Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Nie do wiary! Pomimo przedstawienia przez klienta szeregu oczywistych dowodów na wadliwość tego pojazdu, Mercedes-Benz w dalszym ciągu blokuje realizację roszczeń gwarancyjnych. Co ciekawe, już nie tylko klient, ale i sam dealer (Sobiesław Zasada Automotive), który sprzedawał, a następnie dokładnie sprawdzał samochód stoi na stanowisku, że wykazuje on fabryczne usterki. Pozostaje to jednak bez znaczenia dla importera - Mercedes-Benz Polska, który po pełnym kontrowersji "teście" publikowanym w poprzednim odcinku przestał reagować na pisma, poprzestając na twierdzeniu, że auto jest dobre. Leasingodawca pojazdu - Mercedes-Benz Leasing zleca tymczasem kolejną weryfikację wielokrotnie już zweryfikowanego auta serwisowi fabrycznemu, funkcjonującemu przy siedzibie importera... W tym odcinku S63 AMG za 1 000 000 zł trafia więc do Warszawy, gdzie wprawdzie załoga serwisu potwierdza występowanie zgłaszanych przez klienta wibracji, twierdząc jednak, że zostały one usunięte. Stan auta jednak nie zmienia się i wibracje oraz szarpnięcia podczas zmiany biegów występują nadal. Mercedes-Benz Warszawa w porozumieniu z leasingiem dokonuje także pewnych niezgodnych z procedurami czynności serwisowych poza wiedzą klienta. Co więcej serwis ten zataja przed klientem wszystkie dane związane z diagnostyką i kontrolą pojazdu. Postanawiamy wybrać się z kamerą do Mercedes-Benz Warszawa, gdzie samochód znajduje się do tej pory. Wizyta ta kończy się poważną awanturą. Wygląda na to, że Mercedes po prostu oszukuje klientów...
    Zobaczcie sami jak wygląda obsługa gwarancyjna w Mercedes-Benz!
    23 maja 2020, 23:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Licencyjna wersja Fiata 500 produkowana w austriackim mieście Graz i wyposażona w sinik bokser. W 1966 roku polski kierowca Sobiesław Zasada wygrał Rajdowe Mistrzostwa Europy prowadząc Steyr-Puch 650 TR II.
    21 stycznia 2019, 15:56 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Fiat 125P MonteCarlo - jeden z wielu rajdowych Fiatów 125

Polonez 2000Rally Grupy B - podobnie jak w przypadku Fiata to zaledwie jedna z wielu rajdowych wersji

Fiat 131 Abarth - 4 MŚ konstruktorów(1977-1980), 2 MŚ kierowców (1978,1980)

Reanault Alpine a110 - MŚ w sezonie 1973  

Fiat Abarth 850 następca rajdowych 500, 595, 600 i bliźniak Steyr-Puch 850, którym jeździł min. Sobiesław Zasada


To już koniec tej serii, wydaje mi sie, że wyczerpałem temat samochodów rajdowych. W tym materiale zamieściłem te, które nie dostały sie na główną a są jednak bardzo istotne (131, A110) oraz te, które ciągle odkładałem na później. Bardzo prosze o dzielenie sie opiniami na temat tej serii, może uważacie, że coś ominąłem.
    Fiat 125P MonteCarlo - jeden z wielu rajdowych Fiatów 125

    Polonez 2000Rally Grupy B - podobnie jak w przypadku Fiata to zaledwie jedna z wielu rajdowych wersji

    Fiat 131 Abarth - 4 MŚ konstruktorów(1977-1980), 2 MŚ kierowców (1978,1980)

    Reanault Alpine a110 - MŚ w sezonie 1973

    Fiat Abarth 850 następca rajdowych 500, 595, 600 i bliźniak Steyr-Puch 850, którym jeździł min. Sobiesław Zasada


    To już koniec tej serii, wydaje mi sie, że wyczerpałem temat samochodów rajdowych. W tym materiale zamieściłem te, które nie dostały sie na główną a są jednak bardzo istotne (131, A110) oraz te, które ciągle odkładałem na później. Bardzo prosze o dzielenie sie opiniami na temat tej serii, może uważacie, że coś ominąłem.
    23 czerwca 2014, 19:08 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Marian Bień, Krzysztof Hołowczyc, Maciej Stawowiak, Maciej Wisławski, Sobiesław Zasada, Ryszard Żyszkowski.
    26 marca 2014, 1:14 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    7 wspaniałych i rekordowy Polski Fiat 125P – Krótki opis rekordu. 

Kierowcy: Sobiesław Zasada, Andrzej Jaroszewicz, Marek Varisella, Robert Mucha, Ryszard Nowicki, Andrzej Aromiński i Jerzy Dobrzański w roku 1973 pobili rekord wytrzymałości i szybkości samochodem: Polski Fiat 125p. Fiat z żerańskiej fabryki FSO pobił trzy rekordy:
1.Na dystansie 25 tys. km ze śr. pręd. 138,08 km/h 
2.Na dystansie 25 tys. mil ze śr. pręd. 138,18 km/h
3.Na dystansie 50 tys. km ze śr. pręd. 138,27 km/h.      

Za tor posłużyła poniemiecka autostrada pomiędzy Legnicą, a Wrocławiem.
    Krótki opis rekordu.

    Kierowcy: Sobiesław Zasada, Andrzej Jaroszewicz, Marek Varisella, Robert Mucha, Ryszard Nowicki, Andrzej Aromiński i Jerzy Dobrzański w roku 1973 pobili rekord wytrzymałości i szybkości samochodem: Polski Fiat 125p. Fiat z żerańskiej fabryki FSO pobił trzy rekordy:
    1.Na dystansie 25 tys. km ze śr. pręd. 138,08 km/h
    2.Na dystansie 25 tys. mil ze śr. pręd. 138,18 km/h
    3.Na dystansie 50 tys. km ze śr. pręd. 138,27 km/h.

    Za tor posłużyła poniemiecka autostrada pomiędzy Legnicą, a Wrocławiem.
    25 stycznia 2014, 19:41 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sobiesław Zasada –
    25 października 2013, 21:05 przez audiol12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Fiat 125p Monte Carlo – W celu wdrożenia nowego modelu do sportu samochodowego utworzono w roku 1971 przy FSO Ośrodek Sportu Samochodowego. Pierwszy start 125p w Rajdzie Monte Carlo miał miejsce w 1971 roku, z dwóch polskich załóg żadna nie ukończyła zmagań. Rok później zespół fabryczny wziął udział w Rajdzie Monte Carlo. Załoga złożona z Roberta Muchy i Lecha Jaworowicza zajęła w klasyfikacji generalnej 24 pozycję, Sobiesław i Ewa Zasada nie ukończyli rajdu z powodu awarii tylnej osi.
W Monte Carlo 1973 kierujący 125p Robert Mucha zajął 35 miejsce w klasyfikacji generalnej, oprócz niego startowały także załogi: Marian Bień i Janusz Wojtyna (41 w klasyfikacji generalnej), Andrzej Jaroszewicz i Andrzej Szulc oraz Maciej Stawowiak i Lech Jaworowicz (nie ukończyli rajdu - awaria silnika).
Na Rajd Monte Carlo 1975 przybyło sześć załóg kierujących Polskimi Fiatami 125p. Maciej Stawowiak z Janem Czyżykiem zajęli 12 pozycję w klasyfikacji generalnej, Marian Bień z Andrzejem Turczyńskim zaś 16. Pozostałe cztery załogi nie ukończyły rajdu. Dwa lata później udział w zawodach wzięły trzy polskie drużyny, żadna z nich nie ukończyła rajdu.
    W celu wdrożenia nowego modelu do sportu samochodowego utworzono w roku 1971 przy FSO Ośrodek Sportu Samochodowego. Pierwszy start 125p w Rajdzie Monte Carlo miał miejsce w 1971 roku, z dwóch polskich załóg żadna nie ukończyła zmagań. Rok później zespół fabryczny wziął udział w Rajdzie Monte Carlo. Załoga złożona z Roberta Muchy i Lecha Jaworowicza zajęła w klasyfikacji generalnej 24 pozycję, Sobiesław i Ewa Zasada nie ukończyli rajdu z powodu awarii tylnej osi.
    W Monte Carlo 1973 kierujący 125p Robert Mucha zajął 35 miejsce w klasyfikacji generalnej, oprócz niego startowały także załogi: Marian Bień i Janusz Wojtyna (41 w klasyfikacji generalnej), Andrzej Jaroszewicz i Andrzej Szulc oraz Maciej Stawowiak i Lech Jaworowicz (nie ukończyli rajdu - awaria silnika).
    Na Rajd Monte Carlo 1975 przybyło sześć załóg kierujących Polskimi Fiatami 125p. Maciej Stawowiak z Janem Czyżykiem zajęli 12 pozycję w klasyfikacji generalnej, Marian Bień z Andrzejem Turczyńskim zaś 16. Pozostałe cztery załogi nie ukończyły rajdu. Dwa lata później udział w zawodach wzięły trzy polskie drużyny, żadna z nich nie ukończyła rajdu.
    6 maja 2013, 15:42 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1