Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 105 takich materiałów
    Z serii polskie projekty – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 

Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"

    Waga 1390kg
    Mazda RX-8 2JZ-GTE – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 


Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"


    Waga 1390kg
    Volvo V40 – Co powiecie na rodzinne niepozorne z wyglądu kombi z pazurem. Może nie wygląda i o to chodzi, a pod maską kryje 200KM. Może zdziwić niejednego.
    Co powiecie na rodzinne niepozorne z wyglądu kombi z pazurem. Może nie wygląda i o to chodzi, a pod maską kryje 200KM. Może zdziwić niejednego.
    3 listopada 2014, 22:46 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ciekawy projekt VW od GK-Tuning.
    27 października 2014, 14:14 przez Simon2608 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z serii: co widzi mechanik – Tak ludzie dbają o swoje samochody, jeżdżą do końca.. T4 przyholowali na warsztat, wepchnęliśmy go na kanał i po wyjęciu zespołu sprzęgła mieliśmy taki widok...
    Tak ludzie dbają o swoje samochody, jeżdżą do końca.. T4 przyholowali na warsztat, wepchnęliśmy go na kanał i po wyjęciu zespołu sprzęgła mieliśmy taki widok...
    18 października 2014, 19:38 przez denku15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Paczka z Radomia – Volvo V40 T4 200 KM, galant 2.5 V6 163 KM oraz e36 2.0 150 KM.
    Volvo V40 T4 200 KM, galant 2.5 V6 163 KM oraz e36 2.0 150 KM.
    16 sierpnia 2014, 22:58 przez piter123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    VW T4 –
    5 lipca 2014, 15:47 przez Damian309 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen T4 –
    27 czerwca 2014, 15:58 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW T4 2.5 TDI – Może nie jest to auto sportowe, które do 100 ma ok. 5sec. Ale jest to auto bardzo komfortowe. Idealnie nadaję się jako auto rodzinne jak i auto w trasę. Dużo miejsca, wygoda, oraz dość zrywne. Mocy mu nie brakuje, nie zamieniłbym tego auta na żadne inne. Pozdrawiam posiadaczy owych aut jak i wszystkich Motokillerów.
    Może nie jest to auto sportowe, które do 100 ma ok. 5sec. Ale jest to auto bardzo komfortowe. Idealnie nadaję się jako auto rodzinne jak i auto w trasę. Dużo miejsca, wygoda, oraz dość zrywne. Mocy mu nie brakuje, nie zamieniłbym tego auta na żadne inne. Pozdrawiam posiadaczy owych aut jak i wszystkich Motokillerów.
    13 czerwca 2014, 15:18 przez ~Lechu | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    VW T4 Limousine – Volkswagen T4 przerobiony na limuzynę. Z przyczepą.
    Volkswagen T4 przerobiony na limuzynę. Z przyczepą.