Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 241 takich materiałów
    Ku przestrodze – Witam, na zdjęciu powyżej auto, w którym doszło do wybuchu opony ( bieżnikowanej) przy niskiej prędkości (jak na autostradę) bo tylko 110km/h (dzięki Bogu tylko tyle).  Ludzie nie kupujcie chińskich opon bieżnikowanych na przednią oś, a najlepiej w ogóle, lepiej kupić roczne opony ale firmowe niż bieżniki, opona wybuchła na autostradzie tuż przy zjeździe na parking, auto ściągnęło w prawą stronę, brak czasu na reakcje. Huk, pisk opon, trzask, tyle było po oponie i niestety samochodzie, auto uderzyło centralnie w łączenie barierki na autostradzie. Dobrze, że była banda tłumiąca. Kierowca pomimo tak rozległych zniszczeń pojazdu wyszedł bez szwanku, aż policja się dziwiła. Dzięki Bogu  auto uderzyło bardziej stroną pasażera niż kierowcy; to uratowało mu życie oraz zdrowie.


Powtarzam raz jeszcze, nie kupujcie chińskich opon, wiadomo wszyscy chcą oszczędzać ale apeluje po raz kolejny o zdrowy rozsądek a nie sknerstwo.
    Witam, na zdjęciu powyżej auto, w którym doszło do wybuchu opony ( bieżnikowanej) przy niskiej prędkości (jak na autostradę) bo tylko 110km/h (dzięki Bogu tylko tyle). Ludzie nie kupujcie chińskich opon bieżnikowanych na przednią oś, a najlepiej w ogóle, lepiej kupić roczne opony ale firmowe niż bieżniki, opona wybuchła na autostradzie tuż przy zjeździe na parking, auto ściągnęło w prawą stronę, brak czasu na reakcje. Huk, pisk opon, trzask, tyle było po oponie i niestety samochodzie, auto uderzyło centralnie w łączenie barierki na autostradzie. Dobrze, że była banda tłumiąca. Kierowca pomimo tak rozległych zniszczeń pojazdu wyszedł bez szwanku, aż policja się dziwiła. Dzięki Bogu auto uderzyło bardziej stroną pasażera niż kierowcy; to uratowało mu życie oraz zdrowie.


    Powtarzam raz jeszcze, nie kupujcie chińskich opon, wiadomo wszyscy chcą oszczędzać ale apeluje po raz kolejny o zdrowy rozsądek a nie sknerstwo.
    14 listopada 2014, 5:04 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (53)
    Źródło:

    Własne

    Podpalenie śmietników – Przedwczorajszej nocy na moim osiedlu w Płocku podpalono śmietniki, mój samochód stał niestety za blisko i mu się dostało.
Poszedł zderzak z halogenem, listwa na drzwiach z kierunkowskazem, obudowa lusterka, lampa i listwa "grill", dodatkowo opona dostała guzów (nowe opony 5 miesięcy temu kupione)
Czy ktoś kiedyś był w podobnej sytuacji? Jest możliwość uzyskania od firmy, która jest właścicielem tych śmietników, odszkodowania?
    Przedwczorajszej nocy na moim osiedlu w Płocku podpalono śmietniki, mój samochód stał niestety za blisko i mu się dostało.
    Poszedł zderzak z halogenem, listwa na drzwiach z kierunkowskazem, obudowa lusterka, lampa i listwa "grill", dodatkowo opona dostała guzów (nowe opony 5 miesięcy temu kupione)
    Czy ktoś kiedyś był w podobnej sytuacji? Jest możliwość uzyskania od firmy, która jest właścicielem tych śmietników, odszkodowania?
    Test Renault Laguna Coupe, auta przez niektórych uważanego za biedniejszą wersję Aston Martina. Zobacz co o tym myślimy.
    4 listopada 2014, 19:01 przez jazdyprobne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    2 listopada 2014, 12:33 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Laguna III GT –
    19 października 2014, 11:34 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    Laguna na wakacjach – Zdjęcie na postoju, gdzieś w trasie podczas wakacji. 1000 km zrobione w ciągu tygodnia nie jest dla tego auta kłopotem.
    Zdjęcie na postoju, gdzieś w trasie podczas wakacji. 1000 km zrobione w ciągu tygodnia nie jest dla tego auta kłopotem.
    1 września 2014, 23:57 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ja i moja lalunia – Laguna 1.8 8V
Małymi kroczkami doprowadzam do stanu idealnego.
    Laguna 1.8 8V
    Małymi kroczkami doprowadzam do stanu idealnego.
    31 sierpnia 2014, 20:41 przez klimatronic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Laguna 2.0 GT – Renault Laguna FL 2.0dCI 185KM.
    Renault Laguna FL 2.0dCI 185KM.
    28 lipca 2014, 11:35 przez OpesoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne.

    Z cyklu okrągłe przebiegi,Laguna 1.9dCi 05r –
    27 lipca 2014, 17:37 przez gicior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)