Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    Ostatni weekend na Torze Łódź mimo brzydkiej pogody był bardzo gorący. Z jednej strony ze względu na pożar jednego z aut, a z drugiej - walki do ostatniej sesji w pogoni za jak najlepszym czasem okrążenia. Zmienne warunki atmosferyczne skutecznie urozmaiciły całą zabawę tak by finalnie stoczyć walkę w ulewny deszcz jadąc niemal "po omacku".
    8 maja 2023, 15:25 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    28 grudnia 2020, 21:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic R, Renault Clio RS, Mitsubishi Colt R, Mini Cooper S, Fiat Abarth 500
    23 stycznia 2018, 20:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 – Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

    Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    27 października 2017, 15:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dziwne zawody, w których biorą udział kombajny
    7 października 2017, 17:20 przez ~Sillybone | Do ulubionych | Skomentuj
    Zapraszam
    28 maja 2017, 11:44 przez pawelboro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chyba będzie bitwa –
    18 lutego 2017, 20:15 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski Fiat – Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

    Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    15 listopada 2016, 9:22 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Fiat Chrysler Automobiles

    Czy Audi z napędem na przednią oś zdoła podjechać pod oblodzoną górkę? Czy zadaniu temu sprosta jedynie napęd quattro?

    Audi A6 quattro (sedan, 2.8) + zimowe opony (vredestein snowtrac 3) + EDS.
    Audi A6 FWD (avant/ kombi, 2.5tdi) + zimowe opony (vredestein snowtrac 3).


    Audi z napędem quattro rusza bez żadnych problemów.

    Audi FWD (napęd na przednią oś) - oś napędowa uślizguje się, nie może złapać trakcji. Wygląda to jakby przyczyną były zbyt wysokie obroty silnika, lecz osiągały one max. 1500rpm, próba ruszania odbywała się na 2gim biegu.
    13 października 2016, 21:39 przez quattrdomasz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Panie urządziły sobie GTA w realu...
    17 marca 2016, 14:39 przez fiotor300 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj