Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Czy Hołek pamięta, jak prowadzi się Malucha? Zobaczcie sami. Widać po nim, że dalej ma uraz do Leszka Kuzaja, bo co chwila wbija szpilki w swojego kolegę po fachu, ale generalnie wywiad sztos.
    18 maja 2016, 19:30 przez ~hooooleeek | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Niespodzianka – Wczoraj pojechałem wyważyć koła do zakładu kapciarskiego, zaufanego. Koła wyważyli, przy dokręcaniu kluczem pneumatycznym prosiłem "Majstra" aby z umiarem dokręcił szpilki, niby tylko 3 razy "strzelił" klucz. Dzisiaj z czystej ciekawości chciałem sprawdzić z jaką siłą dokręcili mi koła, zacząłem od standardowego klucza, ani drgnie, rura 1m, nic, 1,5m nic, 2m dopiero poszło ( z poziomu na zdjęciu szpilka puściła dopiero tuż przy ziemi), przez godzinę odkręciłem 5 śrub. Zdenerwowany wybrałem się z wizytą do tego zakładu w celu złożenia reklamacji, Pan twierdził że to nie możliwe, chwycił swój klucz pneumatyczny i zabrał się do odkręcania, 3 koła w 40 min, w tym jedna szpilka puściła dopiero po 10 min "zaklinania" i kręceniu kluczem. Na szczęście gwinty na piastach i szpilkach są w porządku. Mina jego była bezcenna. Dokręciłem koła własnym kluczem dynamometrycznym i odjechałem, zawsze już będę sam dokręcał koła.
    Wczoraj pojechałem wyważyć koła do zakładu kapciarskiego, zaufanego. Koła wyważyli, przy dokręcaniu kluczem pneumatycznym prosiłem "Majstra" aby z umiarem dokręcił szpilki, niby tylko 3 razy "strzelił" klucz. Dzisiaj z czystej ciekawości chciałem sprawdzić z jaką siłą dokręcili mi koła, zacząłem od standardowego klucza, ani drgnie, rura 1m, nic, 1,5m nic, 2m dopiero poszło ( z poziomu na zdjęciu szpilka puściła dopiero tuż przy ziemi), przez godzinę odkręciłem 5 śrub. Zdenerwowany wybrałem się z wizytą do tego zakładu w celu złożenia reklamacji, Pan twierdził że to nie możliwe, chwycił swój klucz pneumatyczny i zabrał się do odkręcania, 3 koła w 40 min, w tym jedna szpilka puściła dopiero po 10 min "zaklinania" i kręceniu kluczem. Na szczęście gwinty na piastach i szpilkach są w porządku. Mina jego była bezcenna. Dokręciłem koła własnym kluczem dynamometrycznym i odjechałem, zawsze już będę sam dokręcał koła.
    14 maja 2015, 22:53 przez Viggen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Prywatne zdjęcie

    Fiat 126p – Fiat 126p rok produkcji 1985 znany widywany na Lubelskich Klasykach Nocą.Autko praktycznie całe w oryginale, koła przód i tył BBS 13 cali 4x100 plus szpilki pływające zamontowane,3cm ranty, odnowiony cały wizualnie.
    Fiat 126p rok produkcji 1985 znany widywany na Lubelskich Klasykach Nocą.Autko praktycznie całe w oryginale, koła przód i tył BBS 13 cali 4x100 plus szpilki pływające zamontowane,3cm ranty, odnowiony cały wizualnie.
    15 kwietnia 2014, 10:02 przez ~Klasyczny | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Michał Węgrzynek photography

    Moja Mazda 323f BG – Truposz sprezentowany przez ojca na 17. urodziny. Mam do niej sentyment, jest w rodzinie kilka lat, przeżyła kilka przygód i czeka na kolejne
 Plany:
-nowe lampy,
-nowa prawa półoś
-nowa chłodnica (mam nówkę)
-przegląd silnika (płyny, filtry, uszczelki, ew. szpilki pod głowicą)
-załatać prawy próg
-zapiąć jakiej fajne 15" (aktualnie 13")
-keep it rat (niech się wstydzi ten kto widzi)
btw. silnik 1.8 SOHC, moc nieznana, bo prawdopodobnie lekko dłubany
    Truposz sprezentowany przez ojca na 17. urodziny. Mam do niej sentyment, jest w rodzinie kilka lat, przeżyła kilka przygód i czeka na kolejne
    Plany:
    -nowe lampy,
    -nowa prawa półoś
    -nowa chłodnica (mam nówkę)
    -przegląd silnika (płyny, filtry, uszczelki, ew. szpilki pod głowicą)
    -załatać prawy próg
    -zapiąć jakiej fajne 15" (aktualnie 13")
    -keep it rat (niech się wstydzi ten kto widzi)
    btw. silnik 1.8 SOHC, moc nieznana, bo prawdopodobnie lekko dłubany
    11 lutego 2013, 22:16 przez pokrop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Honda Civic TURBO – Honda Civic Sedan (ES) 

Silnik: 
K20 z Civic Type-R
Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
Zawory 1mm większe Supertech

Układ paliwowy:
Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

Układ dolotowy 
Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

Układ wydechowy 
3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

Elektronika 
Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

Chłodzenie:
Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

Skrzynia biegów: 
krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

Zawieszenie:
Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

Hamulce:
Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

Dodatki: 
Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
Chłodzenie IC – system NOS Highpower
Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

Wnętrze:
Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata, 

Koła:
Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

System Audio: 
2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

Hamownia
wynik 709KM
    Honda Civic Sedan (ES)

    Silnik:
    K20 z Civic Type-R
    Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
    Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
    Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
    Zawory 1mm większe Supertech

    Układ paliwowy:
    Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

    Układ dolotowy
    Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

    Układ wydechowy
    3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

    Elektronika
    Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

    Chłodzenie:
    Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

    Skrzynia biegów:
    krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
    Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

    Zawieszenie:
    Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

    Hamulce:
    Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

    Dodatki:
    Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
    Chłodzenie IC – system NOS Highpower
    Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
    nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

    Wnętrze:
    Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata,

    Koła:
    Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

    System Audio:
    2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

    Hamownia
    wynik 709KM
    8 maja 2012, 20:45 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Apeluje do kobiet kupujcie takie szpilki –
    6 stycznia 2012, 15:47 przez Domino (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1