Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Garage Work EG6 – Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    20 lutego 2018, 16:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    naritadogfight.com

    Car Shop Glow EG6 – Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    20 lutego 2018, 16:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    honda civic eg6 dohc vtec time attack

    29 grudnia 2017, 9:03 przez ~Mateo33 | Do ulubionych | Skomentuj
    24 marca 2017, 15:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Symfonia trąbek...
    17 grudnia 2016, 16:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    29 listopada 2016, 17:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Swap silnika 1GZ-FE z Toyoty Century, czyli 5.0 V12.
    25 listopada 2016, 16:51 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Golf 2 - Zmiany – Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
-Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
-Sprężyny -40mm
-Kubełki z Corrado
-Rozrząd
-przelot na końcówce z GTI
-halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
-Sebringi 15"
-miękka deska roździelcza
-ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
-duże chlapacze

W planach:
-Kanapa z Corrado
-Ogarnięcie audio
-Trójramienna kierownica
-Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
-stabilizator tył
-hamulce 280
-tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
-boczne listwy lub sierpy
-licznik MFA (naprawa podświetlania)
-lampy tył na dymione
-W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
    -Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
    -Sprężyny -40mm
    -Kubełki z Corrado
    -Rozrząd
    -przelot na końcówce z GTI
    -halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
    -Sebringi 15"
    -miękka deska roździelcza
    -ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
    -duże chlapacze

    W planach:
    -Kanapa z Corrado
    -Ogarnięcie audio
    -Trójramienna kierownica
    -Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
    -stabilizator tył
    -hamulce 280
    -tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
    -boczne listwy lub sierpy
    -licznik MFA (naprawa podświetlania)
    -lampy tył na dymione
    -W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)