Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    szo

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 8 kwietnia 2012 - 13:51
    Ostatnio: 6 grudnia 2016 - 19:23
    • Materiałów na głównej: 7 z 7
    • Punktów za materiały: 422
    • Komentarzy: 31
    • Punktów za komentarze: 23
     
    Każdy z nas wie, że jeśli tylko czegoś naprawdę chcemy to potrafimy wszystko, to tylko małe potwierdzenie
    23 września 2013, 18:20 przez szo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maluszek – miłość nie wybiera
    Miłość nie wybiera
    17 sierpnia 2013, 16:01 przez szo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Historia wciąż żywa! – Historia ciągle żywa dzięki takim ludziom. Muzeum Polskiej Motoryzacji to jedno z największych w Polsce muzeów poświęconych wyłącznie motoryzacji PRL. Polska motoryzacja XX wieku to nic innego, jak pewien wycinek polskiej kultury, obraz Polski takiej, jaką była przez te sto lat, obraz potu z czoła genialnych polskich inżynierów, obraz radości i zwykłych szarych dni polskiego społeczeństwa.

„Polska Na Kołach” w Busku – Zdroju
Arkadiusz i Wojciech Łukasik
Podgaje 9
28-100 Busko-Zdrój 
Woj. Świętokrzyskie
    Historia ciągle żywa dzięki takim ludziom. Muzeum Polskiej Motoryzacji to jedno z największych w Polsce muzeów poświęconych wyłącznie motoryzacji PRL. Polska motoryzacja XX wieku to nic innego, jak pewien wycinek polskiej kultury, obraz Polski takiej, jaką była przez te sto lat, obraz potu z czoła genialnych polskich inżynierów, obraz radości i zwykłych szarych dni polskiego społeczeństwa.

    „Polska Na Kołach” w Busku – Zdroju
    Arkadiusz i Wojciech Łukasik
    Podgaje 9
    28-100 Busko-Zdrój
    Woj. Świętokrzyskie
    31 marca 2013, 13:21 przez szo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Scania Truck Driving Simulator (2012)

    Najlepszy dotychczas symulator jazdy TIRem, ciekawe przejazdy, wąskie uliczki, urozmaicone zadania. Polecam zapaleńcom
    31 marca 2013, 13:40 przez szo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ewenement na polskich drogach
    27 marca 2013, 14:19 przez szo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    M-72 1955r. – M-72 – radziecki motocykl ciężki o dużej zdolności pokonywania terenu, przystosowany do użytku w wojsku.

Prace nad motocyklem rozpoczęto w 1940 r. w moskiewskiej fabryce "Iskra". Do końca roku prototyp przeszedł wszystkie próby, a w 1941 r. rozpoczęto produkcję pojazdu w fabryce rowerów w Moskwie oraz Charkowie. Produkcję M-72 uruchomiono także w Gorkim w fabryce "Krasnaja Etna". Po ewakuacji fabryki z Moskwy do Irbitu w tym mieście powstała fabryka motocykli, która w 1942 r. dostarczyła wojsku 1587 motocykli M-72. Były one używane przez cały okres wojny w jednostkach Armii Radzieckiej. W wyposażeniu polskiej 1 Dywizji Piechoty motocykle M-72 znalazły się od początku jej formowania. Używane były w dwóch wariantach: z wózkiem bocznym (na którym często montowano rkm DP ) lub bez wózka. Stosowane były do transportu, łączności, w pododdziałach regulacji ruchu, a także przez oficerów łącznikowych. W pododdziałach rozpoznawczych np. w 1 sbrozp. (samodzielny batalion rozpoznawczy) 1 Armii WP, oraz w 2 bmot. (batalion motocyklowy) 2 Armii WP stosowane były również, jako pojazdy bojowe. W służbie przetrwały do czasów powojennych. 

Na zdjęciu przedstawiona maszyna z 1955r.  746 cm³. Moc 22–23KM
    M-72 – radziecki motocykl ciężki o dużej zdolności pokonywania terenu, przystosowany do użytku w wojsku.

    Prace nad motocyklem rozpoczęto w 1940 r. w moskiewskiej fabryce "Iskra". Do końca roku prototyp przeszedł wszystkie próby, a w 1941 r. rozpoczęto produkcję pojazdu w fabryce rowerów w Moskwie oraz Charkowie. Produkcję M-72 uruchomiono także w Gorkim w fabryce "Krasnaja Etna". Po ewakuacji fabryki z Moskwy do Irbitu w tym mieście powstała fabryka motocykli, która w 1942 r. dostarczyła wojsku 1587 motocykli M-72. Były one używane przez cały okres wojny w jednostkach Armii Radzieckiej. W wyposażeniu polskiej 1 Dywizji Piechoty motocykle M-72 znalazły się od początku jej formowania. Używane były w dwóch wariantach: z wózkiem bocznym (na którym często montowano rkm DP ) lub bez wózka. Stosowane były do transportu, łączności, w pododdziałach regulacji ruchu, a także przez oficerów łącznikowych. W pododdziałach rozpoznawczych np. w 1 sbrozp. (samodzielny batalion rozpoznawczy) 1 Armii WP, oraz w 2 bmot. (batalion motocyklowy) 2 Armii WP stosowane były również, jako pojazdy bojowe. W służbie przetrwały do czasów powojennych.

    Na zdjęciu przedstawiona maszyna z 1955r. 746 cm³. Moc 22–23KM
    15 marca 2013, 13:52 przez szo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.wild-sovietboxer.pl

    Perełka znajomego – Cały czas w remoncie. Spodoba się - będzie więcej zdjęć
    Cały czas w remoncie. Spodoba się - będzie więcej zdjęć
    31 stycznia 2013, 13:25 przez szo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne


    1