Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 5 takich materiałów
    Skoda Garde –
    29 listopada 2013, 17:27 przez szczepek3er (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Avant Garde M550  Rims Porsche –
    17 sierpnia 2013, 9:36 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Škoda 136 Rapid – oto moja perełka, a dokładnie stan w dniu zakupu. skoda 136 rapid. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1289 cm³, 62KM przy 5000obr/min, maksymalny moment obrotowy: 100 N•m przy 3000 obr/min, 5 biegowa skrzynia biegów. ciekawostką tego modelu jest dwuobwodowy układ hamulcowy z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, co powoduje, że rapidka ma bardzo dobre heble, ze 100km/h droga hamowania to tylko 36m, niejedno współczesne auto nie jest w stanie zatrzymać się na tak krótkim dystansie. rapidka zadebiutowała w 1981 roku i była produkowana w latach 1981-1984 jako skoda garde, 1984-1989 jako skoda 130 rapid a w latach 1987-1990 jako skoda 135/136 rapid. moja to ostatni i najmocniejszy model 136, których wyprodukowano jedynie 9708 egzemplarzy. obecnie jest w fazie odrestaurowywania. oczywiście będzie zachowany oryginał.
    Oto moja perełka, a dokładnie stan w dniu zakupu. skoda 136 rapid. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1289 cm³, 62KM przy 5000obr/min, maksymalny moment obrotowy: 100 N•m przy 3000 obr/min, 5 biegowa skrzynia biegów. ciekawostką tego modelu jest dwuobwodowy układ hamulcowy z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, co powoduje, że rapidka ma bardzo dobre heble, ze 100km/h droga hamowania to tylko 36m, niejedno współczesne auto nie jest w stanie zatrzymać się na tak krótkim dystansie. rapidka zadebiutowała w 1981 roku i była produkowana w latach 1981-1984 jako skoda garde, 1984-1989 jako skoda 130 rapid a w latach 1987-1990 jako skoda 135/136 rapid. moja to ostatni i najmocniejszy model 136, których wyprodukowano jedynie 9708 egzemplarzy. obecnie jest w fazie odrestaurowywania. oczywiście będzie zachowany oryginał.
    5 maja 2012, 19:58 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    sam se szczeliłem

    Skoda 110R – sportowa wersja popularnej kiedyś i w naszym kraju skody 100/110. osiągami nie powala, jedyne 52KM, ale urodą zdecydowanie nadrabia. dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych aut jakie powstało w byłym bloku wschodnim, posiada np drzwi bez ramek wokół szyb. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1107 cm³, 52KM przy 4650obr/min, maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s, prędkość maksymalna: 145 km/h. erko, bo tak nazywano skodę 110R, zadebiutowała w 1969 roku i była produkowana w latach 1970-1980, wyprodukowano 56 902 egzemplarzy. poprzedniczką była skoda 1000MBX, następczynią skoda garde/rapid. skodę 110R nazywano też czeskim porsche lub porsche wschodu. na podstawie tego modelu powstała też wersja rajdowa, 130RS, którą zaprezentuję przy innej okazji
    Sportowa wersja popularnej kiedyś i w naszym kraju skody 100/110. osiągami nie powala, jedyne 52KM, ale urodą zdecydowanie nadrabia. dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych aut jakie powstało w byłym bloku wschodnim, posiada np drzwi bez ramek wokół szyb. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1107 cm³, 52KM przy 4650obr/min, maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s, prędkość maksymalna: 145 km/h. erko, bo tak nazywano skodę 110R, zadebiutowała w 1969 roku i była produkowana w latach 1970-1980, wyprodukowano 56 902 egzemplarzy. poprzedniczką była skoda 1000MBX, następczynią skoda garde/rapid. skodę 110R nazywano też czeskim porsche lub porsche wschodu. na podstawie tego modelu powstała też wersja rajdowa, 130RS, którą zaprezentuję przy innej okazji
    2 kwietnia 2012, 11:14 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1