Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    BMW 2002 Turbo – BMW Neue Klasse to seria samochodów osobowych produkowanych przez niemiecką marką BMW w latach 1962–1977. Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupe, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan. Wersja 2002 była 2-drzwiowym sedanem. Topową odmianę - BMW 2002 Turbo zostało zaprezentowane w roku 1973 podczas Frankfurt Motor Show, był to pierwszy seryjnie produkowany turbodoładowany samochód osobowy na rynku europejskim. Napędzany był dwulitrowym R4 turbo, które wytwarzało moc 170 KM i moment obrotowy 240 Nm. Prędkość maksymalna wynosiła 211 km/h a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 7 sekund.
    BMW Neue Klasse to seria samochodów osobowych produkowanych przez niemiecką marką BMW w latach 1962–1977. Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupe, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan. Wersja 2002 była 2-drzwiowym sedanem. Topową odmianę - BMW 2002 Turbo zostało zaprezentowane w roku 1973 podczas Frankfurt Motor Show, był to pierwszy seryjnie produkowany turbodoładowany samochód osobowy na rynku europejskim. Napędzany był dwulitrowym R4 turbo, które wytwarzało moc 170 KM i moment obrotowy 240 Nm. Prędkość maksymalna wynosiła 211 km/h a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 7 sekund.
    23 kwietnia 2022, 21:59 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 września 2020, 23:19 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Junak M10 – Junak M10, wymarzony i odrestaurowany własnoręcznie z pomocą znajomych którym za nią serdecznie dziękuję, bez nich by jeszcze nie cieszył oka.
    Junak M10, wymarzony i odrestaurowany własnoręcznie z pomocą znajomych którym za nią serdecznie dziękuję, bez nich by jeszcze nie cieszył oka.
    To CWS T-1, auto polskiej konstrukcji produkowane od 1927. Co je wyróżniało? – Jeden rozmiar śrub. Cały samochód można było rozkręcić jednym kluczem nasadowym, bowiem wszystkie nakrętki i śruby miały rozmiar M10. Miało to ułatwić serwisowanie auta wobec braku rozwiniętej sieci warsztatów.
    Jeden rozmiar śrub. Cały samochód można było rozkręcić jednym kluczem nasadowym, bowiem wszystkie nakrętki i śruby miały rozmiar M10. Miało to ułatwić serwisowanie auta wobec braku rozwiniętej sieci warsztatów.
    12 kwietnia 2016, 14:32 przez ~r1klasykow2 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Sieeeedzi M10! – Po kilku godzinach ciężkiej pracy udało nam sie umieścić silnik w komorze. Przy montowaniu napotkaliśmy wiele ciekawych "napraw" poprzednich właścicieli. Teraz zostało tylko podłączyć elektrykę i ten mały rekinek powinien sie odezwać.
    Po kilku godzinach ciężkiej pracy udało nam sie umieścić silnik w komorze. Przy montowaniu napotkaliśmy wiele ciekawych "napraw" poprzednich właścicieli. Teraz zostało tylko podłączyć elektrykę i ten mały rekinek powinien sie odezwać.
    Junczek m10 –
    4 stycznia 2015, 22:28 przez ~mzatiz117 | Do ulubionych | Skomentuj
    Junak m10 – Po długim czasie spędzonym w garażu, ale jest!
    Po długim czasie spędzonym w garażu, ale jest!
    2 października 2014, 19:50 przez ~matizzz | Do ulubionych | Skomentuj
    Braciszki dwa – 2x Junak m10.
    2x Junak m10.
    22 lipca 2014, 23:22 przez Maras (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne