Jako dzieciak kleiłem zdalnie sterowane samoloty, teraz kleje carbony, elementy z prawdziwego włókna węglowego. po więcej zapraszam na mój fan page : facebook.com/carbon.solutions69
Byłem świadkiem wypadku w Gdyni, w którym zmarł motocyklista. Chodzi o ten z obrazka - i tu drobne dopowiedzenie: facet jechał na Kawasaki Ninja jakimś ale co, jechał powoli? zagapił się? nie drodzy Państwo. Ścigał się on ze znanym w Gdyni zielonym Focusem RS. W centrum miasta chyba na najbardziej ruchliwej ulicy. Kobieta w Toyocie zupełnie przepisowo, rozsądnie przejeżdżała przez pasy, a jadący ok 160 km/h łeb w łeb z Focusem Kawasaki nie wyrobił się i nie zdążył jej wyminąć, uderzył w tył i przeleciał. Aha i jechał w jeansach i kurtce. Jestem dużym zwolennikiem szybkiej jazdy, ale kur*a obok jest szkoła, wychodziła grupa ze 30 dzieci z jakichś pokazów, to że sam ryzykuje jego sprawa, ale niech nie naraża innych. Kierowca z tego Focusa się zatrzymał i jeszcze go zwyzywali przechodnie. Nie wysyłam każdego mocnego auta żeby się ścigał nagle na torze, ale w Gdyni jest parę ulic, na których gazu można dodać. Myślenie przede wszystkim!
PS. pozdrawiam wszystkich co komentują to i zwalają to na kobietę w Toyocie.
Polska to kraj innowacji i dzięki zapożyczonej z F1 technologi ruchomych klap aerodynamicznych możliwe było zwiększenia docisku na zakrętach przy jednoczesnym zmniejszeniu oporu na długich prostych w bolidach formuły PKS. Paganii już zaoferowało pracę głównemu mechanikowi PKS aby wprowadzić innowacyjne klapy do swojego nowego modelu.
Mam niedługo urodziny i znajomy znalazł dla mnie ten filmik, oglądać od 30 sek, wcześniej się rozgrzewa. Jako mechanik śpieszę z wyjaśnieniem, w bolidach F1 wszystkie ruchome części silnika: wał, tłoki, korbowody, wałki rozrządu, zawory są wykonane z super lekkich materiałów - np sprężyny zaworowe nie są wykonane z metalu, działają na zasadzie kompresji azotu. Praktycznie nie stosuje się koła zamachowego, pozwala to na zmniejsze tzw. masy nie resorowanej czyli inercji całego silnika. Działa to na zasadzie takiej: jak zakręcisz piłką do siatkówki to żeby ją zatrzymać potrzebujesz mało siły, ale żeby zatrzymać piłke lekarską musisz przyłożyć dużo siły. Dzięki niskiej masie układu można płynnie zmieniać obroty silnika i dostroić go aby grał różne piosenki
****APEL DO WSZYSTKICH****
Wiesz o jakimś rajdzie lokalnym? O jakimś wyścigu w okolicy? A może zlocie? Wejdź na motokiller.pl i wrzuć informację w kategorii imprezy. Tobie to zajmie 3 min, a innym może dać godziny oglądania zarąbistych aut na żywo. Pamiętaj o tych do których informacja mogła nie dojść. Musimy spopularyzować imprezy moto. Im więcej osób na nich będzie tym więcej będzie się ich organizowało! Nie ma tłumaczenia, że pewno ktoś inny wrzuci, to właśnie TY musisz o to zadbać.
LEWA W GÓRE I SZEROKOŚCI WSZYSTKIM
Spójrz mi w oczy i powiedz że nie kupisz Ferrari. Zapraszam na swój kanał na YT i do galerii - świeże fotki i filmy i fotki z Gumballa. Wszystko mojego autorstwa!