Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    Najczęstsze problemy techniczne motocykli Kawasaki – Motocykle Kawasaki, produkowane od lat 50. ubiegłego wieku w Japonii, cieszą się pozytywnymi opiniami. Wielu fanów motoryzacji jest przekonanych, że motocykle Kawasaki są solidnie zbudowane, wydajne i trwałe.
Użytkownicy doceniają solidność i jakość tych maszyn, ale jednak zauważają, że w przypadku niezawodności dużo zależy od modelu, rocznika, a także od tego, jak dany egzemplarz jest użytkowany. Jakie więc problemy techniczne trapią te maszyny i z jakich powodów motocykliści zmuszeni są korzystać z pomocy serwisu?
Historia Kawasaki
Motocykle Kawasaki są produkowane przez japońską firmę Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Innowacyjne projekty i wydajne silniki sprawiły, że marka szybko zajęła wysoką pozycję na rynku i wciąż wprowadza nowe modele. Dopracowane przez inżynierów innowacje technologiczne zapewniają komfort z jazdy, większe bezpieczeństwo, ale także dają sporo frajdy miłośnikom mocnych wrażeń na całym świecie.
Co ciekawe, Kawasaki Heavy Industries produkuje również lokomotywy, statki, samoloty, urządzenia przemysłowe i produkty elektroniczne. A jednak to właśnie motocykle są najbardziej rozpoznawalne, nawet wśród osób, które nie interesują się motoryzacją. I chociaż Kawasaki ma nawet wkład w wyścigi motocyklowe, także produkty tej marki od czasu do czasu mogą sprawić kłopot użytkownikom.
Od czego zależą problemy z motocyklami Kawasaki?
Zawsze należy pamiętać, że według jednych użytkowników motocykl może być niezawodny, a inni mogą mieć negatywne doświadczenia z daną marką lub konkretnym modelem. Dużo jednak zależy od warunków użytkowania, od tego, jak motocykl jest eksploatowany, czy przechodzi regularne serwisy, jakie części są używane do jego naprawiania i kto zajmuje się naprawą oraz serwisem. I te czynniki dotyczą każdego pojazdu, bo dbałość o motocykl zwiększa jego trwałość. Tutaj sprawdza się powiedzenie: „jak dbasz, tak masz”.
Jednak przed zakupem motocykla, zwłaszcza używanego, a tym bardziej ze znacznym przebiegiem, należy poczytać recenzje i opinie innych użytkowników modelu, przeprowadzić wstępne badanie rynku oraz przejrzeć książkę serwisową, jeśli sprzedawca motocykla używanego taką prowadził.
Kawasaki — problemy techniczne
Problemy techniczne, z jakimi mierzą się właściciele motocykli Kawasaki, to między innymi:
- Problemy z układem elektrycznym
Dotyczą one zwłaszcza starszych modeli. Zwarcia, awarie alternatora, regulatora napięcia czy problemy z akumulatorem związane są w szczególności z dużym przebiegiem pojazdu. Regeneracja podzespołów lub ich wymiana może zapobiec poważnym awariom.
- Awarie układu chłodzenia
Do najczęściej występujących należą: wycieki płynu chłodniczego, uszkodzenia termostatu, uszkodzenia pompy wodnej i przegrzewanie się silnika.
- Problemy z układem paliwowym
Jeśli silnik nie chce się uruchomić, pracuje niestabilnie, nagle gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, możliwe, że wymaga czyszczenia wtryskiwaczy, regulacji zaworów, wymiany pompy paliwa albo regulacji lub lepszej mieszanki paliwowej.
- Usterki mechaniczne
Te obejmują zużycie elementów układu napędowego: łańcucha, zębatki, hamulców. To także uszkodzenia układu zawieszenia, wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym.
- Problemy z elektroniką i systemami sterowania
Motocykle są coraz bardziej zaawansowane, a elektronika, nawet nowoczesna, bywa zawodna. Awarie więc dotyczą czujników, systemu ABS, kontroli trakcji albo immobilizera.
- Problemy z silnikiem
Wycieki oleju, problemy z kompresją, zużycie zaworów lub popychaczy, usterki sprzęgła czy inne problemy — jeśli pojawią się jakiekolwiek niepokojące zachowania czy dźwięki dobiegające z silnika, należy jak najszybciej oddać motocykl do sprawdzonego serwisu.
Zapobieganie awariom
Warto podkreślić, że wielu wyżej wymienionym problemom można skutecznie zapobiec, po prostu dbając o swój pojazd. Warto regularnie, najlepiej przed i po sezonie, zgłosić się do autoryzowanego serwisu, w którym motocykl zostanie poddany przeglądowi, a zużyte części czy płyny zostaną wymienione.
Profesjonalnym serwisem motocykli Kawasaki jest MFA, Motocyklowa Fabryka Adrenaliny, w której mechanicy doskonale znający markę, zapewniają szybką i skuteczną naprawę.

    Motocykle Kawasaki, produkowane od lat 50. ubiegłego wieku w Japonii, cieszą się pozytywnymi opiniami. Wielu fanów motoryzacji jest przekonanych, że motocykle Kawasaki są solidnie zbudowane, wydajne i trwałe.

    Użytkownicy doceniają solidność i jakość tych maszyn, ale jednak zauważają, że w przypadku niezawodności dużo zależy od modelu, rocznika, a także od tego, jak dany egzemplarz jest użytkowany. Jakie więc problemy techniczne trapią te maszyny i z jakich powodów motocykliści zmuszeni są korzystać z pomocy serwisu?

    Historia Kawasaki

    Motocykle Kawasaki są produkowane przez japońską firmę Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Innowacyjne projekty i wydajne silniki sprawiły, że marka szybko zajęła wysoką pozycję na rynku i wciąż wprowadza nowe modele. Dopracowane przez inżynierów innowacje technologiczne zapewniają komfort z jazdy, większe bezpieczeństwo, ale także dają sporo frajdy miłośnikom mocnych wrażeń na całym świecie.

    Co ciekawe, Kawasaki Heavy Industries produkuje również lokomotywy, statki, samoloty, urządzenia przemysłowe i produkty elektroniczne. A jednak to właśnie motocykle są najbardziej rozpoznawalne, nawet wśród osób, które nie interesują się motoryzacją. I chociaż Kawasaki ma nawet wkład w wyścigi motocyklowe, także produkty tej marki od czasu do czasu mogą sprawić kłopot użytkownikom.

    Od czego zależą problemy z motocyklami Kawasaki?

    Zawsze należy pamiętać, że według jednych użytkowników motocykl może być niezawodny, a inni mogą mieć negatywne doświadczenia z daną marką lub konkretnym modelem. Dużo jednak zależy od warunków użytkowania, od tego, jak motocykl jest eksploatowany, czy przechodzi regularne serwisy, jakie części są używane do jego naprawiania i kto zajmuje się naprawą oraz serwisem. I te czynniki dotyczą każdego pojazdu, bo dbałość o motocykl zwiększa jego trwałość. Tutaj sprawdza się powiedzenie: „jak dbasz, tak masz”.

    Jednak przed zakupem motocykla, zwłaszcza używanego, a tym bardziej ze znacznym przebiegiem, należy poczytać recenzje i opinie innych użytkowników modelu, przeprowadzić wstępne badanie rynku oraz przejrzeć książkę serwisową, jeśli sprzedawca motocykla używanego taką prowadził.

    Kawasaki — problemy techniczne

    Problemy techniczne, z jakimi mierzą się właściciele motocykli Kawasaki, to między innymi:

    - Problemy z układem elektrycznym

    Dotyczą one zwłaszcza starszych modeli. Zwarcia, awarie alternatora, regulatora napięcia czy problemy z akumulatorem związane są w szczególności z dużym przebiegiem pojazdu. Regeneracja podzespołów lub ich wymiana może zapobiec poważnym awariom.

    - Awarie układu chłodzenia

    Do najczęściej występujących należą: wycieki płynu chłodniczego, uszkodzenia termostatu, uszkodzenia pompy wodnej i przegrzewanie się silnika.

    - Problemy z układem paliwowym

    Jeśli silnik nie chce się uruchomić, pracuje niestabilnie, nagle gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, możliwe, że wymaga czyszczenia wtryskiwaczy, regulacji zaworów, wymiany pompy paliwa albo regulacji lub lepszej mieszanki paliwowej.

    - Usterki mechaniczne

    Te obejmują zużycie elementów układu napędowego: łańcucha, zębatki, hamulców. To także uszkodzenia układu zawieszenia, wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym.

    - Problemy z elektroniką i systemami sterowania

    Motocykle są coraz bardziej zaawansowane, a elektronika, nawet nowoczesna, bywa zawodna. Awarie więc dotyczą czujników, systemu ABS, kontroli trakcji albo immobilizera.

    - Problemy z silnikiem

    Wycieki oleju, problemy z kompresją, zużycie zaworów lub popychaczy, usterki sprzęgła czy inne problemy — jeśli pojawią się jakiekolwiek niepokojące zachowania czy dźwięki dobiegające z silnika, należy jak najszybciej oddać motocykl do sprawdzonego serwisu.

    Zapobieganie awariom

    Warto podkreślić, że wielu wyżej wymienionym problemom można skutecznie zapobiec, po prostu dbając o swój pojazd. Warto regularnie, najlepiej przed i po sezonie, zgłosić się do autoryzowanego serwisu, w którym motocykl zostanie poddany przeglądowi, a zużyte części czy płyny zostaną wymienione.

    Profesjonalnym serwisem motocykli Kawasaki jest MFA, Motocyklowa Fabryka Adrenaliny, w której mechanicy doskonale znający markę, zapewniają szybką i skuteczną naprawę.

    6 maja 2024, 22:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Ulicami Wrocławia jechał motocykl, a za jego kierownicą siedział nastolatek. Uwagę przejeżdżającego patrolu wrocławskiej drogówki zwrócił mężczyzna bardzo młodym wyglądem. Kontrola drogowa jak każda inna, nie do końca… W trakcie prowadzonych czynności wyszło bowiem na jaw, że 17-latek prowadził vespę o pojemności 125 cm³ nie mając do tego wymaganych uprawnień. Tzn. miał przedmiot przypominający ukraińskie prawo jazdy, które jak się okazało kupił za około 2 tys. zł.

    Stojący przed zaparkowanym motocyklem mężczyzny przed którym policjant trzyma przedmiot przypominający prawo jazdy.
    Patrolując ulice Wrocławia policjanci ruchu drogowego zwrócili uwagę na kierującego motocyklem. To właśnie bardzo młody wygląd mężczyzny zadecydował o zatrzymaniu go do kontroli drogowej.

    Co prawda funkcjonariusze nie mieli zarzutów co do samego pojazdu, którym okazała się vespa o pojemności 125 cm³… zarzuty pojawiły się dopiero po sprawdzeniu 17-letniego kierującego.

    Gdy mundurowi wpisali dane młodego mężczyzny do policyjnej bazy danych szybko wyszło na jaw, że nastolatek nie ma uprawnień do kierowania pojazdami, a okazane przez niego prawo jazdy już na pierwszy rzut oka odbiegało wyglądem od oryginału.

    Doświadczeni policjanci zauważyli, że blankiet nie posiada części zabezpieczeń wymaganych dla tego typu dokumentu, a sam kierujący przyznał się, że "dokument", który wzbudził podejrzenia funkcjonariuszy, co do jego autentyczności, kupił za około 2 tys. złotych za naszą wschodnią granicą.

    Teraz o dalszym losie mężczyzny zdecyduje sąd. Przypomnijmy, że za posługiwanie się podrobionym prawem jazdy grozi kara nawet do 5 lat pozbawienia wolności.

    mł. asp. Rafał Jarząb

    Żródło: KMP Wrocław
    8 lutego 2024, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To się kwalifikuje pod leczenie na oddziale zamkniętym - mówi jeden z doświadczonych policjantów z bielskiej drogówki, który niedawno przeszedł na emeryturę. Miał okazje zobaczyć nagranie przed jego publikacją. Na próżno doszukiwać się złamania przepisów ruchu drogowego przez kierowcę Mitsubishi. Nie da się ze 100% pewnością stwierdzić, że jedzie on lewym pasem ze względu na cwaniactwo, czy nie przypuszczał, że to już korek do skrętu w prawo. Można założyć, że to ta druga opcja, bowiem tablice rejestracyjne nie są Bielska-Białej i kierowca mógł nie znać miasta oraz sytuacji w tym miejscu.

    Autor nagrania rzuca przekleństwami sam do siebie i uporczywie trzyma klakson przez około 20 sekund co akurat jest złamaniem przepisów. To nie jest normalne zachowanie zgodne z ogólnie przyjętymi normami. Nawet jeśli autor nagrania wysłał je na policję o czym zapewniał, to poza ewentualnym obraźliwym gestem niewiele można zarzucić kierowcy Mitsubishi.
    Kierowca Volkswagena Tiguana podczas jazdy na drodze ekspresowej S19 wpatruje się w ekran laptopa którego trzyma na kolanach. Gdy spostrzega, że jest nagrywany pokazuje "tradycyjny gest powitalny".

    12.10.2023 S19 węzeł Rudnik
    13 października 2023, 23:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dzisiaj, zawożąc syna na trening zauważyłem dziwnie zachowujący się samochód na drodze - jechałem za nim kilka kilometrów i co jakiś czas pan wjeżdżał w kierunku środka drogi. Gdy w lesie jechał dziwnie wolno (jak w terenie zabudowanym wcześniej) oraz dalej wjeżdżał na przeciwległy pas - postanowiłem go wyprzedzić i zapytać przy najbliższym skrzyżowaniu, czy coś pił.
    Jak widać na filmie, pan, gdy zauważył, że jest wyprzedzany, postanowił przyspieszyć... Jechałem cały czas za nim, czekając na dobry moment, by go zatrzymać i sprawdzić, czy jest pod wpływem alkoholu - jechałem z nim kilka kilometrów (nie przesyłałem tych nagrań) - gdy nagle zaczął panicznie uciekać. Wtedy ruszyłem za nim i po kilku minutach dogoniłem go w ślepej uliczce. Gdy podszedłem do auta, nie chciał początkowo otworzyć szyby i mówił, że uciekał, bo się bał... mafii. Po kilku minutach rozmowy otworzył okno i okazało się, że jest trzeźwy, tylko... używał telefonu komórkowego podczas jazdy, pisząc z dziewczyną. Bawiąc się w trakcie jazdy komórką, zachowywał się na drodze jak pijany... po sprawdzeniu nagrań z kamer, rzeczywiście na pierwszym filmie widać, że pisze/ogląda coś na komórce, którą trzyma na wysokości kierownicy... Bak słów... gdyby jechał ktoś z przeciwka, wjechałby w niewinnego człowieka...
    31 grudnia 2022, 23:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 stycznia 2022, 11:12 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "05.05.2021 i jego spotkania na drodze "
    ✅Pan bez kierunkowskazów i do tego daltonista
    ✅Pani zabrana z zakupami spod sklepy traktorem.
    ✅Firma jeżdżąca z panem na czele pojazdu który trzyma dzide

    posiadasz film lub zdjęcie które chcesz udostępnić?
    Wyślij go do nas:
    19asz88@gmail.com
    lub przez konto na FB:
    www.facebook.com/AutemSzanujeZasady
    Również możesz wrzucić go na https://wetransfer.com
    (nie potrzeba tam zakładać konta) i podesłać do nas link.
    Dysk google też sobie poradzi z materiałem który chcecie wysłać.
    Za każde zaangażowanie bardzo mocno dziękujemy. ASz

    -Bardzo dziękuję za obejrzenie filmu i odwiedzenie mojego profilu. Nie zapomnij za subskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz-

    #AutemSzanujeZasady
    #ASz
    www.youtube.com/AutemSzanujeZasady
    5 maja 2021, 19:19 przez AutemSzanujeZasady (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    AutemSzanujeZasady