Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Nowe Audi R8 na pierwszy rzut oka wyróżnia się odświeżonym grillem, reflektorami LED (za dopłatą otrzymamy laserowe oświetlenie z zasięgiem do 600 metrów!), zmienionym kształtem wlotów powietrza i większym dyfuzorem. Supersamochód z Ingolstadt będzie dostępny w dwóch odmianach – V10 i V10 Plus. Pierwsza z nich ma 540 koni mechanicznych i 540 niutonometrów, a to pozwala osiągnąć sto kilometrów na godzinę w 3,5 sekundy. Wersja Plus ma 70 koni i 20 niutonometrów więcej. Dzięki temu „setkę” zaliczymy o 0,3 sekundy szybciej, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero wskazując 330 km/h (w „zwykłym” – 323 km/h). To czyni z drugiej generacji R8 najszybsze fabrycznie produkowane Audi w historii. Nowa generacja, w przeciwieństwie do poprzednika, nie będzie dostępna z manualną skrzynią biegów. Teraz każdy egzemplarz będzie wyposażony w automatyczną, siedmiobiegową przekładnię S-tronic. Moc przekazywana jest domyślnie na tylne koła, ale w zależności od sytuacji system Quattro jest zdolny przenieść 100% momentu na przednią oś. Audi R8 będzie produkowane w nowej fabryce w Heilbronn. Ceny rozpoczynają się od 165 000 euro za „zwykłą” wersję i 187 400 euro za V10 Plus.
    2 marca 2015, 19:40 przez miniu081 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 488 GTB – Jakiś czas temu "Italianiec" opracował materiał o Ferrari z turbosprężarką. Jak się okazuje, Ferrari powróciło do tej koncepcji. Oto Ferrari 488 GTB - następca popularnej Italii. Premiera ma odbyć się na tegorocznych targach w Genewie, które trwać będą od 5 do 15 marca. Zmodyfikowano przedni zderzak, maskę, przednie i tylne lampy, progi oraz tylny zderzak. Charakterystyczny, potrójny wydech zastąpiono podwójnym. Najbardziej kontrowersyjnym elementem stylistycznym są jednak nowe, boczne wloty powietrza. Ocenę ich wyglądu pozostawię wam. Inżynierowie chwalą się znaczącą poprawą aerodynamiki i wzrostem siły docisku. Przejdźmy jednak do najważniejszej zmiany. 4,5 litrowe V8 o mocy 562km i osiągające 540 Nm zostało zastąpione przez 3,9 litrowe, podwójnie doładowane V8, które ma osiągać 661km i 760Nm. Ferrari zapewnia, że ich nowe dzieło jest w stanie rozpędzić się do 100km/h w zaledwie 3 sekundy, a prędkość maksymalna ma wynosić 330km/h. Nowy silnik połączono z siedmiostopniową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną wyposażoną w system zarządzania momentem obrotowym, nazwany "Variable Torque Management". Ma on pozwalać na jak najefektywniejsze wykorzystanie momentu obrotowego. Wnętrze również przeszło facelifting. Jak wam się podoba nowy koń w stadninie Ferrari?
    Jakiś czas temu "Italianiec" opracował materiał o Ferrari z turbosprężarką. Jak się okazuje, Ferrari powróciło do tej koncepcji. Oto Ferrari 488 GTB - następca popularnej Italii. Premiera ma odbyć się na tegorocznych targach w Genewie, które trwać będą od 5 do 15 marca. Zmodyfikowano przedni zderzak, maskę, przednie i tylne lampy, progi oraz tylny zderzak. Charakterystyczny, potrójny wydech zastąpiono podwójnym. Najbardziej kontrowersyjnym elementem stylistycznym są jednak nowe, boczne wloty powietrza. Ocenę ich wyglądu pozostawię wam. Inżynierowie chwalą się znaczącą poprawą aerodynamiki i wzrostem siły docisku. Przejdźmy jednak do najważniejszej zmiany. 4,5 litrowe V8 o mocy 562km i osiągające 540 Nm zostało zastąpione przez 3,9 litrowe, podwójnie doładowane V8, które ma osiągać 661km i 760Nm. Ferrari zapewnia, że ich nowe dzieło jest w stanie rozpędzić się do 100km/h w zaledwie 3 sekundy, a prędkość maksymalna ma wynosić 330km/h. Nowy silnik połączono z siedmiostopniową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną wyposażoną w system zarządzania momentem obrotowym, nazwany "Variable Torque Management". Ma on pozwalać na jak najefektywniejsze wykorzystanie momentu obrotowego. Wnętrze również przeszło facelifting. Jak wam się podoba nowy koń w stadninie Ferrari?
    Moja Bawarka – Skromne BMW 540

Silnik: 4398 cm3
MOC: 315 KM (w planach jeszcze więcej)
    Skromne BMW 540

    Silnik: 4398 cm3
    MOC: 315 KM (w planach jeszcze więcej)
    20 grudnia 2014, 15:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Bimotore – Jak wskazuje nazwa ma dwa silniki: jeden normalnie przed kierowcą, drugi za jego plecami, oby dwa R8. W sumie ta wyścigówa dysponowała mocą 540 KM. Autorem tego pomysłu był Enzo Ferrari, ów czas dyrektor działu wyścigowego Alfy Romeo. Ten model przeszedł do historii jako najszybszy samochód na świecie 321,428 km/h na jednym kilometrze i 323,125 km/h na jednej mili, osiągając prędkośc maksymalną 364km/h.
    Jak wskazuje nazwa ma dwa silniki: jeden normalnie przed kierowcą, drugi za jego plecami, oby dwa R8. W sumie ta wyścigówa dysponowała mocą 540 KM. Autorem tego pomysłu był Enzo Ferrari, ów czas dyrektor działu wyścigowego Alfy Romeo. Ten model przeszedł do historii jako najszybszy samochód na świecie 321,428 km/h na jednym kilometrze i 323,125 km/h na jednej mili, osiągając prędkośc maksymalną 364km/h.
    13 września 2014, 14:59 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    To nie jest stare ferrari... – To jest Alfa Romeo Bimotore (1935) Stworzona do poskromienia Niemców (Mercedes i Auto-Union), którzy dominowali w tamtym czasie w wyścigach GP. 540 KM, v- max 325 km/h.
    To jest Alfa Romeo Bimotore (1935) Stworzona do poskromienia Niemców (Mercedes i Auto-Union), którzy dominowali w tamtym czasie w wyścigach GP. 540 KM, v- max 325 km/h.
    5 sierpnia 2014, 21:21 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Kultowe samochody – Nissan Skyline r34
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

Modele:

GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:

GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    Nissan Skyline r34
    W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

    Modele:

    GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
    25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
    GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
    GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
    Modele:

    GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
    GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
    GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
    GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
    GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
    GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
    GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
    GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    2 czerwca 2014, 19:49 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo 16C Bimotore – jak wskazuje nazwa ma dwa silniki: jeden normalnie przed kierowcą, drugi za jego plecami, oby dwa V8. W sumie ta wyścigówa dysponowała mocą 540 KM. Autorem tego pomysłu był Enzo Ferrari, ów czas dyrektor działu wyścigowego Alfy Romeo. Ten model przeszedł do historii jako najszybszy samochód na świecie 321,428 km/h na jednym kilometrze i  323,125 km/h na jednej mili, osiągając prędkośc maksymalną 364km/h
    Jak wskazuje nazwa ma dwa silniki: jeden normalnie przed kierowcą, drugi za jego plecami, oby dwa V8. W sumie ta wyścigówa dysponowała mocą 540 KM. Autorem tego pomysłu był Enzo Ferrari, ów czas dyrektor działu wyścigowego Alfy Romeo. Ten model przeszedł do historii jako najszybszy samochód na świecie 321,428 km/h na jednym kilometrze i 323,125 km/h na jednej mili, osiągając prędkośc maksymalną 364km/h
    10 maja 2014, 15:29 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Need for Speed part 3 – Lamborghini Sesto Elemento to prawdziwy unikat. Powstał w limitowanej do 20. liczbie sztuk. Auto nie ma homologacji dopuszczającej do poruszania się po zwykłych drogach.
Sesto Elemento waży tylko 999 kg. Źródło napędu to silnik w układzie V10 o pojemności 5,2 l, który produkuje 570 KM i 540 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na osiągnięcie pierwszych 100 km/h w 2,5 s. Wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero przy około 350 km/h.
    Lamborghini Sesto Elemento to prawdziwy unikat. Powstał w limitowanej do 20. liczbie sztuk. Auto nie ma homologacji dopuszczającej do poruszania się po zwykłych drogach.
    Sesto Elemento waży tylko 999 kg. Źródło napędu to silnik w układzie V10 o pojemności 5,2 l, który produkuje 570 KM i 540 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na osiągnięcie pierwszych 100 km/h w 2,5 s. Wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero przy około 350 km/h.
    22 kwietnia 2014, 20:05 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jedna z najgorszych sytuacji dla auta – Na pierwszym planie 540 v8 A w tle moje pierwsze auto Peugeot 106 Rallye
    Na pierwszym planie 540 v8 A w tle moje pierwsze auto Peugeot 106 Rallye
    8 lutego 2014, 18:44 przez Many225 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne