Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Chłopaki z prefektury Kanto pokazują co potrafią. Teraz czas na trochę driftu prosto z japońskiej ziemi.
    19 sierpnia 2014, 15:46 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak zrobić dobrą fotkę samochodu? - Manual – Ostatnio nastała moda na pionowe fotki. Czyli trzymamy aparat i telefon pionowo i strzelamy fotkę. Te fotki są dobre, jak fotografujemy żołnierza stojącego na baczność, albo wieżę Eiffla. W przypadku samochodów są złe. Dlaczego? Już tłumaczę. Załóżmy, że spotkaliśmy piękny, ciekawy i wyjątkowy samochód (wiem, przykład na fotkach nie jest ani piękny, ani ciekawy ani tym bardziej wyjątkowy, za to jest mój, więc nie marudzę i daję go jako modela). Więc aparacik do ręki (pionowo oczywiście) i focia. Podgląd - i gwałtu - rety auto się nie zmieściło. Jak śmiało mnie tak zaskoczyć (foto 1). Zatem cofamy się i strzelamy fotkę. Tak! Zmieściło się - jest całe - wrzucam na Motokillera! Z tym, że przy okazji dodaję sporo nieba i ziemi, a samochód jakoś gdzieś znika w tle. Staje się drugoplanowy (foto 2). Ale jest na to sposób. Prosty i banalny. Wystarczy obrócić aparat lub telefon o 90 stopni i strzelić foto w poziomie. Nie bój się - telefonowi nic się nie stanie i wykona on foto o orientacji poziomej. Serio. I samochód będzie głównym bohaterem zdjęcia (foto 3). Jeszcze jedna mała uwaga - staraj się unikać robienia zdjęć pod słońce - to sprawia, że fotografowany samochód jest ciemny. Fotki pod słońce pozostaw zawodowcom - oni wiedzą jak to robić. A samochód możesz obejść i uchwycić tak, by słoneczko nie świeciło w obiektyw aparatu. No i ważna uwaga - prosty kompakt nawet za 250 zł robi o niebo lepsze fotki niż 80% telefonów. Serio!
    Ostatnio nastała moda na pionowe fotki. Czyli trzymamy aparat i telefon pionowo i strzelamy fotkę. Te fotki są dobre, jak fotografujemy żołnierza stojącego na baczność, albo wieżę Eiffla. W przypadku samochodów są złe. Dlaczego? Już tłumaczę. Załóżmy, że spotkaliśmy piękny, ciekawy i wyjątkowy samochód (wiem, przykład na fotkach nie jest ani piękny, ani ciekawy ani tym bardziej wyjątkowy, za to jest mój, więc nie marudzę i daję go jako modela). Więc aparacik do ręki (pionowo oczywiście) i focia. Podgląd - i gwałtu - rety auto się nie zmieściło. Jak śmiało mnie tak zaskoczyć (foto 1). Zatem cofamy się i strzelamy fotkę. Tak! Zmieściło się - jest całe - wrzucam na Motokillera! Z tym, że przy okazji dodaję sporo nieba i ziemi, a samochód jakoś gdzieś znika w tle. Staje się drugoplanowy (foto 2). Ale jest na to sposób. Prosty i banalny. Wystarczy obrócić aparat lub telefon o 90 stopni i strzelić foto w poziomie. Nie bój się - telefonowi nic się nie stanie i wykona on foto o orientacji poziomej. Serio. I samochód będzie głównym bohaterem zdjęcia (foto 3). Jeszcze jedna mała uwaga - staraj się unikać robienia zdjęć pod słońce - to sprawia, że fotografowany samochód jest ciemny. Fotki pod słońce pozostaw zawodowcom - oni wiedzą jak to robić. A samochód możesz obejść i uchwycić tak, by słoneczko nie świeciło w obiektyw aparatu. No i ważna uwaga - prosty kompakt nawet za 250 zł robi o niebo lepsze fotki niż 80% telefonów. Serio!
    18 sierpnia 2014, 1:14 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (26)
    Raj na ziemi –
    14 sierpnia 2014, 15:16 przez ToJaKijanka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Przed nami kolejna, 10 już edycja Wrak Race – Uwaga uwaga! Na tej imprezie wystąpi reprezentacja Motokiller.pl. Autem będzie jechał właściciel firmy do której należy Motokiller. Więc naprawdę warto pójść i obejrzeć!


Stwarzamy kolejną okazję, aby zasmakować terenowej przygody w zapomnianych wrakach.   Poprzednie 9 edycji były bardzo udane. Liczymy, że i tym razem będzie podobnie, a nawet jeszcze lepiej! Więcej wrażeń i niezapomnianych emocji! Takie bowiem warunki preferowali dotychczasowi uczestnicy.   Mamy nadzieję, że kierowcy nas nie zawiodą i na tą edycje zgłosi się jeszcze więcej chętnych.   Czekamy na Was !
REGULAMIN Wrak Race 2014
1. Cel imprezy Wrak Race
Zasadniczym celem imprezy Wrak Race jest rozwijanie kultury motoryzacyjnej, Doskonalenie technik jazdy, ciekawe spędzenie wolnego czasu wśród znajomych oraz dobra zabawa.
 
2. Organizator
Kolibki Adventure Park 81-553 Gdynia, ul. Bernadowska 1
 
3. Termin i miejsce
19-20.07.2014 Gdynia Kolibki, ul. Bernadowska 1 3.1 Harmonogram:
Sobota 19.07.2014.:
- od godz. 12.00 otwarcie biura i parku maszyn – prace nad tuningiem i stylizacją pojazdów
- godzina. 17.00 – zapoznanie z trasą dla zawodników
- godzina 18.30- zamknięcie parku maszyn
Niedziela 20.07.2014.:
- godzina 07.00 – otwarcie parku maszyn
- godzina 09.20 – odprawa dla załóg
- godzina 10.00 – 13.40 starty wg ustalonej kolejności w grupach
- godzina 13.50 – opublikowanie punktacji z podaniem pojazdów zakwalifikowanych do Biegu Finałowego.
- Godzina 14.15 – start Biegu Finałowego
- Godzina 15.00 – Ceremonia dekoracji i wyników.
- Godzina 15.15 – 19.00 – wyjazd pojazdów z parku maszyn
 
 
4. Wymagania dotyczące osób biorących udział w imprezie Wrak Race:
 
4.1 Osoba biorąca udział w imprezie musi mieć ukończony 25-ty rok życia.
4.2 Wymagane jest posiadanie prawa jazdy.
4.3 Osoba bierze pełną odpowiedzialność za swój pojazd.
4.4 Na całym terenie Adventure Parku Gdynia Kolibki wszystkich uczestników imprezy obowiązują powszechne przepisy ruchu drogowego, maksymalną prędkość poruszania się po terenie Adventure Parku ustala się na 30km/h.
4.5 Uczestnik zdaje sobie sprawę z ryzyka wiążącego się z jazdą terenową.
4.6 Zawodnik startuje w imprezie na własną odpowiedzialność.
4.7 Kierowca musi mieć podczas jazdy samochodem zapięte pasy- od momentu uruchomienia silnika aż do chwili zatrzymania się i wyłączenia pojazdu.
4.8 Podczas przebywania w samochodzie obowiązuje kask z ochroną szczęki. Zaleca się także stosowanie systemów ochrony szyi, kręgosłupa, kombinezonów trudnopalnych.
 
5. Wymagania dotyczące aut, jadących w zawodach Wrak Race:
5.1 Pojazd biorący udział w imprezie musi mieć powyżej 15-stu lat.
5.2 Nadwozie pojazdu musi być zamknięte.
5.3. Do rywalizacji dopuszczone są pojazdy samochodowe osobowe o seryjnej konstrukcji i fabrycznie przystosowane do napędu na jedną oś.
 
5.4 Samochód musi posiadać:
5.4.1. całą przednią szybę ze szkła bezpiecznego oraz lewą szybę, ewentualnie siatkę drucianą z oczkami max 1 cm x 1 cm w miejsce lewej szyby.
5.4.2. fotel kierowcy oryginalny bądź podobny, trwale zamocowany do podłogi oraz pas bezpieczeństwa. Dopuszcza się fotele kubełkowe oraz pasy szelkowe
5.4.3. Sprawny układ hamulcowy i kierowniczy,
5.4.4. układ wydechowy lub jego fragment powodujący zmniejszenie hałasu do max 100 dB przy 3 000 obrotów silnika, mierzone w odległości 1 m od pojazdu na wysokości 0,5 m od podłoża
5.4.5. ogumienie w rozmiarze oryginalnym zalecanym dla modelu samochodu, bądź ogumienie w rozmiarze max 20 % większym, o rzeźbie bieżnika szosowej, zimowej, all terrain,
5.4.6. Silnik oryginalny bądź podobny o pojemności nie większej niż właściwa dla danego modelu. modyfikacje silnika nie są dozwolone.
5.4.7. Oryginalny zbiornik paliwa, bądź inny zbiornik trwale zamontowany, szcelny i nie powodujący zagrożenia wycieku paliwa bądź zniszczenia podczas jazdy bądź kolizji
5.4.8. Akumulator musi być zamocowany w pojeździe trwale za pomocą jarzma metalowego bądź pasa transportowego.
5.4.9. Zawieszenie oryginalne. Dopuszcza się dowolne modyfikacje zawieszenia poprzez wymianę sprężyn, amortyzatorów itp.
5.4.10. gaśnica o masie min 1 kg umieszczona wewnątrz pojazdu w odległości max 1 m od obrysu fotela kierowcy w miejscu pozwalającym na łatwy dostęp
 
5.6 Pojazd nie może mieć:
5.6.1 Wzmocnionych zderzaków w postaci wspawanych rur, kątowników itp. wystających poza obrys samochodu, przy czym przez obrys pojazdu rozumie się oryginalny kształt i wymiar pojazdu wg oryginalnych zderzaków.
5.6.2 Wzmocnień i osłon podwozia powyżej poziomu równego wysokości 75 % przedniego koła ponad powierzchnią ziemi.
5.6.3 Opon kołkowanych, rolniczych, mud terrain, łańcuchów, kolców itp.
5.6.4 Zauważalnych wycieków oleju, płynu hamulcowego i chłodniczego.
5.6.5 Zbędnych elementów wyposażenia nie zamocowanych trwale wewnątrz bądź na zewnątrz pojazdu.
5.6.7. Wszelkie elementy dodatkowe o masie powyżej 2 kg muszą być przytwierdzone do nadwozia samochodu stalową linką.
 
5.7. Dopuszczenie pojazdu
Ostateczną decyzję o dopuszczeniu pojazdu do startu podejmuje Sędzia Techniczny. Sędzia techniczny, po przeprowadzeniu Badania Technicznego może przekazać kierowcy listę niezgodności z regulaminem i o ile w wyznaczonym czasie niezgodności te zostaną usunięte, pojazd zostanie dopuszczony do startu.
 
6. Zasady rywalizacji obejmują:
6.1 Po przejeździe prologu zostaje ustalona kolejność ustawienia się aut na starcie.
6.2 Każda z grup startuje w trzech wyścigach o podanych w tabeli godzinach:
 
Godziny startów:
Grupa 1: 10.00, 11.15, 12.30
Grupa 2: 10,25, 11.40, 12.55
Grupa 3: 10.50, 12.05. 13.20
 
Bieg finałowy- godzina 14.15
6.3 W biegu finałowym biorą udział auta, które w swoich grupach zajęły pierwsze pięć miejsc.
6.3.1 Przewidywana ilość aut startujących w biegu finałowym – 15 szt.
6.3.2 Klasyfikacja końcowa zwycięzców Wrak Race ustalana jest wyłącznie na podstawie biegu finałowego.
6.3.3 Kolejność aut na lini startu biegu finałowego ustalana jest na podstawie czasu osiągniętego podczas prologu.
 
6.4Każdy przejazd trwa 15 minut. W tym czasie zawodnik musi pokonać jak największą ilość okrążeń toru.
6.4.1. W przypadku przestojów w rywalizacji, związanych z zatorem na trasie sędzia może przedłużyć bieg o czas trwania zatoru, nie dłużej jednak niż do 20 minuty.
6.4.2. Każdy bieg kończy sędzia główny przy pomocy flagi z szachownicą.
6.4.3. W przypadku tej samej liczby okrążeń, drugim kryterium jest czas w jakim okrążenia zostały przejechane!
6.4.4. Kwestie sporne rozstrzyga sędzia główny po konsultacji z sędziami technicznymi.
6.5 Podczas przejazdu bądź dojeżdżania do linii startu kategorycznie zabrania się:
wyjazd poza tor;
wyjazd poza teren Adventure Parku;
jazdy pod wpływem alkoholu/narkotyków/leków;
wysiadania z auta, które uległo awarii, z wyłączeniem stref do tego przeznaczonych- kierowca zobligowany jest do pozostania w pojeździe do momentu przybycia pomocy technicznej;
celowego uderzania w stojące pojazdy;
wypinania się z pasów;
zdejmowania kasku;
otwierania okien;
zaśmiecanie terenu Adventure Parku;
celowego niszczenia drzew, krzewów i innej zieleni;
wszelkich prób oszustwa lub zachowania niezgodnego z fair-play.
6.6 Wszelkie stwierdzone w tym zakresie fakty karane będą przez organizatora dyskwalifikacją oraz zakazem wstępu na kolejne imprezy.
6.7 Podczas dojeżdżania do linii startowej zabrania się wyprzedzania pojazdów.
6.8 Po przejechaniu mety pojazdy udają się za samochodem technicznym do parku maszyn.
6.9 Ekipa techniczna może zająć się naprawianiem pojazdu tylko w parku maszyn lub poza torem.
6.10 Każdy z kierowców zobligowany jest do przestrzegania sygnalizacji informacyjnej oraz ostrzegawczej, która wyraża się następująco:
informacyjna:• szachownica oznacza rozpoczęcie i zakończenie wyścigu;
ostrzegawcza:
flaga żółta oznacza upomnienie dla kierowcy, za nieprzepisowe zachowanie;
flaga czerwona oznacza dyskwalifikacje z zawodów za niedozwolone bądź nieregulaminowe zachowanie.
flaga zielona – zwolnij, zachowaj ostrożność
7 Puchar Prezesa Pomorskiego PZM
7.1 Ustala się specjalną rywalizację zawodników startujących w roku 2014
7.2 Celem jest wyłonienie zawodnika, który zdobędzie największą ilość punktów we wszystkich eliminacjach:
a) 5-6.04.2014r
b) 19-20.07.2014r
c) 18-19.10.2014r
7.3 Punkty można zdobyć pokonując jak największą ilość okrążeń ze wszystkich edycji, naliczanych wyłącznie w biegach finałowych.
7.4 Ustala się dodatkową nagrodę dla uczestnika który podczas wszystkich eliminacji jechał tym samym autem.
7.5 Prezes Polskiego Związku Motorowego z okręgu Gdańskiego przyzna następujące wyróżnienia:
I Miejsce; Mistrz Wrak Race 2014r ; Puchar PZM; Nagroda finansowa 1000zł 
II Miejsce v-ce Mistrz Wrak Race 2014r; Puchar PZM; Nagroda finansowa 500zł 
III Miejsce Puchar PZM; Nagroda finansowa 200zł
8 Za załamanie bądź nieprzestrzeganie zasad zawodnik jest wykluczony z rywalizacji.
 
9. Nagrody
9.1 Nagrody rzeczowe są fundowane przez sponsorów.
9.2 Organizator nie przewiduje możliwości zamiany nagród rzeczowych na gotówkę.
9.3 Nagrody są przyznawane za:
1 miejsce, 2 miejsce, 3 miejsce
Najbardziej pechowy kierowca
Najlepsza stylizacja auta i kierowcy: 1 miejsce; 2 miejsce; 3 miejsce
10. Postanowienia końcowe
10.1 Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione w trakcie imprezy.
10.2 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na imprezę Wrak Race i powrót z niej. 9.3 Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
10.3.1. Wszelkie kwestie sporne i zażalenia rozpatrywane są wyłącznie w formie pisemnej po wpłacie kaucji w wysokości 200zl.
10.4 Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne kolizje i wypadki na trasie.
10.5 W czasie trwania imprezy uczestnicy muszą stosować się do Regulaminu imprezy, poleceń Organizatora, Sędziów i innych osób wskazanych przez Organizatora. Niestosowanie się do poleceń, spowoduje konsekwencje w postaci nałożenia kary lub dyskwalifikacji i wykluczeniu z imprezy. Uczestnikom wykluczonym z imprezy nie zwraca się żadnych wniesionych opłat.
10.6 Brak znajomości regulaminu nie będzie uznawany jako wytłumaczenie.
10.7 Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku na zdjęciach i w filmach powstałych podczas imprezy Wrak Race.
10.8 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
 
10.9 Składając swój podpis pod treścią niniejszego Regulaminu (na stosowanym Oświadczeniu) uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec Organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko Organizatorom, ich agentom, sponsorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu, a także wszelkim i wszystkim innym osobom powiązanym z organizacją imprezy, w związku z wszelkimi i wszystkimi wypadkami lub stratami związanymi z imprezą, nawet wtedy, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
    Uwaga uwaga! Na tej imprezie wystąpi reprezentacja Motokiller.pl. Autem będzie jechał właściciel firmy do której należy Motokiller. Więc naprawdę warto pójść i obejrzeć!


    Stwarzamy kolejną okazję, aby zasmakować terenowej przygody w zapomnianych wrakach. Poprzednie 9 edycji były bardzo udane. Liczymy, że i tym razem będzie podobnie, a nawet jeszcze lepiej! Więcej wrażeń i niezapomnianych emocji! Takie bowiem warunki preferowali dotychczasowi uczestnicy. Mamy nadzieję, że kierowcy nas nie zawiodą i na tą edycje zgłosi się jeszcze więcej chętnych. Czekamy na Was !
    REGULAMIN Wrak Race 2014
    1. Cel imprezy Wrak Race
    Zasadniczym celem imprezy Wrak Race jest rozwijanie kultury motoryzacyjnej, Doskonalenie technik jazdy, ciekawe spędzenie wolnego czasu wśród znajomych oraz dobra zabawa.

    2. Organizator
    Kolibki Adventure Park 81-553 Gdynia, ul. Bernadowska 1

    3. Termin i miejsce
    19-20.07.2014 Gdynia Kolibki, ul. Bernadowska 1 3.1 Harmonogram:
    Sobota 19.07.2014.:
    - od godz. 12.00 otwarcie biura i parku maszyn – prace nad tuningiem i stylizacją pojazdów
    - godzina. 17.00 – zapoznanie z trasą dla zawodników
    - godzina 18.30- zamknięcie parku maszyn
    Niedziela 20.07.2014.:
    - godzina 07.00 – otwarcie parku maszyn
    - godzina 09.20 – odprawa dla załóg
    - godzina 10.00 – 13.40 starty wg ustalonej kolejności w grupach
    - godzina 13.50 – opublikowanie punktacji z podaniem pojazdów zakwalifikowanych do Biegu Finałowego.
    - Godzina 14.15 – start Biegu Finałowego
    - Godzina 15.00 – Ceremonia dekoracji i wyników.
    - Godzina 15.15 – 19.00 – wyjazd pojazdów z parku maszyn


    4. Wymagania dotyczące osób biorących udział w imprezie Wrak Race:

    4.1 Osoba biorąca udział w imprezie musi mieć ukończony 25-ty rok życia.
    4.2 Wymagane jest posiadanie prawa jazdy.
    4.3 Osoba bierze pełną odpowiedzialność za swój pojazd.
    4.4 Na całym terenie Adventure Parku Gdynia Kolibki wszystkich uczestników imprezy obowiązują powszechne przepisy ruchu drogowego, maksymalną prędkość poruszania się po terenie Adventure Parku ustala się na 30km/h.
    4.5 Uczestnik zdaje sobie sprawę z ryzyka wiążącego się z jazdą terenową.
    4.6 Zawodnik startuje w imprezie na własną odpowiedzialność.
    4.7 Kierowca musi mieć podczas jazdy samochodem zapięte pasy- od momentu uruchomienia silnika aż do chwili zatrzymania się i wyłączenia pojazdu.
    4.8 Podczas przebywania w samochodzie obowiązuje kask z ochroną szczęki. Zaleca się także stosowanie systemów ochrony szyi, kręgosłupa, kombinezonów trudnopalnych.

    5. Wymagania dotyczące aut, jadących w zawodach Wrak Race:
    5.1 Pojazd biorący udział w imprezie musi mieć powyżej 15-stu lat.
    5.2 Nadwozie pojazdu musi być zamknięte.
    5.3. Do rywalizacji dopuszczone są pojazdy samochodowe osobowe o seryjnej konstrukcji i fabrycznie przystosowane do napędu na jedną oś.

    5.4 Samochód musi posiadać:
    5.4.1. całą przednią szybę ze szkła bezpiecznego oraz lewą szybę, ewentualnie siatkę drucianą z oczkami max 1 cm x 1 cm w miejsce lewej szyby.
    5.4.2. fotel kierowcy oryginalny bądź podobny, trwale zamocowany do podłogi oraz pas bezpieczeństwa. Dopuszcza się fotele kubełkowe oraz pasy szelkowe
    5.4.3. Sprawny układ hamulcowy i kierowniczy,
    5.4.4. układ wydechowy lub jego fragment powodujący zmniejszenie hałasu do max 100 dB przy 3 000 obrotów silnika, mierzone w odległości 1 m od pojazdu na wysokości 0,5 m od podłoża
    5.4.5. ogumienie w rozmiarze oryginalnym zalecanym dla modelu samochodu, bądź ogumienie w rozmiarze max 20 % większym, o rzeźbie bieżnika szosowej, zimowej, all terrain,
    5.4.6. Silnik oryginalny bądź podobny o pojemności nie większej niż właściwa dla danego modelu. modyfikacje silnika nie są dozwolone.
    5.4.7. Oryginalny zbiornik paliwa, bądź inny zbiornik trwale zamontowany, szcelny i nie powodujący zagrożenia wycieku paliwa bądź zniszczenia podczas jazdy bądź kolizji
    5.4.8. Akumulator musi być zamocowany w pojeździe trwale za pomocą jarzma metalowego bądź pasa transportowego.
    5.4.9. Zawieszenie oryginalne. Dopuszcza się dowolne modyfikacje zawieszenia poprzez wymianę sprężyn, amortyzatorów itp.
    5.4.10. gaśnica o masie min 1 kg umieszczona wewnątrz pojazdu w odległości max 1 m od obrysu fotela kierowcy w miejscu pozwalającym na łatwy dostęp

    5.6 Pojazd nie może mieć:
    5.6.1 Wzmocnionych zderzaków w postaci wspawanych rur, kątowników itp. wystających poza obrys samochodu, przy czym przez obrys pojazdu rozumie się oryginalny kształt i wymiar pojazdu wg oryginalnych zderzaków.
    5.6.2 Wzmocnień i osłon podwozia powyżej poziomu równego wysokości 75 % przedniego koła ponad powierzchnią ziemi.
    5.6.3 Opon kołkowanych, rolniczych, mud terrain, łańcuchów, kolców itp.
    5.6.4 Zauważalnych wycieków oleju, płynu hamulcowego i chłodniczego.
    5.6.5 Zbędnych elementów wyposażenia nie zamocowanych trwale wewnątrz bądź na zewnątrz pojazdu.
    5.6.7. Wszelkie elementy dodatkowe o masie powyżej 2 kg muszą być przytwierdzone do nadwozia samochodu stalową linką.

    5.7. Dopuszczenie pojazdu
    Ostateczną decyzję o dopuszczeniu pojazdu do startu podejmuje Sędzia Techniczny. Sędzia techniczny, po przeprowadzeniu Badania Technicznego może przekazać kierowcy listę niezgodności z regulaminem i o ile w wyznaczonym czasie niezgodności te zostaną usunięte, pojazd zostanie dopuszczony do startu.

    6. Zasady rywalizacji obejmują:
    6.1 Po przejeździe prologu zostaje ustalona kolejność ustawienia się aut na starcie.
    6.2 Każda z grup startuje w trzech wyścigach o podanych w tabeli godzinach:

    Godziny startów:
    Grupa 1: 10.00, 11.15, 12.30
    Grupa 2: 10,25, 11.40, 12.55
    Grupa 3: 10.50, 12.05. 13.20

    Bieg finałowy- godzina 14.15
    6.3 W biegu finałowym biorą udział auta, które w swoich grupach zajęły pierwsze pięć miejsc.
    6.3.1 Przewidywana ilość aut startujących w biegu finałowym – 15 szt.
    6.3.2 Klasyfikacja końcowa zwycięzców Wrak Race ustalana jest wyłącznie na podstawie biegu finałowego.
    6.3.3 Kolejność aut na lini startu biegu finałowego ustalana jest na podstawie czasu osiągniętego podczas prologu.

    6.4Każdy przejazd trwa 15 minut. W tym czasie zawodnik musi pokonać jak największą ilość okrążeń toru.
    6.4.1. W przypadku przestojów w rywalizacji, związanych z zatorem na trasie sędzia może przedłużyć bieg o czas trwania zatoru, nie dłużej jednak niż do 20 minuty.
    6.4.2. Każdy bieg kończy sędzia główny przy pomocy flagi z szachownicą.
    6.4.3. W przypadku tej samej liczby okrążeń, drugim kryterium jest czas w jakim okrążenia zostały przejechane!
    6.4.4. Kwestie sporne rozstrzyga sędzia główny po konsultacji z sędziami technicznymi.
    6.5 Podczas przejazdu bądź dojeżdżania do linii startu kategorycznie zabrania się:
    wyjazd poza tor;
    wyjazd poza teren Adventure Parku;
    jazdy pod wpływem alkoholu/narkotyków/leków;
    wysiadania z auta, które uległo awarii, z wyłączeniem stref do tego przeznaczonych- kierowca zobligowany jest do pozostania w pojeździe do momentu przybycia pomocy technicznej;
    celowego uderzania w stojące pojazdy;
    wypinania się z pasów;
    zdejmowania kasku;
    otwierania okien;
    zaśmiecanie terenu Adventure Parku;
    celowego niszczenia drzew, krzewów i innej zieleni;
    wszelkich prób oszustwa lub zachowania niezgodnego z fair-play.
    6.6 Wszelkie stwierdzone w tym zakresie fakty karane będą przez organizatora dyskwalifikacją oraz zakazem wstępu na kolejne imprezy.
    6.7 Podczas dojeżdżania do linii startowej zabrania się wyprzedzania pojazdów.
    6.8 Po przejechaniu mety pojazdy udają się za samochodem technicznym do parku maszyn.
    6.9 Ekipa techniczna może zająć się naprawianiem pojazdu tylko w parku maszyn lub poza torem.
    6.10 Każdy z kierowców zobligowany jest do przestrzegania sygnalizacji informacyjnej oraz ostrzegawczej, która wyraża się następująco:
    informacyjna:• szachownica oznacza rozpoczęcie i zakończenie wyścigu;
    ostrzegawcza:
    flaga żółta oznacza upomnienie dla kierowcy, za nieprzepisowe zachowanie;
    flaga czerwona oznacza dyskwalifikacje z zawodów za niedozwolone bądź nieregulaminowe zachowanie.
    flaga zielona – zwolnij, zachowaj ostrożność
    7 Puchar Prezesa Pomorskiego PZM
    7.1 Ustala się specjalną rywalizację zawodników startujących w roku 2014
    7.2 Celem jest wyłonienie zawodnika, który zdobędzie największą ilość punktów we wszystkich eliminacjach:
    a) 5-6.04.2014r
    b) 19-20.07.2014r
    c) 18-19.10.2014r
    7.3 Punkty można zdobyć pokonując jak największą ilość okrążeń ze wszystkich edycji, naliczanych wyłącznie w biegach finałowych.
    7.4 Ustala się dodatkową nagrodę dla uczestnika który podczas wszystkich eliminacji jechał tym samym autem.
    7.5 Prezes Polskiego Związku Motorowego z okręgu Gdańskiego przyzna następujące wyróżnienia:
    I Miejsce; Mistrz Wrak Race 2014r ; Puchar PZM; Nagroda finansowa 1000zł
    II Miejsce v-ce Mistrz Wrak Race 2014r; Puchar PZM; Nagroda finansowa 500zł
    III Miejsce Puchar PZM; Nagroda finansowa 200zł
    8 Za załamanie bądź nieprzestrzeganie zasad zawodnik jest wykluczony z rywalizacji.

    9. Nagrody
    9.1 Nagrody rzeczowe są fundowane przez sponsorów.
    9.2 Organizator nie przewiduje możliwości zamiany nagród rzeczowych na gotówkę.
    9.3 Nagrody są przyznawane za:
    1 miejsce, 2 miejsce, 3 miejsce
    Najbardziej pechowy kierowca
    Najlepsza stylizacja auta i kierowcy: 1 miejsce; 2 miejsce; 3 miejsce
    10. Postanowienia końcowe
    10.1 Organizator nie odpowiada za rzeczy zaginione w trakcie imprezy.
    10.2 Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na imprezę Wrak Race i powrót z niej. 9.3 Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
    10.3.1. Wszelkie kwestie sporne i zażalenia rozpatrywane są wyłącznie w formie pisemnej po wpłacie kaucji w wysokości 200zl.
    10.4 Organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne kolizje i wypadki na trasie.
    10.5 W czasie trwania imprezy uczestnicy muszą stosować się do Regulaminu imprezy, poleceń Organizatora, Sędziów i innych osób wskazanych przez Organizatora. Niestosowanie się do poleceń, spowoduje konsekwencje w postaci nałożenia kary lub dyskwalifikacji i wykluczeniu z imprezy. Uczestnikom wykluczonym z imprezy nie zwraca się żadnych wniesionych opłat.
    10.6 Brak znajomości regulaminu nie będzie uznawany jako wytłumaczenie.
    10.7 Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku na zdjęciach i w filmach powstałych podczas imprezy Wrak Race.
    10.8 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.

    10.9 Składając swój podpis pod treścią niniejszego Regulaminu (na stosowanym Oświadczeniu) uczestnicy niniejszym zrzekają się wszelkich roszczeń wobec Organizatora, w szczególności oświadczają, iż rezygnują z prawa do wszczęcia kroków sądowych lub występowania z regresem przeciwko Organizatorom, ich agentom, sponsorom, uczestnikom i pomocnikom, organom władzy, właścicielom terenu, a także wszelkim i wszystkim innym osobom powiązanym z organizacją imprezy, w związku z wszelkimi i wszystkimi wypadkami lub stratami związanymi z imprezą, nawet wtedy, gdy wypadek lub strata były zamierzone lub wynikły z rażącego zaniedbania.
    14 lipca 2014, 23:27 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    net

    Moje e36 – Powoli do przodu, fotka na nowym zawiasie kilka cm bliżej ziemi.
    Powoli do przodu, fotka na nowym zawiasie kilka cm bliżej ziemi.
    12 lipca 2014, 14:38 przez Mario4113 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Raj na ziemi –
    10 lipca 2014, 11:57 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW na RACEISM 2014 – Dosłownie leżała na ziemi.
    Dosłownie leżała na ziemi.
    5 lipca 2014, 10:47 przez Ziemniaczeeq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Subaru na ziemi –
    21 czerwca 2014, 11:22 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2013 Pagani Huayra - Ciekawe wnętrza #26 – Dzieło sztuki. Prawdziwe mistrzostwo, którego nie powstydziłby się sam Leonardo da Vinci. Poziom wykonania każdego najdrobniejszego detalu jest nie z tej ziemi. Mechanizm zmiany biegów to praktycznie porno. Aż trudno uwierzyć, że jest to dzieło malutkiej manufaktury zatrudniającej raptem kilkanaście osób.
    Dzieło sztuki. Prawdziwe mistrzostwo, którego nie powstydziłby się sam Leonardo da Vinci. Poziom wykonania każdego najdrobniejszego detalu jest nie z tej ziemi. Mechanizm zmiany biegów to praktycznie porno. Aż trudno uwierzyć, że jest to dzieło malutkiej manufaktury zatrudniającej raptem kilkanaście osób.
    3 czerwca 2014, 17:24 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    mycarimages.com