Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Kierowca dostawczaka wyhamowuje ciężarówkę na ekspresówce. Najprawdopodobniej przyczyną całego zamieszania była zmiana pasa przez autora podczas mijania auta na poboczu.

    21.09.2023 S1, tuż przed zjazdem na lotnisko Pyrzowice.
    30 września 2023, 21:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Autor nagrania wie doskonale, że popełniał szereg wykroczeń puszczając się w pogoń za nieroztropnym kierującym. Ale ocenił sytuację - nie wyprzedzał na ślepo - obserwował przedpole na pasach i na skrzyżowaniach. Dlaczego doszło do zawrotki i zatrzymania tamtego kierującego? Reakcja na dosyć nietypową sytuację - noc (w zasadzie nad ranem) - światła wszystkich pojazdów o tej porze zlewają się w jedną świetlną kulę, wyprzedzający nie miał światła mijania prawego, tylko postojówkę, której nie było widać. Wyprzedzający został zauważony w momencie jak znalazł się w zasięgu świateł mijania autora nagrania. Odbicie, kontra, gdzieś tylne prawe koło złapało piasek na poboczu, auto postawiło bokiem, kontra i udało się nie wpaść na niewinnego kierującego (ten ostatni pojazd). Wyprzedzający - nawet nie zwolnił, nie zainteresował się. Autor nagrania wycedziłby w niewinnego kierującego z ostatniego auta - nawet by się nie zainteresował. Nawet nie zainteresowałby się gdyby autor nagrania poszedł w rów. Odjechał jak gdyby nigdy nic. I to spowodowało, że autor nagrania z buzującą adrenaliną postanowił przeprowadzić rozmowę z niefrasobliwym kierującym. Beztroski kierujący ze łzami w oczach przepraszał autora nagrania.
    13 listopada 2022, 12:00 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Odcinek niemal świąteczny bo z "choinką". Zwarcie w tylnych lampach czyli świecenie się świateł mijania w rytm kierunkowskazu (przysłowiowa "choinka", "dyskoteka") to częsty widok na naszych drogach. Zobacz jak na przykładzie fiata punto poradzić sobie z tą usterką.
    28 listopada 2017, 19:26 przez ~BrzozA | Do ulubionych | Skomentuj
    Krótko i na temat
    25 stycznia 2017, 20:14 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Katastrofa – Jadąc trasą 7 w kierunku warszawy okolice Mławy. Był piękny słoneczny niedzielny dzień, lecimy ekipą do wa-wy na asfalcie jakieś pozostałości po remontach (piach, kamyki itp.) lecę za jakąś skakanką z lawetą za której strasznie sypało tym piachem z asfaltu, nie było możliwości bezpiecznego wyprzedzania więc wydłużyłem dystans od ciężarówki. Słońce oślepia mnie w przednią szybę podczas mijania z jakimś samochodem zauważyłem jak leci coś z pod jego kół. Sekunda później i pewnie przeleciała by przez boczną szybę masakra. Szkoda szybki bo oryginał był.
    Jadąc trasą 7 w kierunku warszawy okolice Mławy. Był piękny słoneczny niedzielny dzień, lecimy ekipą do wa-wy na asfalcie jakieś pozostałości po remontach (piach, kamyki itp.) lecę za jakąś skakanką z lawetą za której strasznie sypało tym piachem z asfaltu, nie było możliwości bezpiecznego wyprzedzania więc wydłużyłem dystans od ciężarówki. Słońce oślepia mnie w przednią szybę podczas mijania z jakimś samochodem zauważyłem jak leci coś z pod jego kół. Sekunda później i pewnie przeleciała by przez boczną szybę masakra. Szkoda szybki bo oryginał był.
    Zegary Passat B3 Podświetlenie LED, negatyw wyświetlacza, dioda informująca o włączonych światłach – Zegary Passat B3 Podświetlenie niebieskie LED + negatyw wyświetlacza z podświetleniem białym + dioda pomarańczowa informująca o włączonych światłach mijania.
    Zegary Passat B3 Podświetlenie niebieskie LED + negatyw wyświetlacza z podświetleniem białym + dioda pomarańczowa informująca o włączonych światłach mijania.
    Motokilerze ustaw światła mijania! – Nie zapominajcie o tym. To jest bardzo irytujące gdy ktoś oślepia nas światłami mijania.

Regulację można zrobić np. pod supermarketem.

Najlepiej aby auto było obciążone średnim przewidywanym obciążeniem, natomiast potencjometr od regulacji świateł podniesiony maksymalnie do góry, aby w przypadku załadowania bagażnika można był obniżyć kąt świecenia świateł.
    Nie zapominajcie o tym. To jest bardzo irytujące gdy ktoś oślepia nas światłami mijania.

    Regulację można zrobić np. pod supermarketem.

    Najlepiej aby auto było obciążone średnim przewidywanym obciążeniem, natomiast potencjometr od regulacji świateł podniesiony maksymalnie do góry, aby w przypadku załadowania bagażnika można był obniżyć kąt świecenia świateł.
    12 listopada 2014, 22:22 przez m57 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Pozycyjne - LED 7 SMD;
    Mijania - Xenon 6000K;
    Długie - Osram H7 COOL BLUE INTENSE
    26 czerwca 2014, 11:40 przez bazzzyl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)