Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 28 takich materiałów
    #povdrivertv #Hyundaii20 #testdrive #pov #povdriver
    29 maja 2022, 12:00 przez povdrivertv (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CRX Del Sol – Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    15 kwietnia 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 września 2021, 23:41 przez Super_Kierowca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    jaa

    Samochód sportowy produkowany przez hiszpańską firmę Pegaso w latach 1951-1958. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupé oraz kabriolet. Do napędu używano silnika V8 o pojemności 2,5, 2,8 oraz 3,2 l. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów.
    26 marca 2019, 22:17 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy samochód osobowy z Tajwanu.
    22 maja 2018, 18:12 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Polak najlepszy! – 1 sektor: 294 km/h (Najlepsza prędkość dnia)
2 sektor: 322 km/h (Druga prędkość dnia) 
3 sektor: 225 km/h (Czwarta prędkość dnia) 

Robert jeździ na 102%
    1 sektor: 294 km/h (Najlepsza prędkość dnia)
    2 sektor: 322 km/h (Druga prędkość dnia)
    3 sektor: 225 km/h (Czwarta prędkość dnia)

    Robert jeździ na 102%
    To właśnie dzięki takim nagraniom wszyscy mamy niepowtarzalną okazję uczyć się na błędach innych.
    Tak, Tak, kolejne e36! – Może jest to silnik 1,6 który ma tylko 102 konie, jest to sedna i e36 które dziś jest postrzegane jako nic ciekawego ale ja jestem straszne nią zajarany. Dbam, czyszczę, nie jeżdżę zimą i jak jest mokro. Chciałbym żeby każdy fan motoryzacji przeżył coś takiego co ja przeżywam z moim BMW. Dbajmy i jeździjmy z przyjemnością naszymi perełkami!
    Może jest to silnik 1,6 który ma tylko 102 konie, jest to sedna i e36 które dziś jest postrzegane jako nic ciekawego ale ja jestem straszne nią zajarany. Dbam, czyszczę, nie jeżdżę zimą i jak jest mokro. Chciałbym żeby każdy fan motoryzacji przeżył coś takiego co ja przeżywam z moim BMW. Dbajmy i jeździjmy z przyjemnością naszymi perełkami!
    29 listopada 2016, 13:18 przez pawel021 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Prywatne

    Nie są idealne, ale własne – Zrobione na spontanie.

Corolla 1.8 TS 192KM 
BMW e30 1.6 102 KM
    Zrobione na spontanie.

    Corolla 1.8 TS 192KM
    BMW e30 1.6 102 KM