Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Ford Ranger Raptor – Pickup klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford od 1982 roku. Zaprezentowany po raz pierwszy w 1982 roku Ranger został opracowany wyłącznie z myślą o rynku Ameryki Północnej. Samochód powstał jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynkowe wygenerowane przez konkurencyjne General Motors, które w podobnym okresie wprowadziło do sprzedaży podobnej wielkości model Chevrolet S-10. Piąta generacja Rangera została zaprezentowana po raz pierwszy w 2010 roku. Nowa generacja Rangera po raz pierwszy w historii tego modelu powstała jako model globalny, opracowany na nowej platformie koncernu Forda pod przewodnictwem australijskiego zespołu konstruktorów z Melbourne. W lutym 2018 roku, wzorem większego F-150 Ford zdecydował się poszerzyć ofertę dostępnych wariantów Rangera o sportowo-wyczynową odmianę Ford Ranger Raptor. Samochód pod kątem wizualnym wyróżnił się większym prześwitem, oponami o grubszym, off-roadowym profilu, a także masywniejszymi nadkolami, zmodyfikowanymi zderzakami oraz charakterystyczną atrapą chłodnicy z dużym napisem Ford zamiast loga producenta. Do napędu został użyty 2-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue twin-turbo o mocy 213 KM i momencie obrotowym 500 Nm. Ponadto, układ napędowy tworzy 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
    Pickup klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford od 1982 roku. Zaprezentowany po raz pierwszy w 1982 roku Ranger został opracowany wyłącznie z myślą o rynku Ameryki Północnej. Samochód powstał jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynkowe wygenerowane przez konkurencyjne General Motors, które w podobnym okresie wprowadziło do sprzedaży podobnej wielkości model Chevrolet S-10. Piąta generacja Rangera została zaprezentowana po raz pierwszy w 2010 roku. Nowa generacja Rangera po raz pierwszy w historii tego modelu powstała jako model globalny, opracowany na nowej platformie koncernu Forda pod przewodnictwem australijskiego zespołu konstruktorów z Melbourne. W lutym 2018 roku, wzorem większego F-150 Ford zdecydował się poszerzyć ofertę dostępnych wariantów Rangera o sportowo-wyczynową odmianę Ford Ranger Raptor. Samochód pod kątem wizualnym wyróżnił się większym prześwitem, oponami o grubszym, off-roadowym profilu, a także masywniejszymi nadkolami, zmodyfikowanymi zderzakami oraz charakterystyczną atrapą chłodnicy z dużym napisem Ford zamiast loga producenta. Do napędu został użyty 2-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue twin-turbo o mocy 213 KM i momencie obrotowym 500 Nm. Ponadto, układ napędowy tworzy 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
    22 sierpnia 2022, 20:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Ranger Raptor – Samochód osobowy typu pickup klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford od 1982 roku. Od 2022 roku produkowana jest szósta, najnowsza generacja Rangera. Piątą generację modelu zaprezentowano po raz pierwszy w 2010 roku. Nowa generacja Rangera po raz pierwszy w historii tego modelu powstała jako model globalny, opracowany na nowej platformie koncernu Forda pod przewodnictwem australijskiego zespołu konstruktorów w centralni z Melbourne. Po raz kolejny, ale i ostatni w procesie konstrukcyjnym Forda Rangera brała udział także Mazda, która równolegle przedstawiła kolejną generację bliźniaczego BT-50. Pod kątem wizualnym Ford Ranger nowej generacji odszedł od formuły poprzedników, zyskując znacznie masywniejszą sylwetkę charakteryzującą się wyżej poprowadzoną, zadartą ku górze linią okien, wyraźnie zarysowanymi nadkolami czy bogato zarysowanymi przetłoczeniami. Pas przedni zdominowała duża, chromowana atrapa chłodnicy, z kolei deska rozdzielcza utrzymana została w futurystycznym wzornictwie bliskim osobowym modelom Forda z przełomu pierwszej i drugiej dekady XXI wieku. W lutym 2018 roku, wzorem większego modelu F-150, Ford zdecydował się poszerzyć ofertę dostępnych wariantów Rangera o sportowo-wyczynową odmianę Ford Ranger Raptor. Pod kątem wizualnym samochód wyróżnił się większym prześwitem, oponami o grubszym, off-roadowym profilu, a także masywniejszymi nadkolami, zmodyfikowanymi zderzakami oraz charakterystyczną atrapą chłodnicy z dużym napisem Ford zamiast loga producenta. Do napędu użyto dwulitrowego wysokoprężnego silnika EcoBlue Twin-trubo, która generuje moc 213 KM i moment obrotowy 500 Nm. Ponadto, układ napędowy tworzy 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów. W sierpniu 2018 roku miała miejsce oficjalna premiera na rynku europejskim, a sprzedaż ruszyła tam pod koniec tego samego roku.
    Samochód osobowy typu pickup klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford od 1982 roku. Od 2022 roku produkowana jest szósta, najnowsza generacja Rangera. Piątą generację modelu zaprezentowano po raz pierwszy w 2010 roku. Nowa generacja Rangera po raz pierwszy w historii tego modelu powstała jako model globalny, opracowany na nowej platformie koncernu Forda pod przewodnictwem australijskiego zespołu konstruktorów w centralni z Melbourne. Po raz kolejny, ale i ostatni w procesie konstrukcyjnym Forda Rangera brała udział także Mazda, która równolegle przedstawiła kolejną generację bliźniaczego BT-50. Pod kątem wizualnym Ford Ranger nowej generacji odszedł od formuły poprzedników, zyskując znacznie masywniejszą sylwetkę charakteryzującą się wyżej poprowadzoną, zadartą ku górze linią okien, wyraźnie zarysowanymi nadkolami czy bogato zarysowanymi przetłoczeniami. Pas przedni zdominowała duża, chromowana atrapa chłodnicy, z kolei deska rozdzielcza utrzymana została w futurystycznym wzornictwie bliskim osobowym modelom Forda z przełomu pierwszej i drugiej dekady XXI wieku. W lutym 2018 roku, wzorem większego modelu F-150, Ford zdecydował się poszerzyć ofertę dostępnych wariantów Rangera o sportowo-wyczynową odmianę Ford Ranger Raptor. Pod kątem wizualnym samochód wyróżnił się większym prześwitem, oponami o grubszym, off-roadowym profilu, a także masywniejszymi nadkolami, zmodyfikowanymi zderzakami oraz charakterystyczną atrapą chłodnicy z dużym napisem Ford zamiast loga producenta. Do napędu użyto dwulitrowego wysokoprężnego silnika EcoBlue Twin-trubo, która generuje moc 213 KM i moment obrotowy 500 Nm. Ponadto, układ napędowy tworzy 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów. W sierpniu 2018 roku miała miejsce oficjalna premiera na rynku europejskim, a sprzedaż ruszyła tam pod koniec tego samego roku.
    Jechaliście swoimi samochodami naprawdę szybko? Ile to było? 180, 200, 213 km/h? A wyobraźmy sobie, że jesteśmy w stanie jechać 490km/h. Pewnie ciężko to sobie wyobrazić, ale jak się okazuje, nie ma rzeczy niemożliwych. Bugatti tego dokonało, a za tym wyczynem stoją bardzo interesujące historie i dylematy inżynierskie. Postanowiliśmy przybliżyć Wam ten temat i opowiedzieć o nieznanych aspektach tego wydarzenia.
    22 września 2019, 10:38 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    20 października 2018, 18:26 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pod koniec pierwszego kwartału 2013 roku dosyć głośno było o dwóch egzemplarzach Porsche, które miały zasilić flotę polskiej drogówki. Informacja okazała się być mimo wszystko falstartem przed Prima Aprillis. Zauważone w Poznaniu Porsche Carrera 4S oraz Cayman były jedynie stylizowane na radiowozy, a ich numery rejestracyjne wskazywały, że pochodziły z parku prasowego Porsche. Unikalne pojazdy stanowiły integralną część ekspozycji największych targów motoryzacyjnych w Polsce.

    Temat znów powraca do życia z powodu kontrowersyjnego nagrania. Materiał wskazuje na grube przewinienia, popełnione przez naczelnika poznańskiej drogówki. 213 km/h na publicznej drodze pomimo ograniczenia prędkości do 80 km/h, a na dodatek w fałszywym radiowozie nie jest dobrym przykładem dla innych obywateli...
    4 lipca 2015, 13:15 przez maksp242 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Lata 50. – Pegaso Z-102, czyli hiszpańskie sportowe coupe (lub w wersji kabriolet) z 8-cylindrowym widlastym silnikiem o pojemności 2,5l (167KM), 2,8l (172KM) i 3,2l (226, 213 lub 279 KM) z napędem na tył i 5-biegową skrzynią manualną. Był konkurencją dla Ferrari America.
    Pegaso Z-102, czyli hiszpańskie sportowe coupe (lub w wersji kabriolet) z 8-cylindrowym widlastym silnikiem o pojemności 2,5l (167KM), 2,8l (172KM) i 3,2l (226, 213 lub 279 KM) z napędem na tył i 5-biegową skrzynią manualną. Był konkurencją dla Ferrari America.
    SUZUKI Hayabusa GSX1300R 2009 – Pojemność skokowa - 1340 cm ³
Moc kW (KM) - 146.6kW (197,2KM) 213 KM przy 9800 obr / min.
Maks. moment obrotowy - 156Nm przy 7000 obr / min.
0-100km/h (s) - 2.5 s 
0-200km/h (s) - 7.3 s
Prędkość maksymalna (km/h) - 336 licznikowo km/h {w modelach od 2001 r. 299 km/h ograniczona elektronicznie}
    Pojemność skokowa - 1340 cm ³
    Moc kW (KM) - 146.6kW (197,2KM) 213 KM przy 9800 obr / min.
    Maks. moment obrotowy - 156Nm przy 7000 obr / min.
    0-100km/h (s) - 2.5 s
    0-200km/h (s) - 7.3 s
    Prędkość maksymalna (km/h) - 336 licznikowo km/h {w modelach od 2001 r. 299 km/h ograniczona elektronicznie}
    19 listopada 2014, 13:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi A3 – Piękne Audi A3, silnik 1.8 (289 KM / 213 kW). Spodobało się więc wrzucam więcej fotek.
    Piękne Audi A3, silnik 1.8 (289 KM / 213 kW). Spodobało się więc wrzucam więcej fotek.
    3 maja 2014, 13:52 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)