Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    Ul. Wiertnicza/Przyczółkowa w Warszawie. W tym miejscu bardzo często dochodzi do podobnych sytuacji. Długa kolejka pojazdów oczekujących na pasie do skrętu w lewo / zawracania. Zazwyczaj czeka się tam 2 zmiany świateł na możliwość wykonania manewru. Niestety, niektórym to przeszkadza i mają swój lepszy plan nie zważając na prawidłowo oczekujących użytkowników drogi.

    Szary SUV oraz brązowe BMW przejeżdżają już podczas nadawania sygnału zabraniającego wjazdu na skrzyżowanie. Natychmiast po nich pojawia się cwaniak w niebieskiej Kii wyprzedzając kolumnę oczekujących pojazdów i ustawiając się na "pole-position" - wjeżdżając za sygnalizator podczas nadawania czerwonego sygnału. Po zmianie świateł do jazdy na wprost na zielone podjeżdżają kolejni dwaj cwaniacy. Gdy zaświeca się zielone dla lewoskrętu cwaniaki ospale ruszają blokując prawidłowo czekające pojazdy, przez co przynajmniej 3 pojazdy nie zmieszczą się w wąskim okienku nadawanego zielonego światła. Chciałem jak najsprawniej ruszyć i zawrócić, aby jak najwięcej pojazdów miało szansę skorzystać z możliwości, ale gość w Audi obruszył się światłami drogowymi oraz klaksonem i zaczął mnie blokować oraz zajeżdżać drogę. Na koniec odsunął szybę i wołał - chyba na pojedynek, ale powiedziałem, że na kmiotów nie mam ochoty tracić czasu. Po krótkiej wymianie "uprzejmości" gość odjeżdża.

    Tak właśnie tworzą się korki. Ze wszystkich mandatów uzbierałaby się ładna sumka.
    25 października 2023, 22:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód: 2022 Audi RS4-S Avant ABT (530 KM/680 Nm, V6 2.9 BiTurbo)

    Kolor: Nardo szary

    Osiągi: 0-100 kmh 3,49 (testowane), 3,8 s (oficjalne), prędkość maksymalna: 300 km/h

    Koła: 21” GR ABT
    9 maja 2022, 13:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1969 Pontiac GTO Judge – Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Pontiac w latach 1964–1974. Druga generacja GTO została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. W modelu z 1969 usunięto uchylane szyby, lekko zmodyfikowano grill oraz tylne światła, przesunięto stacyjkę z deski rozdzielczej na kolumnę kierownicy, kolor tarcz zegarów zmieniono ze stalowoniebieskiego na szary. Dodatkowo kierunkowskazy na tylnych błotnikach zostały zmienione z czerwonych w kształcie "V", przypominającego logo Pontiaca, na wzorowane na szerokim logo GTO. W 1969 roku wprowadzono do sprzedaży nowy wariant samochodu nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla zdobywającego rynek Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. Różnice od standardowej wersji obejmują szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac utrzymywał, że spojler oprócz funkcji estetycznej pomagał także w prowadzeniu samochodu przy dużych prędkościach, wytwarzał on małą aczkolwiek odczuwalną siłę docisku, przy codziennym użytkowaniu i przepisowej jeździe spełniał on jednak głównie funkcję wizualną. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw. Do napędu użyto 6,6-litrowego V8 o mocy 366 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Judge osiąga prędkość maksymalną 247 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,4 s.
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Pontiac w latach 1964–1974. Druga generacja GTO została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. W modelu z 1969 usunięto uchylane szyby, lekko zmodyfikowano grill oraz tylne światła, przesunięto stacyjkę z deski rozdzielczej na kolumnę kierownicy, kolor tarcz zegarów zmieniono ze stalowoniebieskiego na szary. Dodatkowo kierunkowskazy na tylnych błotnikach zostały zmienione z czerwonych w kształcie "V", przypominającego logo Pontiaca, na wzorowane na szerokim logo GTO. W 1969 roku wprowadzono do sprzedaży nowy wariant samochodu nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla zdobywającego rynek Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. Różnice od standardowej wersji obejmują szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac utrzymywał, że spojler oprócz funkcji estetycznej pomagał także w prowadzeniu samochodu przy dużych prędkościach, wytwarzał on małą aczkolwiek odczuwalną siłę docisku, przy codziennym użytkowaniu i przepisowej jeździe spełniał on jednak głównie funkcję wizualną. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw. Do napędu użyto 6,6-litrowego V8 o mocy 366 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Judge osiąga prędkość maksymalną 247 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,4 s.
    26 kwietnia 2022, 21:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Preve 2019 – Jako następca persony, Proton Preve to wersja sedan hatchbacka Proton Puprima, która jest już popularna w Malezji i korzysta z tej samej platformy P2 nowej generacji, co ta druga. Preve 2019 ma tylko jeden silnik benzynowy z automatyczną skrzynią biegów, dostępny w dwóch wariantach - Premium i Premium oraz w sumie w pięciu wersjach kolorystycznych - agat brązowy, biały bawełniany, rubinowy, srebrny Sterling i szary grafitowy.
    Jako następca persony, Proton Preve to wersja sedan hatchbacka Proton Puprima, która jest już popularna w Malezji i korzysta z tej samej platformy P2 nowej generacji, co ta druga. Preve 2019 ma tylko jeden silnik benzynowy z automatyczną skrzynią biegów, dostępny w dwóch wariantach - Premium i Premium oraz w sumie w pięciu wersjach kolorystycznych - agat brązowy, biały bawełniany, rubinowy, srebrny Sterling i szary grafitowy.
    Rok różnicy – Szary nudny Passat jakiego kupiłem i aktualny jego stan, dużo jeszcze pracy przede mną ale widać już różnice
    Szary nudny Passat jakiego kupiłem i aktualny jego stan, dużo jeszcze pracy przede mną ale widać już różnice
    Trochę ciepła w szary, zimny wieczór – Aby trochę pobudzić w zimne i szare wieczory przedstawię Porsche GT3, które ostatnio odwiedziło Myjnie Warszawa, żeby jej żółć była jeszcze bardziej rzucająca się w oczy :)
    Aby trochę pobudzić w zimne i szare wieczory przedstawię Porsche GT3, które ostatnio odwiedziło Myjnie Warszawa, żeby jej żółć była jeszcze bardziej rzucająca się w oczy :)
    4 grudnia 2017, 18:58 przez panas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Źródło własne

    BMW M3 – Antwerpia
    Antwerpia
    19 listopada 2016, 22:19 przez joel84 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Układy i układziki rządzą polskim prawem – "Członek Najbliższej rodziny Mariusza Sokołowskiego (rzecznik KGP) spowodował po pijanemu wypadek samochodowy.
Sokołowski zrobił wszystko by lokalne media niczego o tym nie publikowały.
W Górkach Sypniewo (8 km od Łomży) mieszka Pan Tadeusz K., który jest bratem Mamy Mariusza Sokołowskiego. Prowadzi biznes w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej.
Był wielokrotnie notowany i karany za jazdę pod wpływem alkoholu.
Nie tak dawno temu w miejscowości Marianowo 4 km od Łomży spowodował wypadek samochodowy prowadząc swój samochód pod wpływem alkoholu (2,26 promila) i teraz ma iść na 2 lata do więzienia.
Informator podaje, że w Sądzie są naciski w tej sprawie aby warunkowo zawiesić wykonanie kary."

Jak widać w Polsce wystarczy mieć znajomości, aby być ponad prawem.
Normalny szary " Kowalski " po takiej akcji byłby opisany w gazecie, TV i Internecie, postawiony przed sądem i surowo ukarany. A tu CISZA. Jak widać " Sokołowski " to nie do końca stróż moralności i przestrzegania prawa.
No i gdzie tu sprawiedliwość dla kierowców? 
Na to pytanie pewnie każdy z Was ma swoją odpowiedź.
    "Członek Najbliższej rodziny Mariusza Sokołowskiego (rzecznik KGP) spowodował po pijanemu wypadek samochodowy.
    Sokołowski zrobił wszystko by lokalne media niczego o tym nie publikowały.
    W Górkach Sypniewo (8 km od Łomży) mieszka Pan Tadeusz K., który jest bratem Mamy Mariusza Sokołowskiego. Prowadzi biznes w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej.
    Był wielokrotnie notowany i karany za jazdę pod wpływem alkoholu.
    Nie tak dawno temu w miejscowości Marianowo 4 km od Łomży spowodował wypadek samochodowy prowadząc swój samochód pod wpływem alkoholu (2,26 promila) i teraz ma iść na 2 lata do więzienia.
    Informator podaje, że w Sądzie są naciski w tej sprawie aby warunkowo zawiesić wykonanie kary."

    Jak widać w Polsce wystarczy mieć znajomości, aby być ponad prawem.
    Normalny szary " Kowalski " po takiej akcji byłby opisany w gazecie, TV i Internecie, postawiony przed sądem i surowo ukarany. A tu CISZA. Jak widać " Sokołowski " to nie do końca stróż moralności i przestrzegania prawa.
    No i gdzie tu sprawiedliwość dla kierowców?
    Na to pytanie pewnie każdy z Was ma swoją odpowiedź.
    8 marca 2015, 18:47 przez Mireniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Zdjęcie i opis pochodzi z FanPage Zbigniewa Stonogi

    Stalufelgi v3 – Felgi na lato już prawie gotowe. Kolor kołpaczków trochę mi nie wyszedł, ale to przez szary podkład, który ściemnił troszkę kolor pomarańczowy. Pozostało pomalować logo, zrobić zaprawki na rantach i wypolerować je. Jak Wam się podobają moje budżetowe felgi?
    Felgi na lato już prawie gotowe. Kolor kołpaczków trochę mi nie wyszedł, ale to przez szary podkład, który ściemnił troszkę kolor pomarańczowy. Pozostało pomalować logo, zrobić zaprawki na rantach i wypolerować je. Jak Wam się podobają moje budżetowe felgi?