Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 236 takich materiałów
    Zastava 750 – Drynda 2014.
    Drynda 2014.
    19 sierpnia 2014, 23:27 przez daro92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne.

    Dorsoduro 750 – Dobrze lata..
    Dobrze lata..
    15 sierpnia 2014, 23:55 przez obama46 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Škoda Spartak – pierwszy wielkoseryjny samochód naszych południowych s – Poprzednik Octavii nie miał łatwego startu. Auto początkowo nie miało amortyzatorów tylnych, brakowało ogrzewania, a kierowca miał do dyspozycji tylko jedną wycieraczkę. Cena 24 750 koron również nie należała do najniższych, bo średnie zarobki wynosiły ok. 1000 koron.

W 1957 roku zaprezentowano silniejszą odmianę z nadwoziem podstawowym – Škodę 445, sezon później – piękną, pozbawioną stałego dachu, 450-tkę. Od 1959 roku zbudowaną w ten sposób rodzinę pojazdów zastąpiono zmodernizowanymi modelami Octavia i Felicia. Jako ostatnia do gamy dołączyła Octavia Combi, produkowana od 1961 aż do 1971 roku. Historia pozostałych odmian zakończyła się w połowie 1964 roku, przed równym półwieczem, wraz z uruchomieniem montażu modelu MB.
    Poprzednik Octavii nie miał łatwego startu. Auto początkowo nie miało amortyzatorów tylnych, brakowało ogrzewania, a kierowca miał do dyspozycji tylko jedną wycieraczkę. Cena 24 750 koron również nie należała do najniższych, bo średnie zarobki wynosiły ok. 1000 koron.

    W 1957 roku zaprezentowano silniejszą odmianę z nadwoziem podstawowym – Škodę 445, sezon później – piękną, pozbawioną stałego dachu, 450-tkę. Od 1959 roku zbudowaną w ten sposób rodzinę pojazdów zastąpiono zmodernizowanymi modelami Octavia i Felicia. Jako ostatnia do gamy dołączyła Octavia Combi, produkowana od 1961 aż do 1971 roku. Historia pozostałych odmian zakończyła się w połowie 1964 roku, przed równym półwieczem, wraz z uruchomieniem montażu modelu MB.
    Ciekawostka: papierowe Audi A7 – Artysta Taras Lesko potrzebował 245-pięciu godzin, aby na 285-pięciu arkuszach papieru stworzyć 750 grafik poszczególnych elementów. Do tego potrzebował komputera, drukarki laserowej, dwóch ploterów tnących, kleju i nożyka. Całą wiedzę podparł rysunkiem technicznym i swoimi zdolnościami. Stworzona replika Audi A7 była gwiazdą na stoisku w autosalonie w Nowym Jorku.
    Artysta Taras Lesko potrzebował 245-pięciu godzin, aby na 285-pięciu arkuszach papieru stworzyć 750 grafik poszczególnych elementów. Do tego potrzebował komputera, drukarki laserowej, dwóch ploterów tnących, kleju i nożyka. Całą wiedzę podparł rysunkiem technicznym i swoimi zdolnościami. Stworzona replika Audi A7 była gwiazdą na stoisku w autosalonie w Nowym Jorku.
    1986 Suzuki  GSX 750 ES – Do Laguny i MZ dołączył taki oto GSX.
Mianowicie - Suzuki GSX 750 ES z roku 1986, sprowadzony z Holandii. Silnik o pojemności 750ccm, chłodzony olejem i powietrzem. Trochę ciężki skubaniec, ale niecałe 90 kucy starcza, żeby się dynamicznie przemieszczać we dwoje :) Planów wielkich nie ma - zrobić, co konieczne, a oprócz tego chciałbym zmienić lusterka i klamki.

Lewa, i do zobaczenia na drodze!
    Do Laguny i MZ dołączył taki oto GSX.
    Mianowicie - Suzuki GSX 750 ES z roku 1986, sprowadzony z Holandii. Silnik o pojemności 750ccm, chłodzony olejem i powietrzem. Trochę ciężki skubaniec, ale niecałe 90 kucy starcza, żeby się dynamicznie przemieszczać we dwoje :) Planów wielkich nie ma - zrobić, co konieczne, a oprócz tego chciałbym zmienić lusterka i klamki.

    Lewa, i do zobaczenia na drodze!
    19 lipca 2014, 1:21 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes-Benz W125 (1937) – Napędzał go silnik rzędowy, 8 cylindrowy o pojemności 5.7 litra generował 592 KM przy 5800 obr/min, bolid ważył 750 kg i rozpędzał się do 320 km/h.
    Napędzał go silnik rzędowy, 8 cylindrowy o pojemności 5.7 litra generował 592 KM przy 5800 obr/min, bolid ważył 750 kg i rozpędzał się do 320 km/h.
    9 lipca 2014, 18:36 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    mercedes-benz.com

    Kawasaki Z 750 – Mocna Kawa na odmulenie.
    Mocna Kawa na odmulenie.
    9 lipca 2014, 23:36 przez ~John | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.lepiszcze.pl

    HTT Plethore LC-750 –
    20 czerwca 2014, 11:48 przez davion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – Nissan Skyline r34
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

Modele:

GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:

GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    Nissan Skyline r34
    W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

    Modele:

    GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
    25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
    GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
    GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
    Modele:

    GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
    GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
    GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
    GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
    GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
    GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
    GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
    GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    2 czerwca 2014, 19:49 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój nowy nabytek - honda 750 VFR – Mało tu motorków wiec dodaje moją, nie dawno nabytą Hondę.
    Mało tu motorków wiec dodaje moją, nie dawno nabytą Hondę.
    1 czerwca 2014, 20:10 przez samur21 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    z mojego własnego telefonu