W końcówce produkcji tego silnika (lata 1970-71) silniki były składane tak podle, że Chrysler nie udzielał gwarancji na samochody wyprodukowane z tym silnikiem. Znaczy gwarancja była, bo być musiała, ale na miesiąc i nie obejmowała usterek silnika, a te nie należały do rzadkości.
Samochód pomalowany na niebiesko z numerem bocznym 43, którym kierował Richard Petty, rządził w NASCAR w latach 1970-1971. Niestety sukcesy nie przekładały się na sprzedaż i pomimo wyprodukowania 1920 egzemplarzy (po jednym dla każdego dealera - wymagania, by samochód mógł się ścigać w NASCAR) niektórzy dealerzy przywracali go do stanu pierwotnego (robili z niego standardowe Road Runnery demontując aerodynamiczny przód i obcinając skrzydła). A dziś? Dziś bez 200 000 dolarów w kieszeni nie ma co marzyć o zakupie porządnego egzemplarza z silnikiem 440. Hemi kosztują dwa razy tyle...