Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    Renault Caravelle – Mały samochód osobowy produkowany przez francuską firmę Renault w latach 1958–1968, dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet lub 2-drzwiowe coupe. Samochód zaprojektował Pietro Frua z Carrozzeria Ghia z wykorzystaniem podłogi i silnika Renault Dauphine. Silnikiem tym był R4 o pojemności 1,1 l, który wytwarzał moc 50 KM. Poza Ameryką Północną i Wielką Brytanią do 1962 roku samochód sprzedawany był pod nazwą Renault Floride. Wraz z sukcesem Volkswagena w Ameryce Północnej Renault szukało sposobów w jakie mogą im dorównać ich Renault Dauphine. Na zjeździe dystrybutorów w Ameryce Północnej, która odbyła się na Florydzie amerykańscy dealerzy Renault wezwali do stworzenia wersji coupe/kabrioletu Dauphine, który poprawiłby wizerunek Renault na rynku amerykańskim. Prezes Renault - Pierre Dreyfus a ponieważ koncepcja narodziła się na konwencji na Florydzie, samochód natychmiast stał się znany w firmie jako Renault Floride. Jednak nazwa Floride została uznana za nieodpowiednią na rynek amerykański, ponieważ mogła sugerować brak szacunku dla stanów innych niż Floryda. Dlatego wybrano alternatywną nazwę Caravelle. Samochód osiągał prędkość maksymalną 143 km/h a przyspieszenie 0-100 km/h trwało 17,8 sekundy.
    Mały samochód osobowy produkowany przez francuską firmę Renault w latach 1958–1968, dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet lub 2-drzwiowe coupe. Samochód zaprojektował Pietro Frua z Carrozzeria Ghia z wykorzystaniem podłogi i silnika Renault Dauphine. Silnikiem tym był R4 o pojemności 1,1 l, który wytwarzał moc 50 KM. Poza Ameryką Północną i Wielką Brytanią do 1962 roku samochód sprzedawany był pod nazwą Renault Floride. Wraz z sukcesem Volkswagena w Ameryce Północnej Renault szukało sposobów w jakie mogą im dorównać ich Renault Dauphine. Na zjeździe dystrybutorów w Ameryce Północnej, która odbyła się na Florydzie amerykańscy dealerzy Renault wezwali do stworzenia wersji coupe/kabrioletu Dauphine, który poprawiłby wizerunek Renault na rynku amerykańskim. Prezes Renault - Pierre Dreyfus a ponieważ koncepcja narodziła się na konwencji na Florydzie, samochód natychmiast stał się znany w firmie jako Renault Floride. Jednak nazwa Floride została uznana za nieodpowiednią na rynek amerykański, ponieważ mogła sugerować brak szacunku dla stanów innych niż Floryda. Dlatego wybrano alternatywną nazwę Caravelle. Samochód osiągał prędkość maksymalną 143 km/h a przyspieszenie 0-100 km/h trwało 17,8 sekundy.
    16 kwietnia 2022, 19:15 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ameryka zawitała do Szczecina – Znalezisko na podziemnym parkingu w Szczecinie.
Ładnie porobiony Mustang + mój Galancik 9gen
    Znalezisko na podziemnym parkingu w Szczecinie.
    Ładnie porobiony Mustang + mój Galancik 9gen
    4 czerwca 2020, 12:33 przez Sandill (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    9 marca 2020, 20:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ameryka.... –
    17 marca 2019, 14:08 przez galandt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kamper – Amerykanie jacy są wiemy wszyscy (Amerykańscy naukowcy odkryli...bla bla bla), ale samochodów to ja im szczerze zazdroszczę.
    Amerykanie jacy są wiemy wszyscy (Amerykańscy naukowcy odkryli...bla bla bla), ale samochodów to ja im szczerze zazdroszczę.
    Amerykaniec – Kto wie co to za marka?
    Kto wie co to za marka?
    Polska Ameryka –
    8 sierpnia 2017, 3:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj