Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 36 takich materiałów
    Renault opublikowało film z udziałem swojej głównej broni typu hot-hatch. Megane RS ma wejść do sprzedaży na wiosne 2018r.

    "Meganka" napędzana jest silnikiem 1.8T z Alpiny A110 o mocy 280KM. Będzie oferowany zarówno w manualu, jak również z dwusprzęgłowym, 6-stopniowym automatem. Meganka nadal będzie ośką, jednak z systemem 4CONTROL. Co to jest 4CONTROL? To jest po prostu tylna skrętna oś jak w Porsche.

    Będziemy mieć do wyboru dwa rodzaje zawieszenia, Sport oraz Cup, a w przyszłości także Trophy.
    5 grudnia 2017, 9:18 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Już tylko 4 dni dzielą nas od prezentacji nowego, francuskiego hothatcha na rynku. Światowa premiera nowego Megane R.S. to jeden z kluczowych punktów programu tegorocznych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.


    W zasadzie potwierdziły się wszystkie informacje sprzed dwóch lat, kiedy zapowiadaliśmy, że trzecia generacja flagowego R.S. będzie w sprzedaży jeszcze przez rok, a czwarta odmiana pojawi się pod koniec 2016 roku - w praktyce oczywiście okazało się, że nastąpi to w czwartym kwartale 2017 roku, a tak naprawdę na początku 2018 roku.

    zef dywizji Renault Sport - Regis Fricotte przyznał, że sportowy model w hatchbacku to nowość w gamie Renault. Radykalną zmianę wymusiła konkurencja. Golf GTI, Octavia RS i Focus ST - wszystkie podane modele wyróżniają się przede wszystkim dodatkową parą drzwi.


    Oprócz tradycyjnego, 6-biegowego manuala, który na szczęście się uchował, francuski hothatchback od teraz będzie oferowany także z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów EDC z trybem sterowania impulsowego (+/-). Przetestowaliśmy to rozwiązanie w hardkorowym (z założenia) Clio R.S. Trophy 220 - gdyby nie wrażenie "papierowatości" pracy przekładni, nie mielibyśmy żadnych zarzutów. Zawsze musi być jakieś ale... Zgodnie z ostatnimi raportami, pod maskę Renault trafi silnik 1.8 turbo z Alpiny A110 o mocy 300 KM. W ofercie pojawią się także dwie wersje nadwozia: Sport (standardowe nadwozie R.S.) oraz CUP (odpowiednik Trophy, w przypadku tej wersji istnieje zagrożenie pozbycia się wszystkich plomb na nierównościach na drodze). Tylna oś skrętna będzie oferowana w standardzie.
    9 września 2017, 15:18 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Alpine A110 1971r –
    7 czerwca 2016, 12:18 przez gumis099 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witam serdecznie, chciałem wam przedstawić ciekawy kanał, który niedawno odkryłem na YT. Za pomocą gry Forza Horizon 2, twórca ten przedstawia ciekawostki i informacje na temat samochodów. Program przez niego prowadzony przypomina programy typu Automaniak, Pasjonaci i niekiedy Top Gear.
    Na udostępnienie u was materiału otrzymałem zgodę od samego autora tych materiałów.
    Pomyślałem iż wszyscy lubimy motoryzację więc forma przekazu nie ma znaczenia a tylko treść. Jak na warunki amatorskie to według mnie, materiały te są spoko. I sam się dowiedziałem ciekawych rzeczy. W tym odcinku na warsztat trafił Renault Alpina A110. Mam nadzieję iż ten materiał również i wam się spodoba jak mi.
    17 lutego 2016, 20:10 przez Bradomfast (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpine 1972 r. –
    14 września 2015, 10:42 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.facebook.com/mathieubonneviephotography
    Alpine 1972 r. –
    10 września 2015, 10:36 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.facebook.com/mathieubonneviephotography