Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Peugeot 206 Grand Tourisme – Limitowana Wersja 4000 szt.
Homologacja WRC 
2.0 16v 136km 
Moje oczko w głowie, jeszcze lekko ku ziemi i bedzie dobrze
    Limitowana Wersja 4000 szt.
    Homologacja WRC
    2.0 16v 136km
    Moje oczko w głowie, jeszcze lekko ku ziemi i bedzie dobrze
    26 maja 2014, 13:49 przez ~WaldiRCZ | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    W Gdańsku ma powstać pierwszy tor wyścigowy z prawdziwego zdarzenia! – Władze Gdańska zapowiadają budowę Centrum Sportów Motorowych i Rekreacji. Ma to być wielka inwestycja, która według pierwszych prognoz pochłonie aż 100 mln Euro.

Inicjatorem powstania kompleksu sportów motorowych jest radny platformy obywatelskiej, Mirosław Zdanowicz. Jako przewodniczący komisji sportu i turystyki od dłuższego czasu zabiegał o stworzenie miejsca, w którym będzie można rozgrywać zawody samochodowe bądź motocyklowe. Nie da się ukryć że Polska do potęg motoryzacyjnych nie należy. Jedyny tor wyścigowy, który znajduje się w Poznaniu, jest już mocno przestarzały i nie spełnia obecnie obowiązujących standardów.

Już za kilka lat ten niekorzystny obraz naszego kraju może się zmienić. Plany przewidują budowę nowoczesnego kompleksu w Gdańsku. W skład ośrodka ma wchodzić tor główny o długości 4335 metrów, trybuny, które będą mogły pomieścić do 60 tys widzów, tor kartingowy, tor motocrossowy i żużlowy. Dodatkowo na terenie centrum ma powstać nowoczesny, 10 piętrowy hotel, centrum handlowe, aleja biznesowa oraz park techniczny. Sam tor główny będzie składał się z 17 zakrętów i 600 metrowej prostej startowej. Projektantem kompleksu jest Herman Tilke, jeden z najbardziej znanych na świecie projektantów torów wyścigowych MotoGP i Formuły 1.

Cały obiekt miałby powstać na terenach, których właścicielem jest miasto Gdańsk. 200 hektarów ziemi pod inwestycje znajduje się w południowo-zachodniej części miasta, przy drodze krajowej S6 i S7. To zaledwie 10 km od centrum miasta i 18 km od lotniska. Pieniądze na budowę kompleksu władze Gdańska planują pozyskać z ministerstwa Sportu i Turystyki oraz od prywatnych inwestorów.

Pierwszym etapem, będzie budowa toru kartingowego. Jego uruchomienie ma odbyć się już w 2017 roku. Kolejnym etapem będzie  stworzenie całej infrastruktury wraz z głównym torem wyścigowym spełniającym prawie wszystkie możliwe standardy, w tym MotoGP i WSBK, DTM poza – Formułą 1. Chociaż jak stwierdził Prezes PZMot Andrzej Witkowski dostosowanie toru do wymagań Formuły 1 nie będzie nastręczać większych problemów.
    Władze Gdańska zapowiadają budowę Centrum Sportów Motorowych i Rekreacji. Ma to być wielka inwestycja, która według pierwszych prognoz pochłonie aż 100 mln Euro.

    Inicjatorem powstania kompleksu sportów motorowych jest radny platformy obywatelskiej, Mirosław Zdanowicz. Jako przewodniczący komisji sportu i turystyki od dłuższego czasu zabiegał o stworzenie miejsca, w którym będzie można rozgrywać zawody samochodowe bądź motocyklowe. Nie da się ukryć że Polska do potęg motoryzacyjnych nie należy. Jedyny tor wyścigowy, który znajduje się w Poznaniu, jest już mocno przestarzały i nie spełnia obecnie obowiązujących standardów.

    Już za kilka lat ten niekorzystny obraz naszego kraju może się zmienić. Plany przewidują budowę nowoczesnego kompleksu w Gdańsku. W skład ośrodka ma wchodzić tor główny o długości 4335 metrów, trybuny, które będą mogły pomieścić do 60 tys widzów, tor kartingowy, tor motocrossowy i żużlowy. Dodatkowo na terenie centrum ma powstać nowoczesny, 10 piętrowy hotel, centrum handlowe, aleja biznesowa oraz park techniczny. Sam tor główny będzie składał się z 17 zakrętów i 600 metrowej prostej startowej. Projektantem kompleksu jest Herman Tilke, jeden z najbardziej znanych na świecie projektantów torów wyścigowych MotoGP i Formuły 1.

    Cały obiekt miałby powstać na terenach, których właścicielem jest miasto Gdańsk. 200 hektarów ziemi pod inwestycje znajduje się w południowo-zachodniej części miasta, przy drodze krajowej S6 i S7. To zaledwie 10 km od centrum miasta i 18 km od lotniska. Pieniądze na budowę kompleksu władze Gdańska planują pozyskać z ministerstwa Sportu i Turystyki oraz od prywatnych inwestorów.

    Pierwszym etapem, będzie budowa toru kartingowego. Jego uruchomienie ma odbyć się już w 2017 roku. Kolejnym etapem będzie stworzenie całej infrastruktury wraz z głównym torem wyścigowym spełniającym prawie wszystkie możliwe standardy, w tym MotoGP i WSBK, DTM poza – Formułą 1. Chociaż jak stwierdził Prezes PZMot Andrzej Witkowski dostosowanie toru do wymagań Formuły 1 nie będzie nastręczać większych problemów.
    Honda – Klei się do ziemi, oj klei...
    Klei się do ziemi, oj klei...
    12 maja 2014, 18:27 przez Moonia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    FD2R Mugen – Japońskie auto na japońskiej ziemi.
    Japońskie auto na japońskiej ziemi.
    15 kwietnia 2014, 11:12 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolejny stage mojego Passka – trochę bliżej ziemi
    Trochę bliżej ziemi
    13 kwietnia 2014, 14:57 przez aik01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Raj na ziemi – Pocieszne mordeczki
    Pocieszne mordeczki
    1 kwietnia 2014, 13:25 przez czosnek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Octavia wiosennie – Kolejna fotka mojej Octavii.
Tym razem troszkę bliżej ziemi.
    Kolejna fotka mojej Octavii.
    Tym razem troszkę bliżej ziemi.
    29 marca 2014, 17:10 przez Mikas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Pierwszy samochód i zmiany #2 – Co zobaczyłem po odkręceniu bębnów przeszło moje oczekiwanie, hamulce tylne można było tylko po ziemi zbierać, pęknięty bęben z drugiej strony jak widać na zdjęciu wcięcie konkretne w bębnie, okładzina ze szczęk posypała się przy dotknięciu. Żaden z tłoczków nie działał jedynie połowa tego z którego był wyciek. Łożyska po prostu powypadały przy wyjmowaniu bębnów, nasmarowane były bardzo grubą warstwą smaru dla niepoznaki. I tu kieruje słowa dla mechaników i właścicieli starszych aut. To że Pan Panie mechaniku zrobi w balona klienta i naliczy mu za wymianę hamulców a tylko nasmaruje mu smarem żeby nic nie tarło to ja życzę powodzenia jak dzięki Panu ktoś straci życie, bo Pan widział wzią pieniądze i nic nie zrobił. Właścicielu dbaj o takie sprawy bo to właśnie one mogą Tobie uratować życie, na takich rzeczach nie wolno oszczędzać!! Z pozdrowieniami Piotrek właściciel matiza.
    Co zobaczyłem po odkręceniu bębnów przeszło moje oczekiwanie, hamulce tylne można było tylko po ziemi zbierać, pęknięty bęben z drugiej strony jak widać na zdjęciu wcięcie konkretne w bębnie, okładzina ze szczęk posypała się przy dotknięciu. Żaden z tłoczków nie działał jedynie połowa tego z którego był wyciek. Łożyska po prostu powypadały przy wyjmowaniu bębnów, nasmarowane były bardzo grubą warstwą smaru dla niepoznaki. I tu kieruje słowa dla mechaników i właścicieli starszych aut. To że Pan Panie mechaniku zrobi w balona klienta i naliczy mu za wymianę hamulców a tylko nasmaruje mu smarem żeby nic nie tarło to ja życzę powodzenia jak dzięki Panu ktoś straci życie, bo Pan widział wzią pieniądze i nic nie zrobił. Właścicielu dbaj o takie sprawy bo to właśnie one mogą Tobie uratować życie, na takich rzeczach nie wolno oszczędzać!! Z pozdrowieniami Piotrek właściciel matiza.
    24 marca 2014, 19:39 przez NirrloX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Nissan Silvia – Nie z tej ziemi, naprawdę kozak!
    Nie z tej ziemi, naprawdę kozak!
    11 marca 2014, 19:37 przez Tryku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    TO OSTATNIA IMPREZA NA TYM TORZE – serdecznie zapraszamy  bo to ostatnia impreza na tym torze kilka dni później przykryje go 5m ziemi
    Serdecznie zapraszamy bo to ostatnia impreza na tym torze kilka dni później przykryje go 5m ziemi
    27 lutego 2014, 20:03 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    lkaudi.pl