Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    VW Golf mk4 1.8T 200hp – Oto moje maleństwo które jest bazą mojego projektu na daily ale też na zloty będzie jeżdzone. Plany jakie będą zrealizowanie to na pewno wejdzie air ride, zderzaczki od r32, modyfikacja wnętrze jednym z większych elementów to rollbar i wiele innych. Jak narazie jest 200 kunia ale to się zmieni ;) będzie więcej. Dużo pracy ale dla efektu warto :D
    Oto moje maleństwo które jest bazą mojego projektu na daily ale też na zloty będzie jeżdzone. Plany jakie będą zrealizowanie to na pewno wejdzie air ride, zderzaczki od r32, modyfikacja wnętrze jednym z większych elementów to rollbar i wiele innych. Jak narazie jest 200 kunia ale to się zmieni ;) będzie więcej. Dużo pracy ale dla efektu warto :D
    Owner: Cinek
    Car: Opel Astra G Bertone
    Engine: V6 2,5 Turbo 348HP/502NM
    Exterior: Bertone bodykit and carbon details
    Interior: leather and alcantara seats Recaro, seatbelts Sparco, gauge Shadow, Rollbar,
    Suspension: Air Ride system
    Wheels: 18"KZ 270, hankook tires
    more about car: www.facebook.com/BertoneV6Turbo
    8 października 2017, 12:34 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    OWNER: Maślak
    CAR: Golf MK2 GTI 1989
    WHEELS and TIRES: Eta Beta Turbo front 8,5" 195/40/17nankang, rear 9,5" 215/35/17 Falken, brakes 312mm Audi S3
    SUSPENSION: FK coilovers, fully equiped with poly bushes.
    EXTERIOR: Black Rallye front, g60 wheel arches, pop out Happich rear windows, usa style.
    INTERIOR: Porsche GT3 seats (leather, alcantara, carbon), rollbar HEIGO, dashboard Corrado.
    ENGINE: 2.8 VR6, turbo Garrett GT35, injectors 630cc, wastegate TIAL,Bov HKS, transmission 6gang R32, exhaust 2,75", FMIC. Carmasters tuning.
    472PS 682 Nm
    music: Lucian X Remmi - Bobby K
    16 sierpnia 2015, 20:24 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Ferrari F40 Barchetta – Jedyny egzemplarz stworzony na bazie F40 LM. Oprócz odciętego dachu ma inne zawieszenie, nowy układ chłodzący, układ wydechowy i został zamontowany rollbar. No i mniejszą szybę.
    Jedyny egzemplarz stworzony na bazie F40 LM. Oprócz odciętego dachu ma inne zawieszenie, nowy układ chłodzący, układ wydechowy i został zamontowany rollbar. No i mniejszą szybę.
    "Alpina" 330Ci "Blue Blood" by Santino – Znana zapewne większości e46, w nieco innej odsłonie. W środku zamiast skór zagościły kubełki i rollbar.
    Znana zapewne większości e46, w nieco innej odsłonie. W środku zamiast skór zagościły kubełki i rollbar.
    26 września 2014, 0:48 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    - Silnik K20A2
    - Komora silnika WIRE TUCK
    - Customowy układ dolotowy
    - Przelotowy układ wydechowy 2"
    - Zawieszenie gwintowane KW Variant 1
    - Alufelgi RIAL F1 17x8.5J z oponami Nankang 195/40/17
    - Przedna i tylna dokładka zderzaka w stylu MUGEN
    - Rollbar we wnętrzu
    - Fotele kubełkowe Bimarco Expert
    - Pasy bezpieczeństwa TAKATA
    - Kierownica MOMO z systemem szybkiego demontażu D1SPEC
    9 lutego 2014, 22:41 przez patryk105s (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Motoryzacyjny rollbar do piwa –
    7 października 2012, 18:40 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1