Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 3 takie materiały
    Witajcie!! mała zagadka!! – Mała zagadka dla prawdziwych FIATnatyków i znawców tematu co łączy te dwa auta ? (ten zielony to Lamborghini Miura P400S SV z 1969r.)
    Mała zagadka dla prawdziwych FIATnatyków i znawców tematu co łączy te dwa auta ? (ten zielony to Lamborghini Miura P400S SV z 1969r.)
    23 sierpnia 2013, 11:25 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (33)
    Lamborghini Miura – Lamborghini Miura P400 była swgo czasu najszybszym drogowym autem świata. Jej 12 culindrowy silnik z pojemności 3.9 l osiągał (zawrotne jak na ówczesne czasy) 355 KM. Niestety, P400 miała mnóstwo wad. Od daty premiery (1966) do zakończenia produkcji w 1969 roku wyprodukowano 475 sztuk tego auta. Na szczęście koncern nie kazał nam długo czekać i jeszcze w tym roku zaprezentował Miurę P400S. Następczyni oprócz wyelimonowania wad dziecięcego wieku została wzmocniona i moc jej wtedy wynosiła 375 KM. Krótko produkowana (do 1971 roku) nie zdobyła serc klientów i sprzedała się w liczbie 140 sztuk. Ostatnią ewolucją Miury była wersja SV. Produkowana 2 lata (1971-1972) wyprzedała się w 150 sztukach tej czystej esencji męskości na kołach. Silnik osiągał 390 KM i jednocześnie była jedynym autem osiągającym wtedy prędkość ponad 300 km/h. Niestety, na Lamborghini Miurze SV zakończyła się produkcja pierwszego coupe marki. Równocześnie z SV został zaprezentowany prototyp Countacha
    Lamborghini Miura P400 była swgo czasu najszybszym drogowym autem świata. Jej 12 culindrowy silnik z pojemności 3.9 l osiągał (zawrotne jak na ówczesne czasy) 355 KM. Niestety, P400 miała mnóstwo wad. Od daty premiery (1966) do zakończenia produkcji w 1969 roku wyprodukowano 475 sztuk tego auta. Na szczęście koncern nie kazał nam długo czekać i jeszcze w tym roku zaprezentował Miurę P400S. Następczyni oprócz wyelimonowania wad dziecięcego wieku została wzmocniona i moc jej wtedy wynosiła 375 KM. Krótko produkowana (do 1971 roku) nie zdobyła serc klientów i sprzedała się w liczbie 140 sztuk. Ostatnią ewolucją Miury była wersja SV. Produkowana 2 lata (1971-1972) wyprzedała się w 150 sztukach tej czystej esencji męskości na kołach. Silnik osiągał 390 KM i jednocześnie była jedynym autem osiągającym wtedy prędkość ponad 300 km/h. Niestety, na Lamborghini Miurze SV zakończyła się produkcja pierwszego coupe marki. Równocześnie z SV został zaprezentowany prototyp Countacha
    18 sierpnia 2011, 10:02 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1