Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    Żeby sztywna była furka, furce musi znaleźć się rozpórka – Rozpórki z Benson pro do MKIII
    Rozpórki z Benson pro do MKIII
    Ford Focus Sport TDCI SV – Mój pierwszy samochód. Tu setup letni, aktualnie zimowy, a felgi oddane do renowacji. W planach rozpórki na przód i tył (niżej nie zejdę bo 10 cm nad glebą to dla mnie i tak nisko). FOKA w pakiecie SPORT TDCI SV
    Mój pierwszy samochód. Tu setup letni, aktualnie zimowy, a felgi oddane do renowacji. W planach rozpórki na przód i tył (niżej nie zejdę bo 10 cm nad glebą to dla mnie i tak nisko). FOKA w pakiecie SPORT TDCI SV
    2 marca 2016, 1:02 przez ~marcin92b | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    VW Jetta mk2 Rat-Style – Mój własny projekt. Jetta mk2 1989r 1.8 + podtlenek lpg 90KM. Zawieszenie sportowo-obnizające, 3 rozpórki, wydech przelotowy i końcowy remusa. Orginalny niebieski kolor tapicerki, pomalowana bezbarwnym na korozję. Felgi z tego co na nich przeczytałem są z 1979r co mnie bardzo zdziwiło i podobno są od starej Alfy Romeo. Jak będzie się podobało oczywiście wstawię więcej zdjęć jak wygląda z tyłu i w środku.
    Mój własny projekt. Jetta mk2 1989r 1.8 + podtlenek lpg 90KM. Zawieszenie sportowo-obnizające, 3 rozpórki, wydech przelotowy i końcowy remusa. Orginalny niebieski kolor tapicerki, pomalowana bezbarwnym na korozję. Felgi z tego co na nich przeczytałem są z 1979r co mnie bardzo zdziwiło i podobno są od starej Alfy Romeo. Jak będzie się podobało oczywiście wstawię więcej zdjęć jak wygląda z tyłu i w środku.
    Aktualizacja – Rozpórki poszły w srebro.
Dodatkowo na pokrywy znów wskoczyły srebrne elementy. Teraz tak to się prezentuje.
    Rozpórki poszły w srebro.
    Dodatkowo na pokrywy znów wskoczyły srebrne elementy. Teraz tak to się prezentuje.
    12 sierpnia 2014, 19:54 przez zolansky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    Własne

    Corsa  3V6 projekt – Po wypolerowaniu kolektora 
Ssącego, w  poniedziałek montaż rozpórki, również polerowanej. Wygląda znacznie lepiej!
    Po wypolerowaniu kolektora
    Ssącego, w poniedziałek montaż rozpórki, również polerowanej. Wygląda znacznie lepiej!
    18 lipca 2014, 22:23 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    moje

    Jak jest, a jak było. – Myślę czy nie zmienić rozpórki spowrotem na czarną.
    Myślę czy nie zmienić rozpórki spowrotem na czarną.
    2 kwietnia 2014, 22:11 przez Yojimbo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Kolejna odsłona BEE'CZY – Od maja trochę się zmieniło...
Felgi i dodatki zmieniły kolor, silnik przeżył mały remont, nowy wydech na dwóch tłumikach od RM, polerka pokrywy zaworów i alternatora, gumy zawieszenia zmienione, wleciały poliuretany, przód dostał rozpórki w kolorze felg.
Dopiero rok prac za mną, czeka mnie blacharka i audio. Na pewno będzie niżej!
    Od maja trochę się zmieniło...
    Felgi i dodatki zmieniły kolor, silnik przeżył mały remont, nowy wydech na dwóch tłumikach od RM, polerka pokrywy zaworów i alternatora, gumy zawieszenia zmienione, wleciały poliuretany, przód dostał rozpórki w kolorze felg.
    Dopiero rok prac za mną, czeka mnie blacharka i audio. Na pewno będzie niżej!
    7 października 2013, 20:31 przez Mankitifika (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Znane już tutaj e36 – Bliżej przedstawione:
- 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
- kolektor ssący od m50
- przerobiony układ dolotowy powietrza
- zwiększone ciśnienie paliwa
- lekkie koło zamachowe
- sprzęgło "spiek"
- blokada tylnego dyfra
- dodatkowy wentylator chłodnicy
- przerobiony układ wydechowy
- zwiększony kąt pochylenia kół przednich
- zwiększony promień skrętu
- zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
- zawieszenie z regulacja twardości
- klatka bezpieczeństwa
- rozpórki kielichów
- fotele kubełkowe
- hydrauliczny ręczny
- nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
- kierownica z odsadzeniem
- maska i klapa z laminatu
- poszerzone nadkola
    Bliżej przedstawione:
    - 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
    - kolektor ssący od m50
    - przerobiony układ dolotowy powietrza
    - zwiększone ciśnienie paliwa
    - lekkie koło zamachowe
    - sprzęgło "spiek"
    - blokada tylnego dyfra
    - dodatkowy wentylator chłodnicy
    - przerobiony układ wydechowy
    - zwiększony kąt pochylenia kół przednich
    - zwiększony promień skrętu
    - zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
    - zawieszenie z regulacja twardości
    - klatka bezpieczeństwa
    - rozpórki kielichów
    - fotele kubełkowe
    - hydrauliczny ręczny
    - nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
    - kierownica z odsadzeniem
    - maska i klapa z laminatu
    - poszerzone nadkola
    23 czerwca 2013, 20:39 przez Ania (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    E36 M3 GT – GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
    Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
    Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
    Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
    W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    9 kwietnia 2013, 20:07 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Civic TURBO – Honda Civic Sedan (ES) 

Silnik: 
K20 z Civic Type-R
Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
Zawory 1mm większe Supertech

Układ paliwowy:
Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

Układ dolotowy 
Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

Układ wydechowy 
3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

Elektronika 
Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

Chłodzenie:
Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

Skrzynia biegów: 
krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

Zawieszenie:
Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

Hamulce:
Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

Dodatki: 
Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
Chłodzenie IC – system NOS Highpower
Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

Wnętrze:
Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata, 

Koła:
Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

System Audio: 
2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

Hamownia
wynik 709KM
    Honda Civic Sedan (ES)

    Silnik:
    K20 z Civic Type-R
    Turbo w specyfikacji Full Race, Garrett
    Kute tłoki CP, Korbowody Pauter, Tuleje Golden Eagle, Zwiększona pojemność do 2.2Litr
    Sprężynki zaworowe TODA Racing, Szpilki głowicy ARP, Uszczelka pod głowice Cometic
    Zawory 1mm większe Supertech

    Układ paliwowy:
    Wtryski RC 1000CC, listwa paliwowa AEM, Pompa paliwa Aeromotive A1000, Regulator paliwa Aeromotive, filtr paliwa Aeromotive, cały układ paliwowy zrobiony na nowo, zbrojone przewody większej średnicy, wyspawany zbiornik paliwa pod autem z blachy kwasoodpornej.

    Układ dolotowy
    Kolektor dolotowy RBC-JDM , Duża przepustnica 70mm Spoon , stożek HKS, dwa zawory upustowe HKS SSQV, turbo , Intercooler Full Race

    Układ wydechowy
    3 cale, kolektor wydechowy Full Race, końcowy tłumik karbonowy Megan Racing, wastegate Tial

    Elektronika
    Hondata Kpro, 3barowy map sensor, wskaźniki AEM AFR, boost controller, temp oleju itp STRI Racing, Lap timer AIM

    Chłodzenie:
    Chłodnica Koyo, wentylatory Spal, chłodnica oleju Greddy

    Skrzynia biegów:
    krótsze 4,5,6 bieg, zmienione przełożenie główne, szpera płytkowa, wymienione wszystkie łożyska,
    Sprzęgło dwutarczowe Clutchmaster FX700, półosie na 1000 koni Driveshaftshop

    Zawieszenie:
    Gwint Tein super Street z EDFC (elektroniczna regulacja twardości), rozpórki Megan Racing, wahacze tylne Megan Racing, poduszki silnika Hasport, tuleje zawieszenia Energy Suspension

    Hamulce:
    Big brake kit D2 Racing przód i tył, ręczny hydrauliczny D2 Racing

    Dodatki:
    Vacuum box Golden Eagle, oil catch tank Cusco, Korek oleju Greddy
    Chłodzenie IC – system NOS Highpower
    Xenon, tylne lampy LED, ospoilerowanie i wiele wiele innych
    nowe plastiki wnętrza, nowe listwy ozdobne, podświetlenie wnętrza bagażnika i podwozia na niebiesko

    Wnętrze:
    Fotel kubełkowy Recaro, cały środek obszyty alcantarą, kierownica Soarco, pasy Takata,

    Koła:
    Felgi 18” Tenzo Racing, opony Toyo R888

    System Audio:
    2 wzmacniacze BRAX 2400.2, 2 wzmacniacze Helix XXL, 2szt Brax Cap 1F, Sub Brax Matrix 10.1, 3way Brax matrix, Clarion HX-D2, Akumulator Hollywood, okablowanie Eagle-Cable, zabudowa bagażnika, panele custom. To tylko drobna część wszystkich modyfikacji.

    Hamownia
    wynik 709KM
    8 maja 2012, 20:45 przez DanielTel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1