Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Asieres

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 6 stycznia 2014 - 16:56
    Ostatnio: 8 lipca 2014 - 13:16
    • Materiałów na głównej: 7 z 8 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 460
    • Komentarzy: 108
    • Punktów za komentarze: 117
     
    Władimiriec T-25 – Ostatnie zdjęcie się spodobało, więc wstawiam kolejne, z dzisiaj.
    Ostatnie zdjęcie się spodobało, więc wstawiam kolejne, z dzisiaj.
    18 kwietnia 2014, 19:32 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Mój tort osiemnastkowy! – Była to dla mnie niespodzianka od mojej mamy, do samego końca nie chciała mi powiedzieć jaką ma dla mnie niespodziankę, i tu takie miłe zaskoczenie. Od małego jestem zafascynowany ciężarówkami i wielkimi pojazdami, pasja odziedziczona po Tacie. Zdjęcie robione 25.05.2013
    Była to dla mnie niespodzianka od mojej mamy, do samego końca nie chciała mi powiedzieć jaką ma dla mnie niespodziankę, i tu takie miłe zaskoczenie. Od małego jestem zafascynowany ciężarówkami i wielkimi pojazdami, pasja odziedziczona po Tacie. Zdjęcie robione 25.05.2013
    23 marca 2014, 20:22 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Benz Velo "Victoria" – Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem  ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana  za pierwszą daleką podróż.
    Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
    Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
    Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
    Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
    Pojemność skokowa: 2915cm3
    Moc: 5km przy 700obr./min
    Prędkość: 30km/h
    Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
    Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
    Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
    Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
    Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
    Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
    Długość: 2900mm
    Szerokość: 1500mm
    Wysokość: 1500mm
    Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

    Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.
    18 marca 2014, 19:20 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Benz Patent Motorwagen – Postanowiłem wprowadzić mały projekcik na Motokillera a mianowicie zaprezentuje wam historię motoryzacji od kolebki aż po czasy współczesne, wybiorę kilkanaście egzemplarzy godne uwagi i opisze je pokrótce tutaj. Mam nadzieje że się spodoba :) No to zaczynamy! 

Producent: Carl Benz. Mannheim. Niemcy
Produkcja: 1886-1893 (25 egzemplarzy)
Silnik: 1 cylindrowy, 2 suwowy (na gaz miejski)
Pojemność skokowa oraz moc: 954 cm³ co daje 0.9KM przy 400 obr./min
Prędkość maksymalna: 48km/h
Układ chłodzenia: chłodzenie cieczą
Rama: Rama z rur stalowych
Hamulce: Drewniane z okładziną skórzaną
Oś przednia: Oś przednia nieresorowana
Oś tylna: Oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Długość: 2700mm
Szerokość: 1400mm
Wysokość: 1450mm
Masa własna: 265kg

Benz Patent Motorwagen jest pierwszym zbudowanym pojazdem przez Carla Benza z silnikiem spalinowym. Carl Benz złożył wniosek patentowy na ten trójkołowy pojazd w dniu 29.01.1886r a patent otrzymał 02.11.1886r z numerem DRP 37435. Pierwsze jazdy próbne odbyły się w roku 1885 i Benz'owi zależało na poufności dlatego testy ograniczały się tylko do fabrycznego dziedzińca i kończyły się na murze fabryki. Pierwsza przejazdzka odbyła się 03.07.1886r i co ciekawe syn Carla Benza biegł obok pojazdu i miał dolewać benzyny, gdy ta zacznie się kończyć.
    Postanowiłem wprowadzić mały projekcik na Motokillera a mianowicie zaprezentuje wam historię motoryzacji od kolebki aż po czasy współczesne, wybiorę kilkanaście egzemplarzy godne uwagi i opisze je pokrótce tutaj. Mam nadzieje że się spodoba :) No to zaczynamy!

    Producent: Carl Benz. Mannheim. Niemcy
    Produkcja: 1886-1893 (25 egzemplarzy)
    Silnik: 1 cylindrowy, 2 suwowy (na gaz miejski)
    Pojemność skokowa oraz moc: 954 cm³ co daje 0.9KM przy 400 obr./min
    Prędkość maksymalna: 48km/h
    Układ chłodzenia: chłodzenie cieczą
    Rama: Rama z rur stalowych
    Hamulce: Drewniane z okładziną skórzaną
    Oś przednia: Oś przednia nieresorowana
    Oś tylna: Oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
    Długość: 2700mm
    Szerokość: 1400mm
    Wysokość: 1450mm
    Masa własna: 265kg

    Benz Patent Motorwagen jest pierwszym zbudowanym pojazdem przez Carla Benza z silnikiem spalinowym. Carl Benz złożył wniosek patentowy na ten trójkołowy pojazd w dniu 29.01.1886r a patent otrzymał 02.11.1886r z numerem DRP 37435. Pierwsze jazdy próbne odbyły się w roku 1885 i Benz'owi zależało na poufności dlatego testy ograniczały się tylko do fabrycznego dziedzińca i kończyły się na murze fabryki. Pierwsza przejazdzka odbyła się 03.07.1886r i co ciekawe syn Carla Benza biegł obok pojazdu i miał dolewać benzyny, gdy ta zacznie się kończyć.
    15 marca 2014, 18:55 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Syrenka! – Wczoraj napotkana przeze mnie syrenka w Galeri Malta w Poznaniu. Syrenka w barwach Media Expert, i chyba nawet na chodzie :), przepraszam za jakość zdjęcia, ale pod swoją ręką miałem tylko telefon :)
    Wczoraj napotkana przeze mnie syrenka w Galeri Malta w Poznaniu. Syrenka w barwach Media Expert, i chyba nawet na chodzie :), przepraszam za jakość zdjęcia, ale pod swoją ręką miałem tylko telefon :)
    21 lutego 2014, 19:11 przez Asieres (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Władimiriec T-25 – Mój rumak z kultywatorem w trakcie pracy, ma już 36lat a pracuje jakby wyjechał z fabryki. Pierwszym właścicielem był mój dziadek i było to jego oczko w głowie, wprowadził wiele samoróbek np zaczep pod przyczepę, którego oryginalnie ten model nie miał. Jeżeli się spodoba mogę umieścić więcej zdjęć
    Mój rumak z kultywatorem w trakcie pracy, ma już 36lat a pracuje jakby wyjechał z fabryki. Pierwszym właścicielem był mój dziadek i było to jego oczko w głowie, wprowadził wiele samoróbek np zaczep pod przyczepę, którego oryginalnie ten model nie miał. Jeżeli się spodoba mogę umieścić więcej zdjęć
    10 lutego 2014, 19:52 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Lancia Delta Integrale – Moje motoryzacyjne marzenie i może kiedyś uda mi się je spełnić. Moc: 260km i stały napęd na cztery koła. Piękno samo w sobie a do tego wszystkiego jeszcze jest ikoną motoryzacji! :D
    Moje motoryzacyjne marzenie i może kiedyś uda mi się je spełnić. Moc: 260km i stały napęd na cztery koła. Piękno samo w sobie a do tego wszystkiego jeszcze jest ikoną motoryzacji! :D
    16 stycznia 2014, 22:18 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Może kiedyś
    6 stycznia 2014, 17:07 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1