Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 278 takich materiałów
    Pantera w gazie – Szkoleniowa Pantera przerobiona na gaz. Różnica jest tylko taka, że nie LPG, a gaz drzewny. Jak widać, polityka gazu pamięta czasy II wojny światowej.
Tutaj więcej o gazie drzewnym:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaz_drzewny
    Szkoleniowa Pantera przerobiona na gaz. Różnica jest tylko taka, że nie LPG, a gaz drzewny. Jak widać, polityka gazu pamięta czasy II wojny światowej.
    Tutaj więcej o gazie drzewnym:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaz_drzewny
    20 maja 2014, 20:03 przez serekczek55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Profil WorldOfTanks na Facebooku

    Fiat Brava 1.2 16v – Czyli z cyklu moje pierwsze auto. Teoretycznie było nim Uno, ale miałem je 2 dni od dziadków którzy "odkupili" je dokładając mi właśnie do tej Bravy. Rok 1999 silnik zabójcze 1.2 16v 82 konie na podtlenku LPG
    Czyli z cyklu moje pierwsze auto. Teoretycznie było nim Uno, ale miałem je 2 dni od dziadków którzy "odkupili" je dokładając mi właśnie do tej Bravy. Rok 1999 silnik zabójcze 1.2 16v 82 konie na podtlenku LPG
    20 maja 2014, 21:34 przez horigoshi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Płock

    Kolejne E30 – Przewijaj dalej, dla Ciebie to zwykły dresowóz i pseudo driftowóz z silnikiem 1.6 LPG. Dla nas E30 jest jak nasza druga połówka, oczko w głowie...
Jeżeli nie potrafisz dostrzec w tym aucie piękna tak jak my, to go nie hejtuj.
Piona dla bawarowiczów, pozdro dla reszty, KoT
    Przewijaj dalej, dla Ciebie to zwykły dresowóz i pseudo driftowóz z silnikiem 1.6 LPG. Dla nas E30 jest jak nasza druga połówka, oczko w głowie...
    Jeżeli nie potrafisz dostrzec w tym aucie piękna tak jak my, to go nie hejtuj.
    Piona dla bawarowiczów, pozdro dla reszty, KoT
    14 maja 2014, 22:38 przez KoT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Galant warto kupic? – Witam ostatnio zastanawiałem się nad zakupem Mitsubishi Galanta i chciałbym się dowiedzieć jakie są wasze opinie na temat tego auta awaryjności, ceny części itp.
I czy warto szukać auta w LPG 2.0 lub 2.5v6 ? Czy warto szukać Galanta za ok 6k? Widziałem że ceny są od ok 3-4k do nawet 15k.
    Witam ostatnio zastanawiałem się nad zakupem Mitsubishi Galanta i chciałbym się dowiedzieć jakie są wasze opinie na temat tego auta awaryjności, ceny części itp.
    I czy warto szukać auta w LPG 2.0 lub 2.5v6 ? Czy warto szukać Galanta za ok 6k? Widziałem że ceny są od ok 3-4k do nawet 15k.
    2 maja 2014, 18:21 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    wikipedia

    Seat Leon I - 1.8T czy 1.9TDI 150KM – Witam

Swego czasu bardzo chciałem mieć BMW e46, ale moja choroba przeszła na Leona I i to właśnie auto będe chciał kupić.

Problemem jest tylko wybór silnika...
Dopuszczam jedynie 2 opcje - 1.8T benzynka bądż 1.9TDi 150KM.

Lubie czasami przycisnąć więcej gaz i czuł wgniecenie w fotel stąd ten wybór. Zależy mi również na ekonomii dlatego do 1.8T w przyszłości będe umieszczał LPG.

Diesel ma ogromny + za porównującą mocą co 1.8T oraz wysoką ekonomiczność ( 5-7 l/100km)
Nie zbyt lubię klekot silnika noi robię niestety dośc mało km na miesiąc jak na diesla ( około 700/miesiąc ) co nie jest dla niego wskazane.

Bardziej skłaniam się ku 1.8T, mniej awaryjny od diesla noi prędzej można spotkać zadbany egzemplarz. 
Minus to dodatkowe koszty z instalacją LPG.

Obie wersje silnikowe mogę kupić za mniej więcej 13tys, bo tyle mniej więcej mam przeznaczone na samochód.

Do benzyny muszę dołożyć 3 tys na LPG oraz ewentualne regulacje w przyszłości.

W dieslu już tego kosztu nie ma więc 3tys do przodu lecz, jest to wersja bardziej awaryjna i 10cio letni diesel będzie wymęczony, co przekłąda się na częste wymiany części i remont silnika. 

Prosiłbym o opnie. Za każdą będe niezmiernie wdzięczny
    Witam

    Swego czasu bardzo chciałem mieć BMW e46, ale moja choroba przeszła na Leona I i to właśnie auto będe chciał kupić.

    Problemem jest tylko wybór silnika...
    Dopuszczam jedynie 2 opcje - 1.8T benzynka bądż 1.9TDi 150KM.

    Lubie czasami przycisnąć więcej gaz i czuł wgniecenie w fotel stąd ten wybór. Zależy mi również na ekonomii dlatego do 1.8T w przyszłości będe umieszczał LPG.

    Diesel ma ogromny + za porównującą mocą co 1.8T oraz wysoką ekonomiczność ( 5-7 l/100km)
    Nie zbyt lubię klekot silnika noi robię niestety dośc mało km na miesiąc jak na diesla ( około 700/miesiąc ) co nie jest dla niego wskazane.

    Bardziej skłaniam się ku 1.8T, mniej awaryjny od diesla noi prędzej można spotkać zadbany egzemplarz.
    Minus to dodatkowe koszty z instalacją LPG.

    Obie wersje silnikowe mogę kupić za mniej więcej 13tys, bo tyle mniej więcej mam przeznaczone na samochód.

    Do benzyny muszę dołożyć 3 tys na LPG oraz ewentualne regulacje w przyszłości.

    W dieslu już tego kosztu nie ma więc 3tys do przodu lecz, jest to wersja bardziej awaryjna i 10cio letni diesel będzie wymęczony, co przekłąda się na częste wymiany części i remont silnika.

    Prosiłbym o opnie. Za każdą będe niezmiernie wdzięczny
    2 maja 2014, 21:26 przez shocknage (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    DeviantArt

    MERCEDES CL 63 AMG LPG – V8 525 KM

"jedno z najmocniejszych aut zasilanych LPG"

Co o tym sądzicie ? :P
    V8 525 KM

    "jedno z najmocniejszych aut zasilanych LPG"

    Co o tym sądzicie ? :P
    Passat 1.8T – 1.8T AWT 150KM, czysta seria!
Tiptronic, 220km/h i 4tyś obrotów na 5, spalanie 8-12l/100km.
Od kiedy go mam (około 2 miesięcy) nalatałem już 6kkm bezawaryjnie, pomimo LPG.
    1.8T AWT 150KM, czysta seria!
    Tiptronic, 220km/h i 4tyś obrotów na 5, spalanie 8-12l/100km.
    Od kiedy go mam (około 2 miesięcy) nalatałem już 6kkm bezawaryjnie, pomimo LPG.
    27 kwietnia 2014, 18:16 przez 5ere39 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Pokaż kotku co masz w środku – 2.0 16v 136km lpg
    2.0 16v 136km lpg
    5 kwietnia 2014, 23:46 przez ~czisi | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja – Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

    Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

    Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

    Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

    Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

    Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    31 marca 2014, 10:57 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Zdjęcia i obróbka: własne (materiosdragonius.deviantart.com)

    Niepozorna E34 (przynajmniej taka się wydawała) – Jakiś czas temu (tydzień, dwa) po powrocie z praktyk w garażu na terenie mojej szkoły zobaczyłem to piękne E34 i dwóch panów którzy wymieniali w niej klocki. Poszedłem się przebrać i pomyśleliśmy z kolegami, że pójdziemy pooglądać i pogadać, tak więc zrobiliśmy. Ale gdy wszedłem do garażu i zajrzałem pod maskę, to co zobaczyłem, przerosło to wszelkie moje oczekiwania. (jakby ktoś nie wiedział: S38B38 - 6-cylindrowy rzędowy, 24 zaworowy DOHC )  Wdałem się w dość długą rozmowę z właścicielem i dowiedziałem się między innymi że jest piątym właścicielem M5-tki 93' w Polsce, mówił że usuwał trochę znaków po pseudo tunerach, pochwalił się e ma jeszcze E39 4.4 z rozmowy z miłym panem wnioskuję, że jest ona fanatykiem tej marki. M5 ze zdjęcia jest dość nietypowa pod jednym względem, zamiast klimatyzacji ma webasto poza tym z fabryki oryginalnie wyjechała bez emblematu //M na tylnej klapie, była robiona na indywidualne zamówienie dla kobiety w niemczech, karoseria niemalże idealna (2 małe pryszcze i kilkucentymetrowe zadrapanie na drzwiach). Na zdjęciach trochę zakurzona, no ale nie ma co się dziwić, panowie dopiero ją wybudzali ze snu zimowego, u tego właściciela nigdy nie jeżdżona w zimie, zapewniał również, że za nic w świecie nie zatruje jej podtlenkiem LPG, bo i tacy się trafiali co do M5 gaz zakładali :D 
Dodam że pierwszy raz w życiu widziałem ori E34 M5, mam nadzieję że nie ostatni :)
Zgodę na umieszczenie tu zdjęć dostałem :)
Pozdrawiam serdecznie właściciela jeśli to widzi :)
    Jakiś czas temu (tydzień, dwa) po powrocie z praktyk w garażu na terenie mojej szkoły zobaczyłem to piękne E34 i dwóch panów którzy wymieniali w niej klocki. Poszedłem się przebrać i pomyśleliśmy z kolegami, że pójdziemy pooglądać i pogadać, tak więc zrobiliśmy. Ale gdy wszedłem do garażu i zajrzałem pod maskę, to co zobaczyłem, przerosło to wszelkie moje oczekiwania. (jakby ktoś nie wiedział: S38B38 - 6-cylindrowy rzędowy, 24 zaworowy DOHC ) Wdałem się w dość długą rozmowę z właścicielem i dowiedziałem się między innymi że jest piątym właścicielem M5-tki 93' w Polsce, mówił że usuwał trochę znaków po pseudo tunerach, pochwalił się e ma jeszcze E39 4.4 z rozmowy z miłym panem wnioskuję, że jest ona fanatykiem tej marki. M5 ze zdjęcia jest dość nietypowa pod jednym względem, zamiast klimatyzacji ma webasto poza tym z fabryki oryginalnie wyjechała bez emblematu //M na tylnej klapie, była robiona na indywidualne zamówienie dla kobiety w niemczech, karoseria niemalże idealna (2 małe pryszcze i kilkucentymetrowe zadrapanie na drzwiach). Na zdjęciach trochę zakurzona, no ale nie ma co się dziwić, panowie dopiero ją wybudzali ze snu zimowego, u tego właściciela nigdy nie jeżdżona w zimie, zapewniał również, że za nic w świecie nie zatruje jej podtlenkiem LPG, bo i tacy się trafiali co do M5 gaz zakładali :D
    Dodam że pierwszy raz w życiu widziałem ori E34 M5, mam nadzieję że nie ostatni :)
    Zgodę na umieszczenie tu zdjęć dostałem :)
    Pozdrawiam serdecznie właściciela jeśli to widzi :)
    17 marca 2014, 22:09 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne