Szukaj
Znalazłem 278 takich materiałów
Tutaj więcej o gazie drzewnym:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaz_drzewny
Swego czasu bardzo chciałem mieć BMW e46, ale moja choroba przeszła na Leona I i to właśnie auto będe chciał kupić.
Problemem jest tylko wybór silnika...
Dopuszczam jedynie 2 opcje - 1.8T benzynka bądż 1.9TDi 150KM.
Lubie czasami przycisnąć więcej gaz i czuł wgniecenie w fotel stąd ten wybór. Zależy mi również na ekonomii dlatego do 1.8T w przyszłości będe umieszczał LPG.
Diesel ma ogromny + za porównującą mocą co 1.8T oraz wysoką ekonomiczność ( 5-7 l/100km)
Nie zbyt lubię klekot silnika noi robię niestety dośc mało km na miesiąc jak na diesla ( około 700/miesiąc ) co nie jest dla niego wskazane.
Bardziej skłaniam się ku 1.8T, mniej awaryjny od diesla noi prędzej można spotkać zadbany egzemplarz.
Minus to dodatkowe koszty z instalacją LPG.
Obie wersje silnikowe mogę kupić za mniej więcej 13tys, bo tyle mniej więcej mam przeznaczone na samochód.
Do benzyny muszę dołożyć 3 tys na LPG oraz ewentualne regulacje w przyszłości.
W dieslu już tego kosztu nie ma więc 3tys do przodu lecz, jest to wersja bardziej awaryjna i 10cio letni diesel będzie wymęczony, co przekłąda się na częste wymiany części i remont silnika.
Prosiłbym o opnie. Za każdą będe niezmiernie wdzięczny
Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.
Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.
Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.
Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.
Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
Dodam że pierwszy raz w życiu widziałem ori E34 M5, mam nadzieję że nie ostatni :)
Zgodę na umieszczenie tu zdjęć dostałem :)
Pozdrawiam serdecznie właściciela jeśli to widzi :)