Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 256 takich materiałów
    Najczęstsze problemy techniczne motocykli Kawasaki – Motocykle Kawasaki, produkowane od lat 50. ubiegłego wieku w Japonii, cieszą się pozytywnymi opiniami. Wielu fanów motoryzacji jest przekonanych, że motocykle Kawasaki są solidnie zbudowane, wydajne i trwałe.
Użytkownicy doceniają solidność i jakość tych maszyn, ale jednak zauważają, że w przypadku niezawodności dużo zależy od modelu, rocznika, a także od tego, jak dany egzemplarz jest użytkowany. Jakie więc problemy techniczne trapią te maszyny i z jakich powodów motocykliści zmuszeni są korzystać z pomocy serwisu?
Historia Kawasaki
Motocykle Kawasaki są produkowane przez japońską firmę Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Innowacyjne projekty i wydajne silniki sprawiły, że marka szybko zajęła wysoką pozycję na rynku i wciąż wprowadza nowe modele. Dopracowane przez inżynierów innowacje technologiczne zapewniają komfort z jazdy, większe bezpieczeństwo, ale także dają sporo frajdy miłośnikom mocnych wrażeń na całym świecie.
Co ciekawe, Kawasaki Heavy Industries produkuje również lokomotywy, statki, samoloty, urządzenia przemysłowe i produkty elektroniczne. A jednak to właśnie motocykle są najbardziej rozpoznawalne, nawet wśród osób, które nie interesują się motoryzacją. I chociaż Kawasaki ma nawet wkład w wyścigi motocyklowe, także produkty tej marki od czasu do czasu mogą sprawić kłopot użytkownikom.
Od czego zależą problemy z motocyklami Kawasaki?
Zawsze należy pamiętać, że według jednych użytkowników motocykl może być niezawodny, a inni mogą mieć negatywne doświadczenia z daną marką lub konkretnym modelem. Dużo jednak zależy od warunków użytkowania, od tego, jak motocykl jest eksploatowany, czy przechodzi regularne serwisy, jakie części są używane do jego naprawiania i kto zajmuje się naprawą oraz serwisem. I te czynniki dotyczą każdego pojazdu, bo dbałość o motocykl zwiększa jego trwałość. Tutaj sprawdza się powiedzenie: „jak dbasz, tak masz”.
Jednak przed zakupem motocykla, zwłaszcza używanego, a tym bardziej ze znacznym przebiegiem, należy poczytać recenzje i opinie innych użytkowników modelu, przeprowadzić wstępne badanie rynku oraz przejrzeć książkę serwisową, jeśli sprzedawca motocykla używanego taką prowadził.
Kawasaki — problemy techniczne
Problemy techniczne, z jakimi mierzą się właściciele motocykli Kawasaki, to między innymi:
- Problemy z układem elektrycznym
Dotyczą one zwłaszcza starszych modeli. Zwarcia, awarie alternatora, regulatora napięcia czy problemy z akumulatorem związane są w szczególności z dużym przebiegiem pojazdu. Regeneracja podzespołów lub ich wymiana może zapobiec poważnym awariom.
- Awarie układu chłodzenia
Do najczęściej występujących należą: wycieki płynu chłodniczego, uszkodzenia termostatu, uszkodzenia pompy wodnej i przegrzewanie się silnika.
- Problemy z układem paliwowym
Jeśli silnik nie chce się uruchomić, pracuje niestabilnie, nagle gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, możliwe, że wymaga czyszczenia wtryskiwaczy, regulacji zaworów, wymiany pompy paliwa albo regulacji lub lepszej mieszanki paliwowej.
- Usterki mechaniczne
Te obejmują zużycie elementów układu napędowego: łańcucha, zębatki, hamulców. To także uszkodzenia układu zawieszenia, wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym.
- Problemy z elektroniką i systemami sterowania
Motocykle są coraz bardziej zaawansowane, a elektronika, nawet nowoczesna, bywa zawodna. Awarie więc dotyczą czujników, systemu ABS, kontroli trakcji albo immobilizera.
- Problemy z silnikiem
Wycieki oleju, problemy z kompresją, zużycie zaworów lub popychaczy, usterki sprzęgła czy inne problemy — jeśli pojawią się jakiekolwiek niepokojące zachowania czy dźwięki dobiegające z silnika, należy jak najszybciej oddać motocykl do sprawdzonego serwisu.
Zapobieganie awariom
Warto podkreślić, że wielu wyżej wymienionym problemom można skutecznie zapobiec, po prostu dbając o swój pojazd. Warto regularnie, najlepiej przed i po sezonie, zgłosić się do autoryzowanego serwisu, w którym motocykl zostanie poddany przeglądowi, a zużyte części czy płyny zostaną wymienione.
Profesjonalnym serwisem motocykli Kawasaki jest MFA, Motocyklowa Fabryka Adrenaliny, w której mechanicy doskonale znający markę, zapewniają szybką i skuteczną naprawę.

    Motocykle Kawasaki, produkowane od lat 50. ubiegłego wieku w Japonii, cieszą się pozytywnymi opiniami. Wielu fanów motoryzacji jest przekonanych, że motocykle Kawasaki są solidnie zbudowane, wydajne i trwałe.

    Użytkownicy doceniają solidność i jakość tych maszyn, ale jednak zauważają, że w przypadku niezawodności dużo zależy od modelu, rocznika, a także od tego, jak dany egzemplarz jest użytkowany. Jakie więc problemy techniczne trapią te maszyny i z jakich powodów motocykliści zmuszeni są korzystać z pomocy serwisu?

    Historia Kawasaki

    Motocykle Kawasaki są produkowane przez japońską firmę Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Innowacyjne projekty i wydajne silniki sprawiły, że marka szybko zajęła wysoką pozycję na rynku i wciąż wprowadza nowe modele. Dopracowane przez inżynierów innowacje technologiczne zapewniają komfort z jazdy, większe bezpieczeństwo, ale także dają sporo frajdy miłośnikom mocnych wrażeń na całym świecie.

    Co ciekawe, Kawasaki Heavy Industries produkuje również lokomotywy, statki, samoloty, urządzenia przemysłowe i produkty elektroniczne. A jednak to właśnie motocykle są najbardziej rozpoznawalne, nawet wśród osób, które nie interesują się motoryzacją. I chociaż Kawasaki ma nawet wkład w wyścigi motocyklowe, także produkty tej marki od czasu do czasu mogą sprawić kłopot użytkownikom.

    Od czego zależą problemy z motocyklami Kawasaki?

    Zawsze należy pamiętać, że według jednych użytkowników motocykl może być niezawodny, a inni mogą mieć negatywne doświadczenia z daną marką lub konkretnym modelem. Dużo jednak zależy od warunków użytkowania, od tego, jak motocykl jest eksploatowany, czy przechodzi regularne serwisy, jakie części są używane do jego naprawiania i kto zajmuje się naprawą oraz serwisem. I te czynniki dotyczą każdego pojazdu, bo dbałość o motocykl zwiększa jego trwałość. Tutaj sprawdza się powiedzenie: „jak dbasz, tak masz”.

    Jednak przed zakupem motocykla, zwłaszcza używanego, a tym bardziej ze znacznym przebiegiem, należy poczytać recenzje i opinie innych użytkowników modelu, przeprowadzić wstępne badanie rynku oraz przejrzeć książkę serwisową, jeśli sprzedawca motocykla używanego taką prowadził.

    Kawasaki — problemy techniczne

    Problemy techniczne, z jakimi mierzą się właściciele motocykli Kawasaki, to między innymi:

    - Problemy z układem elektrycznym

    Dotyczą one zwłaszcza starszych modeli. Zwarcia, awarie alternatora, regulatora napięcia czy problemy z akumulatorem związane są w szczególności z dużym przebiegiem pojazdu. Regeneracja podzespołów lub ich wymiana może zapobiec poważnym awariom.

    - Awarie układu chłodzenia

    Do najczęściej występujących należą: wycieki płynu chłodniczego, uszkodzenia termostatu, uszkodzenia pompy wodnej i przegrzewanie się silnika.

    - Problemy z układem paliwowym

    Jeśli silnik nie chce się uruchomić, pracuje niestabilnie, nagle gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, możliwe, że wymaga czyszczenia wtryskiwaczy, regulacji zaworów, wymiany pompy paliwa albo regulacji lub lepszej mieszanki paliwowej.

    - Usterki mechaniczne

    Te obejmują zużycie elementów układu napędowego: łańcucha, zębatki, hamulców. To także uszkodzenia układu zawieszenia, wycieki oleju, problemy z układem hamulcowym.

    - Problemy z elektroniką i systemami sterowania

    Motocykle są coraz bardziej zaawansowane, a elektronika, nawet nowoczesna, bywa zawodna. Awarie więc dotyczą czujników, systemu ABS, kontroli trakcji albo immobilizera.

    - Problemy z silnikiem

    Wycieki oleju, problemy z kompresją, zużycie zaworów lub popychaczy, usterki sprzęgła czy inne problemy — jeśli pojawią się jakiekolwiek niepokojące zachowania czy dźwięki dobiegające z silnika, należy jak najszybciej oddać motocykl do sprawdzonego serwisu.

    Zapobieganie awariom

    Warto podkreślić, że wielu wyżej wymienionym problemom można skutecznie zapobiec, po prostu dbając o swój pojazd. Warto regularnie, najlepiej przed i po sezonie, zgłosić się do autoryzowanego serwisu, w którym motocykl zostanie poddany przeglądowi, a zużyte części czy płyny zostaną wymienione.

    Profesjonalnym serwisem motocykli Kawasaki jest MFA, Motocyklowa Fabryka Adrenaliny, w której mechanicy doskonale znający markę, zapewniają szybką i skuteczną naprawę.

    6 maja 2024, 22:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Zastanawiałeś się kiedyś jak zbudowane są motocykle MotoGP? Prędkości osiągane przez te maszyny są absolutnie niewiarygodne. W tym filmie analizuję krok po kroku zaawansowane technologie zastosowane w tych najszybszych jednośladach świata!
    28 kwietnia 2024, 0:11 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 lutego 2024, 7:15 przez Kasuki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/tokasquad

    Bogusław Baran z Pleśnej to prawdziwy entuzjasta motoryzacji. Największym powodem do dumy dla pana Bogusława jest Hot Rod, zbudowany przez niego od podstaw. Prace nad tym oryginalnym pojazdem trwały dwa lata i wymagały zastosowania części z różnych pojazdów - kabiną ze starego ZiŁa, chłodnicą z Ursusa, skrzynią biegów z Lublina, czy silnikiem z GAZ-a 66. Obecnie poszukuje idealnego miejsca, gdzie mógłby wyeksponować swoje dzieła.
    31 stycznia 2024, 20:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziś w odcinku polski Portal Aukcyjny na którym możecie wylicytować auto i nie tylko. Car Arena to nie tylko luxusowe auta ale także maszyny i auta dostawcze.
    Szukasz Auta zapraszam w swoim imieniu na
    www.cararena.pl
    Sprawdź jakie auta są teraz na licytacji i zacznij licytować.
    1 października 2023, 11:37 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    20.06.2023 na morzem Bałtyckim turyści ze zdziwieniem obserwowali wojskowe pojazdy gąsienicowe przemieszczające się pomiędzy plażowiczami.
    PTS-y ( Pływające Transportery Samobieżne ) przejechały przez plażę w Dziwnowie. Widać było na nich żołnierzy w pełnym umundurowaniu, a ich maszyny manewrowały wśród wypoczywających.
    20 czerwca 2023, 23:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dnia 04.05.2023 Lamborghini Huracan Evo warte 1600000 zł rozbiło się w centrum Warszawy.
    Do zdarzenia doszło na ulicy Emilii Plater w Śródmieściu.
    Kierowca nie ogarnął 540 konnej maszyny wchodząc w zakręt.
    Otrzymał 200 złotych mandatu, pojazd zabrała elegancka laweta.
    11 czerwca 2023, 1:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gąsienice gumowe jako niezbędne wyposażenie licznych maszyn budowlanych – Zapewne każdy widział niejednokrotnie gąsienice gumowe, jednak być może nie wszyscy zdają sobie sprawę, czym są te elementy i do czego się je wykorzystuje. Postanowiliśmy zatem wyjaśnić, czym jest gąsienica gumowa, co ją cechuje i kiedy warto z niej skorzystać.
Czym są gąsienice gumowe i czemu się je stosuje?
Gąsienica gumowa to okrągły element w postaci taśmy połączonej końcami. Jest to konstrukcja stanowiąca nieodłączny element wielu systemów jezdnych w rozmaitych maszynach. Najczęściej gąsienice gumowe nakłada się na koła. W konsekwencji pojazd porusza się dzięki napędowi kołowemu, a jednocześnie bezpośredni kontakt z podłożem ma gąsienica, a nie opona. Z tego względu wzrastają możliwości maszyny w zakresie poruszania się po trudnym, grząskim i nierównym terenie. Otóż gąsienice przesuwają się po podłożu, a nie kręcą tak jak koła. Dzięki temu nawet, jeśli teren jest trudny bądź krzywy, gąsienica da sobie radę, dostosowując po prostu swój kształt do aktualnej potrzeby.
W tym artykule skupiamy się na gąsienicach gumowych. Chodzi o element wykonany z gumy, czyli tworzywa sztucznego. Warto w tym miejscu wskazać na istotne rozróżnienie, otóż obok tego typu gąsienic występują też modele metalowe. Cechują się jeszcze większą wytrzymałością, jednak są cięższe, co utrudnia manewrowanie pojazdem oraz sprawia, że do ruchu wymagana jest większa moc. Dlatego też w przypadku największych i najcięższych maszyn stosuje się modele metalowe, natomiast dla tych mniejszych lepsze są gąsienice gumowe. Znajdują one zastosowanie między innymi jako element systemu jezdnego minikoparek, miniładowarek i innych mini wersji klasycznych pojazdów budowlanych.
Czym się kierować, wybierając gąsienice do minikoparek?
Jeśli chcesz nabyć gąsienice gumowe, przy wyborze powinieneś zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii:
 rodzaj zastosowanego tworzywa sztucznego,wymiary elementów,głębokość bieżnika,maksymalne obciążenie,odporność fizyczna i chemiczna.Jak widzisz, nie tak łatwo znaleźć odpowiednie gąsienice do minikoparek. Konieczne jest bowiem zwrócenie uwagi na szereg czynników. Warto skorzystać w tym obszarze z pomocy specjalistów.
Obecnie z gąsienic gumowych korzysta się powszechnie. Są to elementy będące niezbędnym wyposażeniem wielu maszyn, wykorzystywanych głównie podczas pracy na budowie. Mowa o bardzo lekkich konstrukcjach, które jednocześnie wykazują się sporą wytrzymałością zarówno na obciążenia, jak i na działanie rozmaitych czynników zagrażających. Niemniej, aby zrobić użytek z gąsienic do minikoparek czy miniładowarek, trzeba dokonać trafnego wyboru produktu.

    Zapewne każdy widział niejednokrotnie gąsienice gumowe, jednak być może nie wszyscy zdają sobie sprawę, czym są te elementy i do czego się je wykorzystuje. Postanowiliśmy zatem wyjaśnić, czym jest gąsienica gumowa, co ją cechuje i kiedy warto z niej skorzystać.

    Czym są gąsienice gumowe i czemu się je stosuje?

    Gąsienica gumowa to okrągły element w postaci taśmy połączonej końcami. Jest to konstrukcja stanowiąca nieodłączny element wielu systemów jezdnych w rozmaitych maszynach. Najczęściej gąsienice gumowe nakłada się na koła. W konsekwencji pojazd porusza się dzięki napędowi kołowemu, a jednocześnie bezpośredni kontakt z podłożem ma gąsienica, a nie opona. Z tego względu wzrastają możliwości maszyny w zakresie poruszania się po trudnym, grząskim i nierównym terenie. Otóż gąsienice przesuwają się po podłożu, a nie kręcą tak jak koła. Dzięki temu nawet, jeśli teren jest trudny bądź krzywy, gąsienica da sobie radę, dostosowując po prostu swój kształt do aktualnej potrzeby.

    W tym artykule skupiamy się na gąsienicach gumowych. Chodzi o element wykonany z gumy, czyli tworzywa sztucznego. Warto w tym miejscu wskazać na istotne rozróżnienie, otóż obok tego typu gąsienic występują też modele metalowe. Cechują się jeszcze większą wytrzymałością, jednak są cięższe, co utrudnia manewrowanie pojazdem oraz sprawia, że do ruchu wymagana jest większa moc. Dlatego też w przypadku największych i najcięższych maszyn stosuje się modele metalowe, natomiast dla tych mniejszych lepsze są gąsienice gumowe. Znajdują one zastosowanie między innymi jako element systemu jezdnego minikoparek, miniładowarek i innych mini wersji klasycznych pojazdów budowlanych.

    Czym się kierować, wybierając gąsienice do minikoparek?

    Jeśli chcesz nabyć gąsienice gumowe, przy wyborze powinieneś zwrócić uwagę na kilka ważnych kwestii:

    rodzaj zastosowanego tworzywa sztucznego,wymiary elementów,głębokość bieżnika,maksymalne obciążenie,odporność fizyczna i chemiczna.

    Jak widzisz, nie tak łatwo znaleźć odpowiednie gąsienice do minikoparek. Konieczne jest bowiem zwrócenie uwagi na szereg czynników. Warto skorzystać w tym obszarze z pomocy specjalistów.

    Obecnie z gąsienic gumowych korzysta się powszechnie. Są to elementy będące niezbędnym wyposażeniem wielu maszyn, wykorzystywanych głównie podczas pracy na budowie. Mowa o bardzo lekkich konstrukcjach, które jednocześnie wykazują się sporą wytrzymałością zarówno na obciążenia, jak i na działanie rozmaitych czynników zagrażających. Niemniej, aby zrobić użytek z gąsienic do minikoparek czy miniładowarek, trzeba dokonać trafnego wyboru produktu.

    22 stycznia 2023, 17:10 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    6 grudnia 2022, 18:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KTM – CO NOWEGO?
Pierwsze zdjęcia szpiegowskie tych maszyn pojawiły się pod koniec roku 2021. Dziś - analizując maszyny fabrycznych riderów lub wspomnianej wyżej limitowanej 450-tki SX-F, możemy stwierdzić, że poczyniono sporo, żeby motocrossówki KTM były jeszcze bardziej READY TO RACE. Już na pierwszy rzut oka widać, że wiele zmieniło się w obrębie nadwozia. Wzrok przykuwają bardzo wyostrzone i wysunięte mocno w stronę widelca boczne osłony chłodnic. Ciekawie jest jednak także pod plastikami. Jak możemy wyczytać z przeznaczonych na rynek USA materiałów, KTM 450 SX-F FACTORY EDITION posiada nową ramę, która ma korzystnie wpływać na poprawę stabilności przy dużych prędkościach. Z kolei nowe, równoległe mocowania poprawiają elastyczność. Wraz z ramą przeprojektowano także subframe. Rama pomocnicza z jaką mamy tutaj do czynienia to konstrukcja dwuczęściowa. KTM zastosował połączenie aluminium, które wzmocnił poliamidem. Pozwoliło to na znaczące wzmocnienie. Waga tego elementu? Ok. 1.8 kg.
Gdzie ponadto szukano oszczędności w masie? W wahaczu. Jest to zupełnie nowy wahacz wykonany z aluminium w procesie odlewania ciśnieniowego. Ucięto na nim 190 g. Całość została zoptymalizowana także pod kątem gromadzenia błota. To ważny czynnik w tym sporcie. W najnowszej odsłonie wahacz oferuje ponadto łatwą regulację łańcucha z oznaczeniami widocznymi u góry. 

    CO NOWEGO?

    Pierwsze zdjęcia szpiegowskie tych maszyn pojawiły się pod koniec roku 2021. Dziś - analizując maszyny fabrycznych riderów lub wspomnianej wyżej limitowanej 450-tki SX-F, możemy stwierdzić, że poczyniono sporo, żeby motocrossówki KTM były jeszcze bardziej READY TO RACE. Już na pierwszy rzut oka widać, że wiele zmieniło się w obrębie nadwozia. Wzrok przykuwają bardzo wyostrzone i wysunięte mocno w stronę widelca boczne osłony chłodnic. Ciekawie jest jednak także pod plastikami. Jak możemy wyczytać z przeznaczonych na rynek USA materiałów, KTM 450 SX-F FACTORY EDITION posiada nową ramę, która ma korzystnie wpływać na poprawę stabilności przy dużych prędkościach. Z kolei nowe, równoległe mocowania poprawiają elastyczność. Wraz z ramą przeprojektowano także subframe. Rama pomocnicza z jaką mamy tutaj do czynienia to konstrukcja dwuczęściowa. KTM zastosował połączenie aluminium, które wzmocnił poliamidem. Pozwoliło to na znaczące wzmocnienie. Waga tego elementu? Ok. 1.8 kg.

    Gdzie ponadto szukano oszczędności w masie? W wahaczu. Jest to zupełnie nowy wahacz wykonany z aluminium w procesie odlewania ciśnieniowego. Ucięto na nim 190 g. Całość została zoptymalizowana także pod kątem gromadzenia błota. To ważny czynnik w tym sporcie. W najnowszej odsłonie wahacz oferuje ponadto łatwą regulację łańcucha z oznaczeniami widocznymi u góry.