresie prędkości obrotowych, powyżej określonej wartości, element regulacyjny obraca wałek rozrządu w kierunku wcześniejszego otwarcia zaworów dolotowych. Po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej element regulacyjny ustawia wałek rozrządu ponownie w położeniu późniejszego otwarcia zaworów dolotowych.
Jest to dwustopniowa regulacja faz rozrządu firmy BMW.
Składa się z:
zawór elektromagnetyczny
wałek przesuwny
skośne koło zębate, powodujące obrót wałka rozrządu
układ uruchamiający
element regulacyjny
Zasada działania:
Elektroniczne urządzenie sterujące, wykorzystując sygnał z czujników obciążenia i prędkości obrotowej silnika, określa sygnał sterujący wykonawczego układu hydraulicznego. Sygnał sterujący ustala położenie zaworu elektromagnetycznego umożliwiające przepływ oleju do układu uruchamiającego. Siła pochodząca od ciśnienia oleju powoduje przesunięcie wałka połączonego z elementem regulacyjnym, który znajduje się w piaście koła łańcuchowego napędu wałka rozrządu. Ten zmienia swoje położenie kątowe, powodując zmianę faz rozrządu (w tym przypadku zaworu dolotowego). W zakresie niskich prędkości element regulacyjny obraca wałkiem rozrządu, zmniejszając kąt początku otwarcia zaworów dolotowych. W średnim zakresie prędkości obrotowych, powyżej określonej wartości, element regulacyjny obraca wałek rozrządu w kierunku wcześniejszego otwarcia zaworów dolotowych. Po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej element regulacyjny ustawia wałek rozrządu ponownie w położeniu późniejszego otwarcia zaworów dolotowych.
22 marca 2015, 18:22 przez mateusz6657 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)