Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 241 takich materiałów
    CLS – Mercedes-Benz CLS I został zaprezentowany po raz pierwszy w kwietniu 2004 roku.
Samochód otrzymał kod fabryczny C219. Pierwsza generacja CLS to zarazem pierwszy tego typu samochód w gamie Mercedesa reklamowany jako 4-drzwiowe coupe, będący de facto sportowo stylizowanym sedanem
Pojazd jest seryjną formą prototypu Mercedes-Benz Vision CLS, który został zaprezentowany rok wcześniej – we wrześniu 2003 roku

    Mercedes-Benz CLS I został zaprezentowany po raz pierwszy w kwietniu 2004 roku.

    Samochód otrzymał kod fabryczny C219. Pierwsza generacja CLS to zarazem pierwszy tego typu samochód w gamie Mercedesa reklamowany jako 4-drzwiowe coupe, będący de facto sportowo stylizowanym sedanem

    Pojazd jest seryjną formą prototypu Mercedes-Benz Vision CLS, który został zaprezentowany rok wcześniej – we wrześniu 2003 roku

    CLS – CLS został zbudowany na bazie modelu Klasa E, jednak opracowano go według zupełnie innej koncepcji. W przeciwieństwie do tego modelu, CLS był większy, a zarazem ciaśniejszy we wnętrzu, łącząc swoim charakterem sport i elegancję
CLS został zbudowany na bazie modelu Klasa E, jednak opracowano go według zupełnie innej koncepcji. W przeciwieństwie do tego modelu, CLS był większy, a zarazem ciaśniejszy we wnętrzu, łącząc swoim charakterem sport i elegancję

    CLS został zbudowany na bazie modelu Klasa E, jednak opracowano go według zupełnie innej koncepcji. W przeciwieństwie do tego modelu, CLS był większy, a zarazem ciaśniejszy we wnętrzu, łącząc swoim charakterem sport i elegancję

    CLS został zbudowany na bazie modelu Klasa E, jednak opracowano go według zupełnie innej koncepcji. W przeciwieństwie do tego modelu, CLS był większy, a zarazem ciaśniejszy we wnętrzu, łącząc swoim charakterem sport i elegancję

    Mercedes-AMG A45 S – Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    W tym filmie Robert pokazuje Mercedesa CLS 550 z 2006 roku w wersji przed liftingiem. Auto zostało sprowadzone z Japonii i ma przejechane jedyne 43 tysiące kilometrów.
    13 maja 2022, 11:23 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz CLS 63 AMG – Samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 2004 roku. Po raz pierwszy CLS został zaprezentowany w kwietniu 2004 roku i otrzymał kod fabryczny C219. Pierwsza generacja CLS to zarazem pierwszy tego typu samochód w gamie Mercedesa reklamowany jako 4-drzwiowe coupe, będący de facto sportowo stylizowanym sedanem. Druga generacja CLS została zaprezentowana po raz pierwszy we wrześniu 2010 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny C218. Na tle poprzednika, druga generacja CLS zyskała bardziej wyraziste proporcje nadwozia, z silnym zaakcentowaniem przetłoczeń nadwozia, bardziej strzelistymi lampami i strzelistym kształtem tylnej części nadwozia. W czerwcu 2014 roku zaprezentowano model po modernizacji, w ramach której CLS drugiej generacji otrzymał nowy kształt reflektorów, większą atrapę chłodnicy i inaczej ukształtowany zderzak. Ten pierwszy element marka uznała za ważną nowość. Każdy z reflektorów wykonanych w technologii Multibeam LED składa się z modułów, w których znajdują się 24 indywidualnie kontrolowane diody LED. Wersja CLS 63 AMG posiadała ośmiocylindrowy silnik bi-turbo o pojemności 5,5 l, który generuje moc 525 KM i moment obrotowy 700 Nm. 63 AMG przyspiesza 0-100 km/h w 4,4 s i osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Nowa, trzecia generacja CLS została zaprezentowana w listopadzie 2017 roku, a produkcja drugiej generacji zakończyła się w 2018 roku.
    Samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 2004 roku. Po raz pierwszy CLS został zaprezentowany w kwietniu 2004 roku i otrzymał kod fabryczny C219. Pierwsza generacja CLS to zarazem pierwszy tego typu samochód w gamie Mercedesa reklamowany jako 4-drzwiowe coupe, będący de facto sportowo stylizowanym sedanem. Druga generacja CLS została zaprezentowana po raz pierwszy we wrześniu 2010 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny C218. Na tle poprzednika, druga generacja CLS zyskała bardziej wyraziste proporcje nadwozia, z silnym zaakcentowaniem przetłoczeń nadwozia, bardziej strzelistymi lampami i strzelistym kształtem tylnej części nadwozia. W czerwcu 2014 roku zaprezentowano model po modernizacji, w ramach której CLS drugiej generacji otrzymał nowy kształt reflektorów, większą atrapę chłodnicy i inaczej ukształtowany zderzak. Ten pierwszy element marka uznała za ważną nowość. Każdy z reflektorów wykonanych w technologii Multibeam LED składa się z modułów, w których znajdują się 24 indywidualnie kontrolowane diody LED. Wersja CLS 63 AMG posiadała ośmiocylindrowy silnik bi-turbo o pojemności 5,5 l, który generuje moc 525 KM i moment obrotowy 700 Nm. 63 AMG przyspiesza 0-100 km/h w 4,4 s i osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Nowa, trzecia generacja CLS została zaprezentowana w listopadzie 2017 roku, a produkcja drugiej generacji zakończyła się w 2018 roku.
    Mercedes-Benz SLK 55 AMG – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz w latach 1996-2015 oraz pod nazwą SLC w latach 2015-2019. Trzecia i ostatnia generacja SLK została zaprezentowana po raz pierwszy w styczniu 2011 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny R172. Na tle poprzednich wcieleń, samochód ponownie stał się większy i znów podążył innym kierunkiem stylistycznym. Styliści marki nadali SLK bardziej kanciaste proporcje, nawiązując zarazem do estetyki takich modeli, jak Klasa B czy CLS. Konstruktorom Mercedesa udało się też osiągnąć niższy współczynnik oporu powietrza, który wynosił 0,30, a także uczynić niewielkie nadwozie jeszcze sztywniejszym. Karoseria i budujące ją elementy zostały ukształtowane tak, by pojazd generował mniejszy hałas w kabinie podczas jazdy z otwartym dachem. SLK 55 AMG wyposażony jest w 5,5-litrowy silnik V8 o mocy 421 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,6 s. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez 7-biegową automatyczną skrzynię biegów. W marcu 2019 roku Mercedes ogłosił, że po 23 latach produkcji swojego kompaktowego roadstera, 8 latach jego trzeciej generacji i 3 latach funkcjonowania pod nazwą SLC, zakończy się produkcja tego modelu bez przewidzianego następcy. Aby zaakcentować to wydarzenie, na Geneva Motor Show 2019 przedstawiono limitowaną edycję SLC Final Edition.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz w latach 1996-2015 oraz pod nazwą SLC w latach 2015-2019. Trzecia i ostatnia generacja SLK została zaprezentowana po raz pierwszy w styczniu 2011 roku. Samochód otrzymał kod fabryczny R172. Na tle poprzednich wcieleń, samochód ponownie stał się większy i znów podążył innym kierunkiem stylistycznym. Styliści marki nadali SLK bardziej kanciaste proporcje, nawiązując zarazem do estetyki takich modeli, jak Klasa B czy CLS. Konstruktorom Mercedesa udało się też osiągnąć niższy współczynnik oporu powietrza, który wynosił 0,30, a także uczynić niewielkie nadwozie jeszcze sztywniejszym. Karoseria i budujące ją elementy zostały ukształtowane tak, by pojazd generował mniejszy hałas w kabinie podczas jazdy z otwartym dachem. SLK 55 AMG wyposażony jest w 5,5-litrowy silnik V8 o mocy 421 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,6 s. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez 7-biegową automatyczną skrzynię biegów. W marcu 2019 roku Mercedes ogłosił, że po 23 latach produkcji swojego kompaktowego roadstera, 8 latach jego trzeciej generacji i 3 latach funkcjonowania pod nazwą SLC, zakończy się produkcja tego modelu bez przewidzianego następcy. Aby zaakcentować to wydarzenie, na Geneva Motor Show 2019 przedstawiono limitowaną edycję SLC Final Edition.