Szukaj
Znalazłem 17 takich materiałów
"Zablokowali mnie bo nie mógł mnie wyprzedzić , wkurzył się bo jechałem powoli i mnie na CB radiu zwyzywał a ja się nie odzywałem i to go rozwścieczyło do tego stopnia że zerwał mi antenę podrapał nią błotnik lewy przedni oraz pękła obudowa lusterka "
W dniu dzisiejszym (tj 16.11.2022) zdarzenia zostanie zgłoszone na Policję
15.11.2022 ok 19:00 - Warszawa - Wisłostrada
"Kierowca został zaatakowany przez pieszego będącego prawdopodobnie pod wpływem jakiejś substancji, gdyż nie było czuć od niego alkoholu. Z racji, że nie dało się pozbyć intruza, a jego zachowanie było bardzo niepokojące i nie reagował na żadne prośby odsunięcia się, nie zachowując przy tym żadnego bezpiecznego dystansu kierowca był zmuszony do wezwania policji. W momencie gdy intruz zaczął się oddalać, a kierowca wyszedł z samochodu, by za nim pójść, ten niespodziewanie zaczął szarżować na kierowcę, wykrzykując groźby karalne. Kierowca był odwrócony i nie miał czasu na reakcję. Został uderzony i powalony na ziemię, w wyniku czego doznał lekkich stłuczeń i otarć. Intruz kopał telefon kierowcy, który wypadł mu na ziemię, co widać na filmie. Została zarysowana obudowa telefonu i zbita szybka ochronna. Psychol uciekł z miejsca zdarzenia."
Kiedyś miałem problem z biegami, wymieniłem wszsytkie cięgna, wałek zwrotny i pomarańczową tulejkę. Po jakimś czasie problem powrócił, tulejka się wyrobiła i pękła obudowa od tej właśnie tulejki. Zostawiam link do filmu, może komuś się przyda :)
Wykonane ręcznie obudowa mosiężna bardzo ciężkie. Wyprodukowane z myślą o Mercedesie 170 S.
Poszedł zderzak z halogenem, listwa na drzwiach z kierunkowskazem, obudowa lusterka, lampa i listwa "grill", dodatkowo opona dostała guzów (nowe opony 5 miesięcy temu kupione)
Czy ktoś kiedyś był w podobnej sytuacji? Jest możliwość uzyskania od firmy, która jest właścicielem tych śmietników, odszkodowania?
Płyta podłogowa modelu BMW E38 stała się bazą dla pojazdów BMW serii 7 w latach 1994-2001. Celem konstruktorów firmy BMW było stworzenie następcy modelu BMW E32 produkowanego do 1994 roku. W roku 2001 została zastąpiona nową konstrukcja oznaczoną E65/E66. Wyprodukowano 340.242 egzemplarze E38
Nowe E38 cechują się wysokociśnieniowymi spryskiwaczami lamp głównych pojazdu, automatyczną regulacją poziomu oświetlenia lamp ksenonowych HID, nową obudową silnika, 14-głośnikowym systemem dźwięku (Stereo lub HiFi) i czterema subwooferami wraz z 6-płytową zmieniarką, nawigacją pokładową z wyświetlaczem formatu 4:3 lub 16:9 oraz czułymi na deszcz wycieraczkami szyb (dostępnymi jako opcja dodatkowa).
Opcje dodatkowe uwzględniały (między innymi):
automatyczny system kontroli klimatyzacji dwustrefowej z osobnym panelem kontroli dla kierowcy i pasażera;
system zapamiętywania maksymalnie trzech ustawień fotela kierowcy;
regulację wysokości i napięcia pasów bezpieczeństwa;
system sprawdzania ciśnienia opon;
podgrzewana szyba czołowa;
lodówka;
kuloodporne szyby;
pakiety opancerzenia;
boczne rolety tylnych szyb;
urządzenia video: TV, kamerę cofania, dodatkowy monitor dla pasażerów tylnej kanapy;
Standardem w BMW E38 były dwie przednie poduszki powietrzne oraz opcjonalnie poduszki boczne przy fotelach przednich oraz System Ochrony Głowy – Head Protection System (HPS). Wnętrze samochodu pokryte zostało skórą a obramowania wykonano z drewna orzecha włoskiego. System Active Comfort Seat (ACS) dbał o bezpieczeństwo i wygodę osób na przednich fotelach i został wprowadzony w 1998 roku.
BMW E38 produkowano z przeznaczeniem na rynek europejski, amerykański oraz południowoafrykański. Od stycznia 1995 zaczęto seryjnie wyposażać w immobilizer (EWS), w kwietniu tego samego roku zmodyfikowano spryskiwacze szyb (zamiast trzech - dwa), natomiast we wrześniu zmodyfikowano przednie fotele zmieniając przyciski regulacji i regulację lędźwiową oraz wprowadzono nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic do modelu 750i(L). W marcu 1996 nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic otrzymały pozostałe wersje silnikowe, zaczęto również wyposażać seryjnie w system kontroli trakcji (ASC+T), we wrześniu auta otrzymały blokadę automatycznej skrzyni biegów i kluczyka (Shift lock/Interlock) oraz boczne poduszki w przednich drzwiach. Rok później, we wrześniu 1997 również w tylnych drzwiach. Największe zmiany BMW E38 przeszło we wrześniu 1998, auto przeszło facelifting zewnętrzny (zmienione reflektory), otrzymało całkowicie nową instalację elektryczną, auta z silnikami V8 i V12 zaczęto seryjnie wyposażać w alternator chłodzony cieczą oraz w system stabilizacji toru jazdy (DSC). Pół roku później, w marcu 1999 zmodyfikowano kolumnę kierowniczą. Ostatnia zmiana nastąpiła we wrześniu 2000 - 5,25 calowy monitor pokładowy zastąpiono większym 6,5 calowym monitorem o proporcjach 16:9.
Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.
Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »