Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 5 takich materiałów
    Bo prawdziwą przyjaźń – nie rozdzieli pieniądz, kobiety czy marka samochodu, ona trwać będzie wiecznie! Miła niespodzianka na spontanie i pogaduchy z kolegą 	kitt2496 w jego rodzinnych stronach.
    Nie rozdzieli pieniądz, kobiety czy marka samochodu, ona trwać będzie wiecznie! Miła niespodzianka na spontanie i pogaduchy z kolegą kitt2496 w jego rodzinnych stronach.
    Oldschool - BMW E30 – Mimo iż jest w podkładzie jeszcze nie cala, bardzo chciałem zobaczyć tył bez rdzy + chrom. Mówią czas to pieniądz, a mi czasu nie starcza a kasy brakuje, ale mimo to niektóre rzeczy nic nie kosztują i warto je robić. Chrom i lampy przepolerowane, dlatego założyłem, żeby zobaczyć jak będą się prezentować na aucie po 28 latach. To co się zmieniło od kupna to:
- Nowa blacha ( zero rdzy )
- wyprane wnętrze 
- polerka lamp i chromów
- po części w podkładzie
- rozebrana i przygotowana do podkładowania
- zrobiony układ hamulcowy 
- wyczyszczone wszystkie plastiki 
- zakonserwowany bagażnik
- wyprane wnętrze bagażnika
- odnowione zestarzałe plastiki z zewnątrz ( nie wszystkie jeszcze )

Zachęcam do obejrzenia też projektu na FB (link podany w źródle), cały czas się coś dzieje. Bardzo mile widziane komentarze.
    Mimo iż jest w podkładzie jeszcze nie cala, bardzo chciałem zobaczyć tył bez rdzy + chrom. Mówią czas to pieniądz, a mi czasu nie starcza a kasy brakuje, ale mimo to niektóre rzeczy nic nie kosztują i warto je robić. Chrom i lampy przepolerowane, dlatego założyłem, żeby zobaczyć jak będą się prezentować na aucie po 28 latach. To co się zmieniło od kupna to:
    - Nowa blacha ( zero rdzy )
    - wyprane wnętrze
    - polerka lamp i chromów
    - po części w podkładzie
    - rozebrana i przygotowana do podkładowania
    - zrobiony układ hamulcowy
    - wyczyszczone wszystkie plastiki
    - zakonserwowany bagażnik
    - wyprane wnętrze bagażnika
    - odnowione zestarzałe plastiki z zewnątrz ( nie wszystkie jeszcze )

    Zachęcam do obejrzenia też projektu na FB (link podany w źródle), cały czas się coś dzieje. Bardzo mile widziane komentarze.
    Tyły moich dwóch starych aut – Jeszcze w Szwajcarii tuż po zakupie, a przed wysłaniem do kraju. Opel Kadett 1,6 SR, 90 koni 3 drzwi,  z bajerów miał fotele Recaro, spryskiwacze świateł, alufelgi i szklany szyberdach. Z tego, co pamiętam całkiem rozbudowane zegary miał (pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem były wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika, ładowania i ciśnienia oleju). Rocznik auta 1983. Audi 80 - rocznik 1979. Miało 3 kolory (przeważał srebrny, choć niekoniecznie), na tyle plakietek od każdego właściciela po kilka, wersja GLS, czyli bieda totalna. Za to miał silnik 1,6 75 koni, który był wymieniony rok wcześniej i miał 15 000 przebiegu. Niemniej w Szwajcarii wszedł obowiązek katalizatorów i takie autka schodziły wtedy (rok 1992/93) za psi pieniądz. Niemniej Audi kochałem, pomimo tego, że tylnych drzwi z zewnątrz się nie dało otworzyć, a jedynym bajerem w aucie były ekonomizer i niebieska tapicerka. Zamiast obrotomierza zegarek, który chodził kiedy mu się przypomniało. To były fajne czasy. Gdzieś jeszcze powinienem znaleźć foto furaczy od przodu.
    Jeszcze w Szwajcarii tuż po zakupie, a przed wysłaniem do kraju. Opel Kadett 1,6 SR, 90 koni 3 drzwi, z bajerów miał fotele Recaro, spryskiwacze świateł, alufelgi i szklany szyberdach. Z tego, co pamiętam całkiem rozbudowane zegary miał (pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem były wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika, ładowania i ciśnienia oleju). Rocznik auta 1983. Audi 80 - rocznik 1979. Miało 3 kolory (przeważał srebrny, choć niekoniecznie), na tyle plakietek od każdego właściciela po kilka, wersja GLS, czyli bieda totalna. Za to miał silnik 1,6 75 koni, który był wymieniony rok wcześniej i miał 15 000 przebiegu. Niemniej w Szwajcarii wszedł obowiązek katalizatorów i takie autka schodziły wtedy (rok 1992/93) za psi pieniądz. Niemniej Audi kochałem, pomimo tego, że tylnych drzwi z zewnątrz się nie dało otworzyć, a jedynym bajerem w aucie były ekonomizer i niebieska tapicerka. Zamiast obrotomierza zegarek, który chodził kiedy mu się przypomniało. To były fajne czasy. Gdzieś jeszcze powinienem znaleźć foto furaczy od przodu.
    3 marca 2014, 20:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Przez Wypadek Roberta straciliśmy polski diament w F1. Ale najważniejsze że przeżył i wraca do formy. Brakuje mi takich chwil i wypowiedzi osobiście będę wierzył w jego powrót do F1 do kiedy sam Robert oficjalnie nie potwierdzi ze powrót do F1 jest niemożliwy. Mam tylko 17 lat ale dzięki temu człowiekowi zacząłem oglądać i interesować się królową sportów motorowych. Oglądam wszystkie wyścigi od 2008 roku choć wszystkich nie pamiętam to w głowie zostają te pięknie chwile w których Robert stał na podium . jazda przy barierach w Monaco, Wygrana w Montrealu 2008 ale też i te smutne wypadek w Kanadzie 2007 i kraksa z Vettelem w 2009 , I awaria tylnego mostu na Silverstone w 2010 . Bez Roberta formuła jeden straciła bardzo wiele teraz w F1 rządzi pieniądz a nie talent. Ale najważniejsze jest to że jeśli Robert wyleczy rękę to nie mam wątpliwości co do tego że znajdzie posadę w F!
    14 grudnia 2012, 13:20 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1